bruntyggegummi Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Merker jeg blir fort aggresiv og i dårlig humør når jeg går lenge uten snus. Var ikke sånn før når jeg snuste porsjon, men nå som jeg snuser løst fast merker jeg at jeg trenger nikotinen og noe under leppa. Kanskje fordi løs smaker godt kontra porsjon som lukter og smaker dritt. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 O hai gaise. Første snus siden sommerferien i fjor og dt r d!gg. Versjon 7 av denne tråden, og fremdeles slike innlegg..... jaja, jeg gjorde noen forsøk på å poste i en av de tidligere trådene, men dette blir vel første og eneste i denne. Sånn generelt kan jeg vel bare si "same shit, new wrapping", og legge til "there's a sucker born every minute". Og jeg har stappa et utall kilo smørje av ulike varianter under leppa i godt over 20 år. Den aller største forskjellen opp i gjennom åra har vært innpakninga - og den "geniale" oppfinnelsen porsjonssnus. Sånn ellers? Fremdeles General løs her i gården (pga det var den første jeg prøvde - er en vanens mann), samt Lucky Strike porsjon på jobb. (KUN pga den kule eska, og det praktiske. Smaken? Vel, det smaker......snus) Sterk, ekstra sterk, sterk løs, stärk, megasterk porsjon og lakris, sterk og nå med nikotin OG koffein, sterkere enn sterkest med mentolsmak, sterkest snus i hele verden etc etc... Jeg har prøvd dem alle. Får det samme kicket av alle etter 20 år +, selv om jeg har latt meg forføre av innpakning og myter og sånn. NÅ: For min del kunne man ha solgt kun to typer snus: løs og porsjon. For all del, det finnes vel smaksvarianter, men skal man ha smak kjøper man tyggis. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ser ikke helt hva som er negativt med snus som smaker godt? Sålenge de ikke begynner å lansere snus med cola og vanilje smak er jeg fornøyd med snus-markedet Lenke til kommentar
lilko Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Siden jeg er sykelig glad i mint, så kjøper jeg gjerne en dåsa med mint smak. Skjønner ikke problemet Tumbleweed. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 O hai gaise. Første snus siden sommerferien i fjor og dt r d!gg. Versjon 7 av denne tråden, og fremdeles slike innlegg..... jaja, jeg gjorde noen forsøk på å poste i en av de tidligere trådene, men dette blir vel første og eneste i denne. Sånn generelt kan jeg vel bare si "same shit, new wrapping", og legge til "there's a sucker born every minute". Og jeg har stappa et utall kilo smørje av ulike varianter under leppa i godt over 20 år. Den aller største forskjellen opp i gjennom åra har vært innpakninga - og den "geniale" oppfinnelsen porsjonssnus. Sånn ellers? Fremdeles General løs her i gården (pga det var den første jeg prøvde - er en vanens mann), samt Lucky Strike porsjon på jobb. (KUN pga den kule eska, og det praktiske. Smaken? Vel, det smaker......snus) Sterk, ekstra sterk, sterk løs, stärk, megasterk porsjon og lakris, sterk og nå med nikotin OG koffein, sterkere enn sterkest med mentolsmak, sterkest snus i hele verden etc etc... Jeg har prøvd dem alle. Får det samme kicket av alle etter 20 år +, selv om jeg har latt meg forføre av innpakning og myter og sånn. NÅ: For min del kunne man ha solgt kun to typer snus: løs og porsjon. For all del, det finnes vel smaksvarianter, men skal man ha smak kjøper man tyggis. Haha. Kunne i grunn ikke vært mer enig. Støtter forslaget ditt om to typer snus, ville gjort alt så mye enklere. Spiller i grunn ikke så stor rolle hva det er, hva det smaker eller hvordan det ser ut bare det kan puttes under leppa på en fornuftig måte. Har dog lagt til meg vanen å alltid kjøpe sterk snus i den troen at det da vil ta lengre tid mellom hver snus og dermed mindre slitasje i leppa, men mulig det i grunn ikke har noe å si. Har ikke merket noe nikotineffekt de siste to åra så om det er ultra svak eller superduper sterk tror jeg egentlig ikke har noe å si. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Merker ikke så mye jeg heller med mindre jeg varierer mellom styrkene, pleier å kjøre svaksnus en stund for så gå til sterkere saker. Deilig med en svak kosesnus som smaker godt av og til som feks. South State. Edit: Ser ikke helt problemet med å ha forskjellige typer snus på markedet... Endret 13. juni 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Edit: Ser ikke helt problemet med å ha forskjellige typer snus på markedet... Sier meg enig. Vil man ha sterkere eller svakere snus, så får man vel ta sterkere eller svakere snus. Kjønner ikke problemet? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det ble ikke sagt at det var noe problem heller Bare for enkelhets skyld. Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg synes at det er bra at det ikke bare er 2 forskjellige snuser på markedet Da kan man finne smaken man liker best, konsistensen, lukten og smaken. og si at det bare burde vært 2 forskjellige snuser på markedet er som og si at det bare skal finnes 2 forskjellige potetgull sorter. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hehe. Det var jo ment som en spøk. Poenget var jo bare at etter man har snust en stund så spiller det liksom ikke så stor rolle lengre. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ni innlegg som går off topic, inneholder personangrep, diskuterer disse og innlegg som svarer på disse er slettet. Reaksjoner på moderering tas via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Er det noen som har prøvd Strongcut? Så de hadde den inne på 7-11 idag, men ville høre her om den er verdt det først.. noen meninger? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Den er litt spesiell i grunn. Litt sånn du må prøve selv for å finne ut egentlig ettersom den har ganske særegen smak. Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hmm, smakte den godt? stygt? Tror nesten jeg må rive i en sånn bare for å prøve Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Fikk anbefalning av en sånn av en venn igår. Husker ikke helt om det var longcut eller strongcut. Men alle har forskjellig smak så man bør nå prøve skjøl. Endret 14. juni 2009 av bruntyggegummi Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Prøvde min første vikingprell nå. Altså at man ikke baker den før man setter den i. Samlet litt i en trekant å løftet det opp under leppa. Den sitter behagelig og det var overraskende mye enklere og mindre søl enn med baking. Dette likte jeg Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Prøvde min første vikingprell nå. Altså at man ikke baker den før man setter den i. Samlet litt i en trekant å løftet det opp under leppa. Den sitter behagelig og det var overraskende mye enklere og mindre søl enn med baking. Dette likte jeg Ja det er mye bedre enn en knallhard klinkekule. Og når man får det onkli til så slepper man de kantene som brekker og blir et evig søl mellom tenner. Endret 14. juni 2009 av bruntyggegummi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Har noen her prøvd Thunder? Syns dere om den? Thunder er en knall god og sterk snus, anbefales! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jaja, mente ikke at jeg ikke har smakt den Har fakstisk kjøpt meg 5 bokser. Så helt enig med det Iskall, den er fin Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 noen som vet hvor mye man sparer på å kjøpe snus i sverige kontra norge ? tenker da på skruf sterk por ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå