Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Noen som har sjekket ut Snuslageret.no? og har noe erfaring? Bestilte meg akkurat noen godsaker derfra nå. Tenkte jeg skulle teste ut litt forskjellige Epok. Måtte også slenge med en Siberie White Dry. Fem ganger så høyt nikotininnhold som vanlig snus. Dette kan jo bli spennende

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har sjekket ut Snuslageret.no? og har noe erfaring? Bestilte meg akkurat noen godsaker derfra nå. Tenkte jeg skulle teste ut litt forskjellige Epok. Måtte også slenge med en Siberie White Dry. Fem ganger så høyt nikotininnhold som vanlig snus. Dette kan jo bli spennende

Siberia er fin.

Lyst å oppdatere oss ang. snuslageret?

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd Epok med lakrissmak? Hvordan er smaken i forhold til for eksempel Skruf Slim Nordic White? Har prøvd Lime og Mint, men disse er fæle. Lime er kvalmende og gir meg nada i lengden, mens Mint svir som bare pokker. Umulig å ha den under leppa lenger enn 10 minutter, ble sår og fæl etter å ha brukt opp en boks også. 

Lenke til kommentar

Etter min erfaring, så er epok så nærme du kommer godteri i snusform. Hvis du har lyst på en god lakrissnus så har the lab en fin en. Den har ikke den intense smaken epok pleier å ha.

Har hørt fra noen kompiser at de bruker bl.a Skruf Fresh fordi det ikke smaker snus, så er noen som syns det er greit med "godteri i snusform" :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lab 13 smaker helt bokstavelig kudritt. (Hender det spruter litt når man rengjør:p) men, hver sin smak. Er det noen Annen mint, slim og white snus som er sterkere enn skruf fresh white extra strong til salgs i vanlig butikk? Pleide å snuse the lab cool mint extra strong før, men den gikk ut av produksjon :(

Lenke til kommentar

Prøvd Siberia. Dynamitt i leppen.

Lab 13 smaker helt bokstavelig kudritt. (Hender det spruter litt når man rengjør:p) men, hver sin smak. Er det noen Annen mint, slim og white snus som er sterkere enn skruf fresh white extra strong til salgs i vanlig butikk? Pleide å snuse the lab cool mint extra strong før, men den gikk ut av produksjon :(

Lenke til kommentar

Siberia er ikke akkurat tilgjengelig i vanlig butikk.

Lenke til kommentar

Prøvd den brune?
den brune har en tendens til å renne etter 5 min. Den hvite er litt bedre når det gjelder renning.

snusjuice <3

Mustang er en god snus , klassisk smak!

Den er god, men litt for klassisk til å bruke den hele tiden (imo)  ^^

Endret av Raydragon
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med nikotinfri snus? Har lyst å slutte med svineriet, men er svært usikker hvordan jeg skal gå frem..

Svart kickup :thumbup: svir bittelitt, gir energi og smaker godt.. jeg brukte ikke den til å slutte å snuse med så jeg vet ikke helt hvordan det funker, men går sikkert an.

Kan prøve å suge på Lakrisal også, har alltid en rull i lomma i tilfelle jeg går tom for snus, av en eller annen grunn demper det på nikotinsuget mitt..

Lenke til kommentar

De har noe sykt god kvalitet snus vpå Fjordline i metallboks. Tror den er eid av General, 550kr eller noe sånt.

Inneholder vel 5-10 bokser lössnus.

Rettelse Kardus 2016 og 150 gram løssnus, sølv metallic boks i pappeske.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...