Sleggefett Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Lundgrens ferdig bakt var absolutt ikke en dum opplevelse, men noe glatt og føler det bare blir en hard slimete klump etterhvert. Helt grei smak og lukt, samt en kul boks. Kjipt at anti-stjel merket til kiwi satt over lokket, likte reliefet. Positivt overrasket, kommer nok til å se etter ferdig bakt neste gang istedenfor porsjon! Håper Skruf kommer med en lignende versjon, stor fan av løs snusen dems i dens nåværende form, men aldri dumt med litt variasjon Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Dere som har tatt 2 ferdig bakt i kjeften, la dere dem oppå hverandre, en på hver side? Tok to oppå hverandre og det ser jævlig dust ut haha Edit: 2 min etter at jeg skrev det første kicka nikotinen inn som et helvette. FYfaen så deilig Endret 23. februar 2014 av Macklemore Lenke til kommentar
Dolven313 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Sitter nå med en boks Lundgrens Hvit Porsjon. Smaken er ikke som jeg hadde håpet. Jeg synes ikke den kan sammenlignes med Göteborgs Rapé, derimot smaker denne tobakk men med et søtt hint av noe blomsteraktig. Det er ikke en dårlig smak, men ikke helt det jeg forventet utifra andre beskrivelser her på forumet. Styrken er helt grei. Ikke slik at jeg svimler, men hjertet pumper en god del fortere enn om jeg har en GR pose. Det står tross alt ekstra sterk på boksen ... Posene er full av små hull som visstnok skal ta deg "nærmere" smaken ifølge boksen, men smaken på denne er veldig mild til tross for de fancy posene. Det er også slik at noe tobakk faller utav posene og blir liggende i boksen. Dessuten hender det jeg får snusen på fingrene når jeg fordeler tobakken i posen. Alt i alt en helt grei snus. Kan fint brukes når jeg trenger variasjon fra min vanlige Göteborgs Rapé. Jeg gir Lundgrens Ekstra Sterk Hvit Porsjon terningkast 4. Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Dere som har tatt 2 ferdig bakt i kjeften, la dere dem oppå hverandre, en på hver side? Tok to oppå hverandre og det ser jævlig dust ut haha Edit: 2 min etter at jeg skrev det første kicka nikotinen inn som et helvette. FYfaen så deilig Meningen med min post og 2 ferdigbakte, var at man baker dem sammen til 1 pris, og former den slik man liker best selv.. Disse er litt som tyggegummi, så fort man får knadd litt i dem så mykner de og man former dem enkelt. Men, to umodifisert går sikkert fint, ville tatt en på hver side. Ville tro at det blir litt leppehockey med to slike glatte "pucker" under leppa, men men PS: Top Gear og en fet pris er en fin søndags kombo, minuttene blir lange hver søndag i venten på "de tre vise menn"... Endret 23. februar 2014 av Ourasi Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Dere som har tatt 2 ferdig bakt i kjeften, la dere dem oppå hverandre, en på hver side? Tok to oppå hverandre og det ser jævlig dust ut haha Edit: 2 min etter at jeg skrev det første kicka nikotinen inn som et helvette. FYfaen så deilig Akk som jeg savner nikotinsjokk.. Jeg trøkka begge to litt sammen, slik at de fikk tønneform. Deretter la jeg begge to litt sammen(nok til at de så vidt satt sammen), og opp under leppa gikk dem. Litt småmorsomt at jeg fint kan snuse det slik som over, men å ta en av de ferdigbakte prisene i den formen de kommer i går ikke. Sklir bare rundt og ligger ikke i ro. Ninjaedit; På meg syns det forøvrig ikke noe mer enn vanlig, men slikt kommer vel etter hvordan rommet under leppa er. Endret 24. februar 2014 av Sleggefett Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Mislikte den jeg... Ga etter så alt for fort (ferdig bakt). Har faktisk begynt å få opp øynene for 3-er esset Nick and Johnny; Crushed Ice, Captain Yankee og Cactus versionen, som jeg ikke husker navnet på.Min personlige mening og opplevelse er at du fort blir lei en type i lengden, så er ganske trivelig å dra til sverige for 3x kombo tårn av hvert slag ! så er det bare å rulere ettersom boksene går tomme. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Green spyke du tenker på? Synes den er helt jævlig jeg.. Personlig rullerer jeg mellom 06,02,fresh white, general original, løda lacket og General long ekstra strong. Men fresh white er favoritten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Har gått igjennom et tårn med General Classic White nå, skal bli godt med noe annet igjen. N&J Crushed Ice er faktisk den eneste snusen med smak jeg har greid over lengre tid. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Green spyke du tenker på? Synes den er helt jævlig jeg.. Personlig rullerer jeg mellom 06,02,fresh white, general original, løda lacket og General long ekstra strong. Men fresh white er favoritten Jepp! Den grønne spiker. Klarer ikke at den renner. Smaker det det lukter av nyklipt gress... Lenke til kommentar
Apocalyptoo Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) DA har jeg bestemt meg for å TRAPPE NED på snus. Ikke slutte. Det går ikke uansett. Er verken motivert eller lysten til å slutte helt akkuratt nå. Men har rett og slett ikke råd til å snuse 3-4 bokser i uken lenger.Går fjerde og siste året på vgs, å er lei av å bruke en formue på snus. Har jo ikke råd til mat, bensin, eller å gå ut drikke litt helgene lenger.. Eller så ille er det nok ikke, men det er jammen ikke langt unna! Så noen som har noen tips? Å er det lurt å skifte til en mildere snus? Nå snuser jeg som regel ekstra sterk, eller sterke merker. Men har merket at jeg snuser mer når jeg snuser mildere varianter. Vill dette gå over? Målet er å kun snuse 2 bokser i uken. (altså 1 uka, og 1 i helga) Eller mindre hadde jo vert det beste! Men må jo være litt realistisk også PS: Er det 24 porsjoner i hver boks? I så fall passer det ganske godt. Siden jeg da kan prøve å holde meg til kun 6 om dagen. Så en boks på 4 dager er jo ikke så ille. Endret 4. mars 2014 av Apocalyptoo Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Om du går 1 i uka og 1 i helga roer du ikke akkurat ned, vil jo snuse omtrent like mye som før i helga. Dropp det med uke/helg, ha porsjonene inne lenger enn du pleier, ta noen pause mellom hver. Selv gikk jeg fra 5(+/-) bokser ila uka, til 1-2, kun ved å ha prisene inne lenger(nå er jeg på 3-4 priser om dagen). Vet ikke om det gjelder deg, men ser mange som kaster porsjonen/prisen tidlig kun fordi dem er for stram i leppa, så kanskje prøv å slappe mer av i leppa? TL;DR: Ha snusen lenger under leppa, dropp forskjell på uke og helg. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg har hvertfall klart å kutte ned fra 7 til 3-4 bokser i uka ved å bare bli mer oppmerksom på når jeg tar, og når jeg tar ut snusen. I starten tok jeg meg selv ofte i å ta ut en snus og sette inn en ny etter bare 15-20 minutter, spesielt på jobb eller hvis jeg spillte data. Nå merker jeg meg tidspunktet for når jeg tar en snus, og venter minst til neste hele klokketime før jeg tar en ny og det har hjulpet masse Jeg lagret alle snusboksene mine i februar og da jeg telte opp fant jeg ut at jeg hadde spart ca. 1000 kr mot hva jeg vanligvis bruker, bare å på ikke ta mer enn én snus pr. time på dagtid, og annenhver time når jeg er hjemme/etter jobb. Det sies at det ikke kreves planlegging for å slutte, men en eller annen gang før sommeren skal jeg hvertfall gjøre et helhjertet forsøk Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Fikk endelig testet Lab series 13. Var ikke no som falt i smak for min del, men det er visst mange andre som kjøper det for det er stortsett fritt overalt. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Digget den første 13' jeg prøvde, nå har jeg 4-5 igjen i eska og er lei. Nei takke seg til snus som smaker snus Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Kjøpte en boks Lundgrens ferdigbakt i går fordi nysgjerrigheten til slutt tok overhånd. Jeg trodde egentlig at folk bare klagde ubegrunnet, men nei, den er sinnsykt seig og glatt. Å ha den under leppa sånn som den kommer ut av boksen var umulig. Etter litt baking ble det bedre, men den sklir fort ut. Og når man er ferdig er det akkurat som om man har et lag med slim liggende under leppa. Pluss for god smak, men blir nok med dette ene kjøpet. Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Og når man er ferdig er det akkurat som om man har et lag med slim liggende under leppa. Pluss for god smak, men blir nok med dette ene kjøpet. Årsaken til at den blir slik er at den tar til seg lite eller ingen fuktighet under leppa, ideell om man ikke sikler for mye, siden man kan nyte den veldig lenge. Enig i at den er relativt ubukelig uten å bake den litt, men om du baker den syltynn (for det kan du med denne) omtrent som en flatklemt porsjonssnus, så sitter den godt gitt at man er litt tørr. Siden den ikke tar til seg fuktighet under bruk, slipper man renning men som du sier så er den ikke apetittelig når den fjernes, men hvilken løssnus er vel det... Forventer man porsjonskomfort, så blir man nok skuffet av denne, vil si denne er perfekt for løssnusere som ikke vil bake løssnus når man er ute eller noe, blir ikke stickyfingre med denne, og ikke liker porsjon siden de er for små. Denne er 1.6g pr. bit, 20 i boksen gir da 32g... Endret 5. mars 2014 av Ourasi 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Noen som vet hvor mange snus det er i en boks 06? Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 24 stk. 0.9g/18mg nikotin pr. porsjon.. Lenke til kommentar
Apocalyptoo Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 24 stk. 0.9g/18mg nikotin pr. porsjon.. Faktisk 20mg nikotin pr. porsjon for å pirke litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå