Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Merker jeg blir fort aggresiv og i dårlig humør når jeg går lenge uten snus. Var ikke sånn før når jeg snuste porsjon, men nå som jeg snuser løst fast merker jeg at jeg trenger nikotinen og noe under leppa.

Kanskje fordi løs smaker godt kontra porsjon som lukter og smaker dritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
O hai gaise.

Første snus siden sommerferien i fjor og dt r d!gg.

Versjon 7 av denne tråden, og fremdeles slike innlegg..... jaja, jeg gjorde noen forsøk på å poste i en av de tidligere trådene, men dette blir vel første og eneste i denne. Sånn generelt kan jeg vel bare si "same shit, new wrapping", og legge til "there's a sucker born every minute". Og jeg har stappa et utall kilo smørje av ulike varianter under leppa i godt over 20 år. Den aller største forskjellen opp i gjennom åra har vært innpakninga - og den "geniale" oppfinnelsen porsjonssnus.

Sånn ellers? Fremdeles General løs her i gården (pga det var den første jeg prøvde - er en vanens mann), samt Lucky Strike porsjon på jobb. (KUN pga den kule eska, og det praktiske. Smaken? Vel, det smaker......snus)

Sterk, ekstra sterk, sterk løs, stärk, megasterk porsjon og lakris, sterk og nå med nikotin OG koffein, sterkere enn sterkest med mentolsmak, sterkest snus i hele verden etc etc... Jeg har prøvd dem alle. Får det samme kicket av alle etter 20 år +, selv om jeg har latt meg forføre av innpakning og myter og sånn.

NÅ: For min del kunne man ha solgt kun to typer snus: løs og porsjon. For all del, det finnes vel smaksvarianter, men skal man ha smak kjøper man tyggis.

Lenke til kommentar
O hai gaise.

Første snus siden sommerferien i fjor og dt r d!gg.

Versjon 7 av denne tråden, og fremdeles slike innlegg..... jaja, jeg gjorde noen forsøk på å poste i en av de tidligere trådene, men dette blir vel første og eneste i denne. Sånn generelt kan jeg vel bare si "same shit, new wrapping", og legge til "there's a sucker born every minute". Og jeg har stappa et utall kilo smørje av ulike varianter under leppa i godt over 20 år. Den aller største forskjellen opp i gjennom åra har vært innpakninga - og den "geniale" oppfinnelsen porsjonssnus.

Sånn ellers? Fremdeles General løs her i gården (pga det var den første jeg prøvde - er en vanens mann), samt Lucky Strike porsjon på jobb. (KUN pga den kule eska, og det praktiske. Smaken? Vel, det smaker......snus)

Sterk, ekstra sterk, sterk løs, stärk, megasterk porsjon og lakris, sterk og nå med nikotin OG koffein, sterkere enn sterkest med mentolsmak, sterkest snus i hele verden etc etc... Jeg har prøvd dem alle. Får det samme kicket av alle etter 20 år +, selv om jeg har latt meg forføre av innpakning og myter og sånn.

NÅ: For min del kunne man ha solgt kun to typer snus: løs og porsjon. For all del, det finnes vel smaksvarianter, men skal man ha smak kjøper man tyggis.

Haha. Kunne i grunn ikke vært mer enig. Støtter forslaget ditt om to typer snus, ville gjort alt så mye enklere. Spiller i grunn ikke så stor rolle hva det er, hva det smaker eller hvordan det ser ut bare det kan puttes under leppa på en fornuftig måte. Har dog lagt til meg vanen å alltid kjøpe sterk snus i den troen at det da vil ta lengre tid mellom hver snus og dermed mindre slitasje i leppa, men mulig det i grunn ikke har noe å si. Har ikke merket noe nikotineffekt de siste to åra så om det er ultra svak eller superduper sterk tror jeg egentlig ikke har noe å si.

Lenke til kommentar

Merker ikke så mye jeg heller med mindre jeg varierer mellom styrkene, pleier å kjøre svaksnus en stund for så gå til sterkere saker. Deilig med en svak kosesnus som smaker godt av og til som feks. South State.

Edit: Ser ikke helt problemet med å ha forskjellige typer snus på markedet...

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar

Jeg synes at det er bra at det ikke bare er 2 forskjellige snuser på markedet :) Da kan man finne smaken man liker best, konsistensen, lukten og smaken. og si at det bare burde vært 2 forskjellige snuser på markedet er som og si at det bare skal finnes 2 forskjellige potetgull sorter.

Lenke til kommentar

Prøvde min første vikingprell nå. Altså at man ikke baker den før man setter den i. Samlet litt i en trekant å løftet det opp under leppa. Den sitter behagelig og det var overraskende mye enklere og mindre søl enn med baking. Dette likte jeg :)

Lenke til kommentar
Prøvde min første vikingprell nå. Altså at man ikke baker den før man setter den i. Samlet litt i en trekant å løftet det opp under leppa. Den sitter behagelig og det var overraskende mye enklere og mindre søl enn med baking. Dette likte jeg :)

Ja det er mye bedre enn en knallhard klinkekule. Og når man får det onkli til så slepper man de kantene som brekker og blir et evig søl mellom tenner. :love:

Endret av bruntyggegummi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...