OhEasy Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Snuser ikke Nord 66 så vet ikke hva den ligger på i pris, men såvidt jeg vet så er det ikke mange kronene forskjell på snus. Bare hørte en annen som sa at det kosta 169? I butikk/bensinstasjon? Dummeste jeg har hørt. Som jeg skrev i stad, hvis du så det, så koster Nord 66 mellom 80-85 på butikk. Nærmere 90 på bensinstasjon. Brukte den regelmessig før. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Snuser ikke Nord 66 så vet ikke hva den ligger på i pris, men såvidt jeg vet så er det ikke mange kronene forskjell på snus. Bare hørte en annen som sa at det kosta 169? I butikk/bensinstasjon? Dummeste jeg har hørt. Som jeg skrev i stad, hvis du så det, så koster Nord 66 mellom 80-85 på butikk. Nærmere 90 på bensinstasjon. Brukte den regelmessig før. Haha. Var i allefall det han sa at det kosta på meny. Hva synes du om den? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Må ha kjøpt 2 bokser han da, eller blitt scanna for 2 eventuelt. Jeg synes den er god, ikke for mye smak. Men jeg er veldig glad i at det svir når jeg snuser, og på meg gikk det fort over med Nord 66. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Må ha kjøpt 2 bokser han da, eller blitt scanna for 2 eventuelt. Jeg synes den er god, ikke for mye smak. Men jeg er veldig glad i at det svir når jeg snuser, og på meg gikk det fort over med Nord 66. Viste seg nå at han bare løy Den svei litt når jeg brukte den, og det var bare godt. Bommet vel 5-6 stk fra en venn, så har jeg prøvd noen andre når jeg har bommet. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Husker jeg ikke feil, så jeg den på hjemmesiden til WALHALLA.NO for 68,- De har også Hawken ( joho.... ) Er det lovlig å bestille det da? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Ingen butikker som hard nord 66? Ikke sett noen steder. Kjøpte da skruf slim fresh white(?) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 noen som har prövd å lage sin egen snus på Norby? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Hei, trenger litt hjelp, helst asap siden Rema stenger om en time. Har prøvd å google litt uten hell sålangt. Er ute etter et merke snus som har hullete poser, husker jeg bommet en av en bekjent for en stund siden og fikk nå lyst til å prøve igjen. Noen som vet hvilket merke jeg tenker på? Endret 27. august 2014 av Nopros Lenke til kommentar
Dolven313 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hei, trenger litt hjelp, helst asap siden Rema stenger om en time. Har prøvd å google litt uten hell sålangt. Er ute etter et merke snus som har hullete poser, husker jeg bommet en av en bekjent for en stund siden og fikk nå lyst til å prøve igjen. Noen som vet hvilket merke jeg tenker på?Snusen med perforerte (hullete) poser er Lundgrens Hvit Porsjon. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Takker, så det dessverre for sent, så endte opp med 06. Får bli neste boks jeg kjøper. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Lab 07 ekstra strong hvit svir sinnsykt mer enn 06, men har litt mindre nikotin, sikkert mere krydder eller salt... Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Da reiser jeg straks til Australia. Landet hvor det bare er lov å bringe in 50g snus. Over det så må man betale dyrt. Ifølge BuySnus.com så hadde de faktisk stoppet alle pakkene dems til Australia de siste 3 ukene. For en nanny-state. Trist å få den triste meldingen før en skulle ha et fett år. Blir bestilling av General Løs én etter én annenhver dag, da. Hvis du blir boende der over lengre tid og har tilgang til eget kjøkken så kan du lage din egen snus. Du trenger bare råtobakk, natruimklorid(salt), natriumbikarbonat(natron/baking soda), glyserol og smakstilsetninger(aroma). noen som har prövd å lage sin egen snus på Norby? Jeg lager min egen snus hjemme. Under 5kr pr. boks. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Da reiser jeg straks til Australia. Landet hvor det bare er lov å bringe in 50g snus. Over det så må man betale dyrt. Ifølge BuySnus.com så hadde de faktisk stoppet alle pakkene dems til Australia de siste 3 ukene. For en nanny-state. Trist å få den triste meldingen før en skulle ha et fett år. Blir bestilling av General Løs én etter én annenhver dag, da. Hvis du blir boende der over lengre tid og har tilgang til eget kjøkken så kan du lage din egen snus. Du trenger bare råtobakk, natruimklorid(salt), natriumbikarbonat(natron/baking soda), glyserol og smakstilsetninger(aroma). noen som har prövd å lage sin egen snus på Norby? Jeg lager min egen snus hjemme. Under 5kr pr. boks. Blir det godt? Har du noen oppskrift og framgangsmåte med mengde etc? Hadde vært gøy å lage noe sånt selv, Lenke til kommentar
Membership Expired Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 http://www.nettotobak.com/25-gora-eget 1kg råtobakk blir ca. 2,5kg snus. Snusen er helt grei, koster ikke mye og dekker behovet mitt. Google og du finner diverse på både svensk og norsk. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Hvordan velger dere snusen når dere skal kjøpe nå? Før pleide jeg titte i skapet og prøve noe annet enn skruf, men nå får man ikke sjekket det selv!! kanskje jeg burde dra til sverige, kjøpe snus der. da ser man hva de har i skapene Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Jævelig irriterende det der med flyttingen av skapet, ja.. Har utelukkende snust Lab 12 siste året, men kjenner det er på tide å prøve litt nytt også. Prøvd litt forskjellig en gang i blant, men ender liksom tilbake på 12. Veldig glad i slimfit-posene. Lenke til kommentar
Dolven313 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Vi har jo alltids internett. Søk litt rundt på utenlandske nettsted som selger snus (prøv å ikke se på prisene) og så noterer du ned et par du har lyst å prøve. Nå er det jo ikke alt man finner på disse sidene som er tilgjengelig i norske dagligvarebutikker, men det meste fra Skruf og Swedish Match (med unntak av noen merker som har solgt for dårlig her til lands). Lenke til kommentar
Dolven313 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Jævelig irriterende det der med flyttingen av skapet, ja.. Har utelukkende snust Lab 12 siste året, men kjenner det er på tide å prøve litt nytt også. Prøvd litt forskjellig en gang i blant, men ender liksom tilbake på 12. Veldig glad i slimfit-posene. Viss du er glad i slim-fit poser og vil prøve noe annet enn mint er dette et par interessante alternativer: Lab Fresh Lemon, Skruf Sun Fresh, Skruf Nordic, Skruf Tranbär, Skruf Polar. I tillegg har du de mer klassiske variantene som nå er tilgjwngelig i slim-fit: General Long, Skruf, og hvis du skal over grensen til Sverige anbefaler jeg Göteborgs Rapé i slim-versjon. Her til lands får du kun tak i GR White Large. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Hvordan velger dere snusen når dere skal kjøpe nå? Før pleide jeg titte i skapet og prøve noe annet enn skruf, men nå får man ikke sjekket det selv!! kanskje jeg burde dra til sverige, kjøpe snus der. da ser man hva de har i skapene Har ikke fått med meg hvordan regla skal være, men på bl.a. flere Narvesenkiosker står snusdisken rett bak kassa slik at det går ann å se inn. Når jeg da har spurt om å få se hva de har av snus har de bare åpna døra og vist, så kan jo eventuelt gjøre det om du ser at skapet står tilgjengelig for innsyn? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Hvordan velger dere snusen når dere skal kjøpe nå? Før pleide jeg titte i skapet og prøve noe annet enn skruf, men nå får man ikke sjekket det selv!! kanskje jeg burde dra til sverige, kjøpe snus der. da ser man hva de har i skapene Har ikke fått med meg hvordan regla skal være, men på bl.a. flere Narvesenkiosker står snusdisken rett bak kassa slik at det går ann å se inn. Når jeg da har spurt om å få se hva de har av snus har de bare åpna døra og vist, så kan jo eventuelt gjøre det om du ser at skapet står tilgjengelig for innsyn? Jeg har spurt om det fra tid til annen, aldri noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå