Skunkish Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Har bare bomma et par snus siden mars-april og kjøpte meg en boks i stad. Skal til tannlegen på tirsdag, er ikke no hypp på å mamma skal se om jeg snuser. Tror dere tannlegen tar det opp? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Tannlegen tar det nok opp visst man ser det. Tannlegen min sa bare at jeg ikke skulle pytte snusen så langt opp Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Tannlegen tar det nok opp visst man ser det. Tannlegen min sa bare at jeg ikke skulle pytte snusen så langt opp Snuste sammenlagt et halvt år ca har hatt noen pauser innimellom, er forresten 15 tror du hun ser det og er så kul at hun ikke sier det i og med at tannleger har taushetsplikt? Endret 14. juni 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hvis du ikke har snust mer enn av/på i et halvt år så vil nok ikke tannlegen din kommentere det en gang. Jeg hadde snust i 3 år sist gang jeg var hos tannlegen og fikk bare beskjed om å drikke mindre cola... Uansett så har du ingenting å bekymre deg over fordi tannlegen din kommer aldri til å ringe mora di å si "hei sønnen din snuser". Eneste ville vel vært at de kjente hverandre privat, men igjen så har vel tannleger taushetsplikt som alle andre i helsevesenet? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Når jeg var hos tannlegen hadde jeg ikke snust 1 år engang. Og da sa hun at tannkjøttet mitt hadde trukket seg tilbake og blitt blått.. :o Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg har aldri fått noen kommentar hos tannlegen, hverken nå eller rett etter at jeg begynte. Derfor tviler jeg på at du har noe å bekymre deg for. Dog, er du veldig redd for dette burde du kanskje vurdere å fortelle moren din det før du er hos tannlegen. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hvorfor ikke bare stikke til tannlegen selv? eller bare si at morra di kan se i noen butikker etc hvis det er på et kjøptesenter? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 TIl gjøken på forrige side som lurte på hvor mye man sparte i sverige kontra norge: Akkurat hvor mye kommer vel ann på hvor du ellers kjøper, men jeg betaler mellom 35-38 kr for boksen hver gang jeg handler over grensa Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Så sinnsykt glad jeg er for at jeg kjøpte et tårn snus som jeg har nå til disse 2 helvetesdagene med forberedelse til eksamen! Takk gud for at snus finns! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Tenkte bare jeg skulle opplyse om at hos russerdama er det grisebillig nå. Betalte nettopp 24 kr for en skruf løs og 23 for oden's Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hvor ligger dette, Ethernet? Hvordan er kvaliteten på snusen? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Jeg har aldri fått noen kommentar hos tannlegen, hverken nå eller rett etter at jeg begynte. Derfor tviler jeg på at du har noe å bekymre deg for. Dog, er du veldig redd for dette burde du kanskje vurdere å fortelle moren din det før du er hos tannlegen. Ok får håpe på det beste Å si det til mamma er suicide. Blitt busta 6-7 ganger like helvete every time. Så som dere skjønne er hun drit mistenkelig, så hun hadde lukta ugler i mosen hvis jeg ba henne gjøre no annet når jeg skulle sjekkes. Endret 15. juni 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Handletur med mamma uten morgensnus eller noe snus i det hele tatt den dagen var egentlig ganske smertefullt. Nå er heldigvis pappa på vei til butikken for å kjøpe Gleder meg! Må si jeg merker jeg blir gretten av små ting om jeg ikke har hatt snus på en stund, ikke bra.. Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Handletur med mamma uten morgensnus eller noe snus i det hele tatt den dagen var egentlig ganske smertefullt. Nå er heldigvis pappa på vei til butikken for å kjøpe Gleder meg! Må si jeg merker jeg blir gretten av små ting om jeg ikke har hatt snus på en stund, ikke bra.. Er en grunn til at det er en advarsel bak på snusboksen. Kjøper virkelig faren din snus til deg? Heldiggris! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Han snuser selv så det er nå ikke så merkelig Edit: Han overrasket med 2 bokser General løs. Deilig! Endret 15. juni 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Han snuser selv så det er nå ikke så merkelig Edit: Han overrasket med 2 bokser General løs. Deilig! Moren min har akkurat sluttet og røyke så tror ikke det blir positiv respons akkurat vist hun får vite det! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hehe ser det for meg. "Jeg er stolt av at du greide å slutte mamma, men jeg har begynt å snuse" Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Zeroomac: Russerdama holder til i tobakkshyttan på svinesund, helt innerst på det feltet der snuskvaliteten er veldig fin Handler der hver gang og ho er desidert billigst Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen som kan vise kart eller forklare hvor denne russerdama er i forhold til feks. Nordby senteret? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 russerdama, selger hun til de under 18? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå