OlaTequila Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Noen som har sjekket ut Snuslageret.no? og har noe erfaring? Bestilte meg akkurat noen godsaker derfra nå. Tenkte jeg skulle teste ut litt forskjellige Epok. Måtte også slenge med en Siberie White Dry. Fem ganger så høyt nikotininnhold som vanlig snus. Dette kan jo bli spennende Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Noen som har sjekket ut Snuslageret.no? og har noe erfaring? Bestilte meg akkurat noen godsaker derfra nå. Tenkte jeg skulle teste ut litt forskjellige Epok. Måtte også slenge med en Siberie White Dry. Fem ganger så høyt nikotininnhold som vanlig snus. Dette kan jo bli spennende Siberia er fin. Lyst å oppdatere oss ang. snuslageret? Lenke til kommentar
Lakrisen Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Noen som har prøvd Epok med lakrissmak? Hvordan er smaken i forhold til for eksempel Skruf Slim Nordic White? Har prøvd Lime og Mint, men disse er fæle. Lime er kvalmende og gir meg nada i lengden, mens Mint svir som bare pokker. Umulig å ha den under leppa lenger enn 10 minutter, ble sår og fæl etter å ha brukt opp en boks også. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Etter min erfaring, så er epok så nærme du kommer godteri i snusform. Hvis du har lyst på en god lakrissnus så har the lab en fin en. Den har ikke den intense smaken epok pleier å ha. Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Etter min erfaring, så er epok så nærme du kommer godteri i snusform. Hvis du har lyst på en god lakrissnus så har the lab en fin en. Den har ikke den intense smaken epok pleier å ha. Har hørt fra noen kompiser at de bruker bl.a Skruf Fresh fordi det ikke smaker snus, så er noen som syns det er greit med "godteri i snusform" Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg synes glatt at LD porsjon som faaes for 189kr 10 pack paa Nordby er like bra som General og bedre enn Skruf.. Bare saa det er sagt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 LAB13 er en saann godte snus, likte absolutt ikke saann smak. Maa vaere klassisk snusmak med tobakk salt og sitrus for min del. Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 LD er nammenam! Og synes personlig at møkka jeg skraper ut fra skomønsteret etter en tur i fjøsen er bedre enn Skruf.. 13 har en grei smak imo, men syns ikke noe om fasongen på porsjonen, og anti-drip greiene.. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Lab 13 smaker helt bokstavelig kudritt. (Hender det spruter litt når man rengjør:p) men, hver sin smak. Er det noen Annen mint, slim og white snus som er sterkere enn skruf fresh white extra strong til salgs i vanlig butikk? Pleide å snuse the lab cool mint extra strong før, men den gikk ut av produksjon Lenke til kommentar
Alil_64 Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Prøvd Siberia. Dynamitt i leppen. Lab 13 smaker helt bokstavelig kudritt. (Hender det spruter litt når man rengjør:p) men, hver sin smak. Er det noen Annen mint, slim og white snus som er sterkere enn skruf fresh white extra strong til salgs i vanlig butikk? Pleide å snuse the lab cool mint extra strong før, men den gikk ut av produksjon Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Mustang er en god snus , klassisk smak! Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Prøvd Siberia. Dynamitt i leppen. Lab 13 smaker helt bokstavelig kudritt. (Hender det spruter litt når man rengjør:p) men, hver sin smak. Er det noen Annen mint, slim og white snus som er sterkere enn skruf fresh white extra strong til salgs i vanlig butikk? Pleide å snuse the lab cool mint extra strong før, men den gikk ut av produksjon Siberia er ikke akkurat tilgjengelig i vanlig butikk. Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Prøvd Siberia. Dynamitt i leppen. Prøvd den brune? Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Prøvd Siberia. Dynamitt i leppen. Prøvd den brune? den brune har en tendens til å renne etter 5 min. Den hvite er litt bedre når det gjelder renning. Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 (endret) Prøvd Siberia. Dynamitt i leppen.Prøvd den brune?den brune har en tendens til å renne etter 5 min. Den hvite er litt bedre når det gjelder renning. snusjuice <3 Mustang er en god snus , klassisk smak! Den er god, men litt for klassisk til å bruke den hele tiden (imo) ^^ Endret 11. mars 2016 av Raydragon Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Noen som vet om det er noen steder på Nordby som de selger Siberia? Tenkte meg en tur over grensa i helgen Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Noen som vet om det er noen steder på Nordby som de selger Siberia? Tenkte meg en tur over grensa i helgen kan hende tobakks sjappa på Svinesund området har det, men så ingen siberia på Nordby senteret sist jeg var der. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Noen som har erfaring med nikotinfri snus? Har lyst å slutte med svineriet, men er svært usikker hvordan jeg skal gå frem.. Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Noen som har erfaring med nikotinfri snus? Har lyst å slutte med svineriet, men er svært usikker hvordan jeg skal gå frem.. Svart kickup svir bittelitt, gir energi og smaker godt.. jeg brukte ikke den til å slutte å snuse med så jeg vet ikke helt hvordan det funker, men går sikkert an. Kan prøve å suge på Lakrisal også, har alltid en rull i lomma i tilfelle jeg går tom for snus, av en eller annen grunn demper det på nikotinsuget mitt.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) De har noe sykt god kvalitet snus vpå Fjordline i metallboks. Tror den er eid av General, 550kr eller noe sånt. Inneholder vel 5-10 bokser lössnus. Rettelse Kardus 2016 og 150 gram løssnus, sølv metallic boks i pappeske. Endret 12. mars 2016 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå