Mr. A Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Snus handler ikke så mye om styrke for min del lengere som den handler om smak. Styrken venner du deg fort til å du kommer til å miste mesteparten av effekten uansett. Prøv deg heller fram å finn en snus du synes smaker godt. 1 Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Okay jeg kjøpte skruf stark i går. Den er gpd. Likte smaken men syns den var litt svak Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 bare og kjøpe en skruf Extra sterk snus hvis det ikke er sterk nokk , eller the lab 06 , den er sterk 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Som sagt, man venner seg til styrken. 06 er hverdagssnus for min del, kjenner ingenting til styrken. 1 Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Bruker nick and johnny nå. Captain yanker, synes den smaker utrolig godt og om det renner er det ikke så farlig iom den smaker godt! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Lab 06 extra strong synes jeg er det real deal. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 06 er nok min favoritt også. Falt veldig for smaken. Smaker tobakk med et hint av nøtter. Lenke til kommentar
Dolven313 Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Når det gjelder snus og styrke er det, etter min mening, helt meningsløst å bruke snus med mye styrke til daglig. For hvis du da får lyst på noe sterkere en gang innimellom, så har du ikke noen alternativer. Personlig bruker jeg Göteborgs Rapé, som er en normal styrke snus, til daglig. Og når jeg da innimellom går for noe sterkere så kjenner jeg det mye bedre. Så når jeg skal ut og reise i sommer så blir det ett tårn GR og to femmertårn med noe sterkere. Jakobssons Wintergreen, kanskje. Og muligens også Skruf Sun Fresh. Lenke til kommentar
BygdaRepresent Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Noen som vet om Göteborgs Prima Fint er mulig å få tak i i Norge? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Lab 07 ekstra strong white er også insane god. Den svir skikkelig selvom den uten tobakksolje har litt mindre nikotin enn 06. Men det er skikkelig tettpakket tobakk i den, skikkelig hard posesnus. Og den svir... faktisk mer enn 06. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Måtte gjennom 5 sikkerhetstoller pga. snusen jeg hadde med meg. Tok jo med meg noen ekstra over grensen. Tilslutt, etter rundt 1 time på flyplassen, så havnet jeg hos ei politidame og hun sa at det var greit siden jeg skulle være der et helt år. Så hvis du reiser til AUS, vær ærlig når du skal skrive på den lappen du får på flyet som du skal fylle ut Hvor mange bokser hadde du med deg? Lenke til kommentar
Trykoz Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Hei, jeg kjøpte islay whiskey snus når jeg var til svergie for litt siden, den var faktisk veldig god og boksen var laget av metall/aleminium også ?prøv den viss du vil prøve noe nytt ? noen som har en snus og anbefale? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Tenkte å begynne å kjøpe en ny snus. Har dere forslag til hvilke? Likte veldig god nord 66 grønn boks. Hva koster den forresten? Og et spm til. Hvor mange poser er det i en boks? F.eks nord 66 Endret 17. august 2014 av BananKrem Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Er så mange å velge i mellom. Er du ute etter flere typer med noe ala mint smak? Kommer an på hvor du handler snusen. Koster rundt 80-90,- Bruker å være mellom 20 og 24 snuser i en boks avhengig av hvilken type. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Tenkte å begynne å kjøpe en ny snus. Har dere forslag til hvilke? Likte veldig god nord 66 grønn boks. Hva koster den forresten? Og et spm til. Hvor mange poser er det i en boks? F.eks nord 66 Rundt 80-85 når jeg brukte den. Mener å huske det var 24 i en boks. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Er så mange å velge i mellom. Er du ute etter flere typer med noe ala mint smak? Kommer an på hvor du handler snusen. Koster rundt 80-90,- Bruker å være mellom 20 og 24 snuser i en boks avhengig av hvilken type. Aha. Hva vil den da koste i f.eks mix/bensern nå? Er egentlig ute etter noe ala smak som den jeg nevnte over. I hvert fall ikke for mye lakrissmak..Og den må være ganske sterk. Helst så billig som mulig. Har røyka i nesten et år nå, og har tenkt til å begynne og snuse litt mer. Har prøvd når jeg har bomma av andre når jeg har vært tom selv. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Kiosker, bensinstasjoner osv er nok værst på pris. Sist jeg handlet snus på Esso go Shell kostet det litt over 90kroner for en boks Du kan prøve skruf fresh white, Skruf Polar, Marlboro strong white mint, nick & jonny crushed ice, General mint Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Kiosker, bensinstasjoner osv er nok værst på pris. Sist jeg handlet snus på Esso go Shell kostet det litt over 90kroner for en boks Du kan prøve skruf fresh white, Skruf Polar, Marlboro strong white mint, nick & jonny crushed ice, General mint For nord 66? Har prøvd 12, 66 nord, og noen typer skruf i hvit boks. Får se hva jeg får prøvd. Takk for forslag Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Snuser ikke Nord 66 så vet ikke hva den ligger på i pris, men såvidt jeg vet så er det ikke mange kronene forskjell på snus. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Snuser ikke Nord 66 så vet ikke hva den ligger på i pris, men såvidt jeg vet så er det ikke mange kronene forskjell på snus. Bare hørte en annen som sa at det kosta 169? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå