Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er den beste billigsnusen? Skal til sverige i helga, og har lite penger...

 

Kaliber er vel billigst, jeg er kjempefornøyd med Vit og vit spesial. Ellers har du originalen og ekstra tobakssmak. Disse koster fra 17-20kr boksen, ofte 170 for en rull.

 

LD er også bra, men har mindre nikotin...

Lenke til kommentar

 

 

Snus er forbudt i resten av EU etc... Bare Norge og Sverige som har lov. Men feks USA har skråtobbakk. Skråtobbakk er noe man putter rundt i munnen og tygger og spytter.

 

Snus er forbudt å selge, ikke bruke. Så du kan fint ta med deg snus til utlandet uten å få problemer, så fremt du er innafor kvota til det landet du drar til.

 

Forøvrig ordlegger du deg litt snodig, som om USA forbyr snus bare fordi EU gjør det.. ;) Snus er heller ikke ulovlig i USA, der importeres det fra Sverige og produseres egen versjon.

 

du har sikkert rett i dette, jeg vet bare d jeg har hört, ikke alltid at hukommelsen stemmer heller.

 

 

Var i Florida i fjor sommer. På Walmart har de mye av de samme sortene vi har i Norge :)

Lenke til kommentar

 

Fins det noen billigsnus med lange poser noe à General Long? Skal til Sverige i helga, og er ikke så kjemperik..

Lab er vel litt rimeligere, 300 og noe for en rull..

 

 

Ja, jeg mente ikke at General Long var billigsnus, men om det fantes noen billigsnus som lignet på den.. :)

Lenke til kommentar

 

 

Fins det noen billigsnus med lange poser noe à General Long? Skal til Sverige i helga, og er ikke så kjemperik..

Lab er vel litt rimeligere, 300 og noe for en rull..

 

 

Ja, jeg mente ikke at General Long var billigsnus, men om det fantes noen billigsnus som lignet på den.. :)

 

Lenge siden jeg prøvde General long, Lab ekstra strong er iaf sinnsykt sterk, nesten for mye.

Lenke til kommentar

Hvilken effekt er det man egentlig skal få av snus? Jeg har hele livet aldri verken røyket eller snuset, men etter at jeg fikk type for noen mnd siden så har jeg tatt en av han, ca. 1 gang i uken. Den effekten jeg får er at jeg blir veeldigslapp og rolig. Bare ligger helt stille og nyter rusen. Er i grunn deilig. Men jeg ser jo at det er mange av vennene mine som snuser fast som tar en snus til og med når de skal yte noe fysisk, hvordan er det mulig når jeg bare blir slapp? (ble forresten kvalm første gangen)

Lenke til kommentar

Hvilken effekt er det man egentlig skal få av snus? Jeg har hele livet aldri verken røyket eller snuset, men etter at jeg fikk type for noen mnd siden så har jeg tatt en av han, ca. 1 gang i uken. Den effekten jeg får er at jeg blir veeldigslapp og rolig. Bare ligger helt stille og nyter rusen. Er i grunn deilig. Men jeg ser jo at det er mange av vennene mine som snuser fast som tar en snus til og med når de skal yte noe fysisk, hvordan er det mulig når jeg bare blir slapp? (ble forresten kvalm første gangen)

Den effekten forsvinner etterhvert. For de fleste som snuser fast ender det med at man bare snuser av vanesak da de fleste venner seg til nikotinmengden.

Lenke til kommentar

Hvilken effekt er det man egentlig skal få av snus? Jeg har hele livet aldri verken røyket eller snuset, men etter at jeg fikk type for noen mnd siden så har jeg tatt en av han, ca. 1 gang i uken. Den effekten jeg får er at jeg blir veeldigslapp og rolig. Bare ligger helt stille og nyter rusen. Er i grunn deilig. Men jeg ser jo at det er mange av vennene mine som snuser fast som tar en snus til og med når de skal yte noe fysisk, hvordan er det mulig når jeg bare blir slapp? (ble forresten kvalm første gangen)

Som Mr. A skriver, effekten forsvinner etterhvert og det blir en vanesak. Det du fikk kalles vel på godt norsk Nikotinsjokk, jeg som fast snuser opplever den om jeg en sjelden gang iblant tar meg en røyk eller venter til langt utpå dagen før jeg tar min første snus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...