Oraklet10 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Så det var kommet 2 nye lab series snuser. The Lab 22 slim white mint og The Lab 24 slim white mint licorice, begge med xylitol. @Fenrisúlfr: Kan jo prøve The lab 07 (18mg nikotin), eventuelt 06 (20mg nikotin) om du tåler at det ikke er white Lenke til kommentar
Oraklet10 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Så det var kommet 2 nye lab series snuser. The Lab 22 slim white mint og The Lab 24 slim white mint licorice, begge med xylitol. @Fenrisúlfr: Kan jo prøve The lab 07 (18mg nikotin), eventuelt 06 (20mg nikotin) om du tåler at det ikke er white Jeg prøvde Lab 22 med Xylitol den var veldig god, skal prøve 24 neste gang Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Jeg gikk for en boks 24 sist gang. Smaker veldig mildt i grunn. Starter med mint/mentol smak, og går etterhvert over til noe ala skruf nordic uten vaniljesmaken, men med et hint av mint. Endret 16. september 2015 av Mr. A Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Noen som har nylige erfaringer med å handle snus på nett? Hvordan det er med toll osv. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Noen som har nylige erfaringer med å handle snus på nett? Hvordan det er med toll osv. Må være innenfor grensa, norske merkinger, betale like mye mva. Like så greit å kjøpe i butikk bare. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Så det var kommet 2 nye lab series snuser. The Lab 22 slim white mint og The Lab 24 slim white mint licorice, begge med xylitol. @Fenrisúlfr: Kan jo prøve The lab 07 (18mg nikotin), eventuelt 06 (20mg nikotin) om du tåler at det ikke er white Prøvde 07 og 06, likte 07 best. takk for forslagene Lenke til kommentar
jealei1 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 har det blitt slutt på skruf slim nordic white nå? prøvde å kjøpe en boks på kiwi i stad og fikk vite at den har gått ut av sortimentet Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 har det blitt slutt på skruf slim nordic white nå? prøvde å kjøpe en boks på kiwi i stad og fikk vite at den har gått ut av sortimentet den er enda listet på siden til skruff http://www.skruf.se/index2.php de mente sikkert at de har sluttet og ta den inn i kivi kjeden. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Man må jo kjöpe tobakken i Sverige??? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Man må jo kjöpe tobakken i Sverige??? jaha , vell nå bor neppe hele norge slik til at vi kan reise over kun for dette , og må leve med utvalget i lokalbutikkene Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Man må jo kjöpe tobakken i Sverige??? jaha , vell nå bor neppe hele norge slik til at vi kan reise over kun for dette , og må leve med utvalget i lokalbutikkene De fleste på diskusjon.no bor vel i Oslo, men klart skjønner om folk bor i Bergen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Man må jo kjöpe tobakken i Sverige???jaha , vell nå bor neppe hele norge slik til at vi kan reise over kun for dette , og må leve med utvalget i lokalbutikkeneDe fleste på diskusjon.no bor vel i Oslo, men klart skjønner om folk bor i Bergen. kongen av seriøsitet skjønner jeg 1 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Selv om man bor i Oslo så lønner det seg knapt å reise til sverige for å handle. Ihvertfall hvis man holder seg innenfor kvoten og ikke deler reiseutgifter med venner ved å kjøre sammen. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Selv om man bor i Oslo så lønner det seg knapt å reise til sverige for å handle. Ihvertfall hvis man holder seg innenfor kvoten og ikke deler reiseutgifter med venner ved å kjøre sammen. Det går buss, det koster ikke all verden og jeg vet ikke hvor mye dere snuser, men for meg så tror jeg det holder med en rull 10 bokser pluss minus i mnd. Tar man så en slik busstur, det finnes spesielle busser man kan melde seg på, og så kan man jo handle mat og eventuell drikke også. Jeg tror ikke noen av dere vet hvor mye billigere kjött og tobakk er i Sverige iforhold til Oslo. Det er ofte dobbelt så billig, Jeg betaler 189kr måneden for LD porsjon, jeg synes det er en helt ok billigsnus. Det koster fersk snus med utgang i Desember på Öob Nordby. Hvor mye betaler så dere i Oslo for snusen i mnd? Hvor mye koster en sånn bussturpakke? Jeg vet ikke kanskje 3-400kr totalt? Edit eventuelt kunne dere dratt til Sandefjord og kjört Fjordline gratis til Strömstad, det er gratis tur-retur om man melder seg inn i Fjordclub som også er gratis. Endret 30. september 2015 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 http://www.gjerrigknark.com/?choice=story&id=29775 Advarsel mot pensjonister og Harryfolk. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Noen som har erfaring med Thunder, Phantom eller Offroad? Vurderer å bestille 1 rull med løssnus ifra søerensen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 de er helt greie , men det er jo billig snus merker så føler ikke prisen i norge helt passer de er jo samme pris som all annen snuns . og den ultra sterk snusen følte som hjerteinfakt på box Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Noen som har erfaring med Thunder, Phantom eller Offroad? Vurderer å bestille 1 rull med løssnus ifra søerensen. Bruker kun Thunder Coolmint og Thunder Ultra Raspberry selv (i porsjon) , mine personlige favoritter. I løs er Thunder Frosted helt konge, spesielt hvis den er blandet med General Løs. de er helt greie , men det er jo billig snus merker så føler ikke prisen i norge helt passer de er jo samme pris som all annen snuns . og den ultra sterk snusen følte som hjerteinfakt på box Kommer straks en snus som er dobbelt så sterk som Thunder Ultra i noen butikker. Den er definitivt noe for seg selv. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Noen som har erfaring med Thunder, Phantom eller Offroad? Vurderer å bestille 1 rull med løssnus ifra søerensen. Bruker kun Thunder Coolmint og Thunder Ultra Raspberry selv (i porsjon) , mine personlige favoritter. I løs er Thunder Frosted helt konge, spesielt hvis den er blandet med General Løs. de er helt greie , men det er jo billig snus merker så føler ikke prisen i norge helt passer de er jo samme pris som all annen snuns . og den ultra sterk snusen følte som hjerteinfakt på box Kommer straks en snus som er dobbelt så sterk som Thunder Ultra i noen butikker. Den er definitivt noe for seg selv. høres ut som noe jeg skal holde meg unna , fikk super høy puls av ultra Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Noen som har erfaring med Thunder, Phantom eller Offroad? Vurderer å bestille 1 rull med løssnus ifra søerensen. Bruker kun Thunder Coolmint og Thunder Ultra Raspberry selv (i porsjon) , mine personlige favoritter. I løs er Thunder Frosted helt konge, spesielt hvis den er blandet med General Løs. de er helt greie , men det er jo billig snus merker så føler ikke prisen i norge helt passer de er jo samme pris som all annen snuns . og den ultra sterk snusen følte som hjerteinfakt på box Kommer straks en snus som er dobbelt så sterk som Thunder Ultra i noen butikker. Den er definitivt noe for seg selv. høres ut som noe jeg skal holde meg unna , fikk super høy puls av ultra Siberia er navnet, stay away , merket selv en pulsstigning, selv om thunder ultra på 22mg/g er førstevalget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå