Fenrisúlfr Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Mitt inntrykk er at normalen er på rundt 2 bokser i uka. Mulig jeg tar grundig feil Lenke til kommentar
Dolven313 Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Jeg bruker ca. 1,5-2 bokser i uka hvis det er porsjon. Løs går ca. 1 boks i uka. Endret 19. oktober 2015 av Dolven313 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Ifölge kalken ligger jeg på en boks på tre dager, men det blir litt mer for jeg kjöper en eller to bokser ekstra på slutten av måneden etter at pakken er tom.. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Bruker en boks porsjon om dagen (av og til det er 3-4 igjen når jeg går og legger meg, disse sparer jeg til jeg har 5-6 sånne også har jeg plutselig en helt ny bonusboks. Har dog de siste ukene fantasert mye om å slutte, det skal jo ikke være noe problem er somregel konklusjonen min. Problemet med den rasjonaliseringen er jo at jeg alltid har en pris i overleppa mens jeg tenker på dette, fordi hver gang jeg går 1-2 timer uten snus begynner det brygge seg opp en slags panikk igjennom hele kroppen. Unnskyldingen til meg selv de siste månedene har vært at jeg må ha en slags smukk i kjeften mtp. hvor ofte jeg jobber 15-20 timersskift gjerne på ugunstige tidspunkt mellom fredag 15:00 og søndagskvelden, før det selvfølgelig er jobb igjenn på mandag. Stresser jo adskillig mindre med en liten pris i overleppa noe som gjør livet lettere. (Men så er jo dette fordi jeg er avhengig?!?) Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Bruker en boks porsjon om dagen (av og til det er 3-4 igjen når jeg går og legger meg, disse sparer jeg til jeg har 5-6 sånne også har jeg plutselig en helt ny bonusboks. Har dog de siste ukene fantasert mye om å slutte, det skal jo ikke være noe problem er somregel konklusjonen min. Problemet med den rasjonaliseringen er jo at jeg alltid har en pris i overleppa mens jeg tenker på dette, fordi hver gang jeg går 1-2 timer uten snus begynner det brygge seg opp en slags panikk igjennom hele kroppen. Unnskyldingen til meg selv de siste månedene har vært at jeg må ha en slags smukk i kjeften mtp. hvor ofte jeg jobber 15-20 timersskift gjerne på ugunstige tidspunkt mellom fredag 15:00 og søndagskvelden, før det selvfølgelig er jobb igjenn på mandag. Stresser jo adskillig mindre med en liten pris i overleppa noe som gjør livet lettere. (Men så er jo dette fordi jeg er avhengig?!?) den eneste måten å slutte på, det er å faktisk bestemme seg for å slutte. det er jævlig de første 3 dagene, og så etter 2 uker tenker du nok ikke så mye over det lenger. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Ellers kan det hende at det blir sånn her..... Ellers synes jeg at vanlig Extra tyggegummi, demper behovet for snus. Endret 21. oktober 2015 av Gouldfan Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Virker som om jeg har et problem ja, med min hele boks om dagen.. Ikke pga avhengigheten, men siden jeg ikke kjøper snus fra sverige blir dette en relativt dyr affære Slutte? Jeg? Aldri! Det er tross alt en av de gledene jeg har her i livet, gidder ikke bryet med å slite meg gjennom en avslutnings-prosess jeg ikke er det spor interessert i.. 1 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Det er ikke mye som jeg kan tenke meg som er mer avslappende enn å ta meg en snus og en kopp kaffe etter en stressende dag 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Etter et bedre måltid er også Snus konge, og ja särlig ved siden av kaffe. 1 Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Snus er alltid nam, til alle formål. Spiste meg en halloween-bolle, godt med en snus etter Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Fant en blogg om snus jeg , blir vel interessant å se videre.. http://snuselsker.blogg.no/ Lenke til kommentar
Wooxie Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 noen som har bestilt snus på sørensen før? Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Jepp, funker fett. ? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) Kjøper denne når det frister med snus. Elsker smaken på denne, kall meg gjerne pingle om du føler for d Endret 10. november 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Kjøper denne når det frister med snus. Elsker smaken på denne, kall meg gjerne pingle om du føler for d Er god den der! Selv slim white-versjonen har noe for seg. Vil også anbefale deg å sjekke ut Odens Melon, hvis du vil ha det litt sterkere. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Noen som vet om det er noen tobakkforretninger i oslo som selger Siberia? Edit: leif Endret 11. november 2015 av Brandshal Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Noen som vet om det er noen tobakkforretninger i oslo som selger Siberia? Edit: leif Prøv hos Sol Cigar, Birkelunden Spillkiosk eller The Whisky Bar. Alle tre er oppført hos importøren, så kan være en sannsynlighet at en av dem har Siberia inne. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Fant en blogg om snus jeg , blir vel interessant å se videre.. http://snuselsker.blogg.no/ har sett på youtube at det er ganske mange av dipperne i usa som har vbloger om dipp , de er av og til innom snus og andre lignende produkter som denne karen https://youtu.be/hmgpRL552WE rednek warning ! 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Det var ekte rednek hillbilly ja... Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Jeg har fått vite at der fortsatt er fem bokser General Kardus 2015 til salgs i norge.. let the games begin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå