Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AAh. God damnit! Har jeg pokker ikke klart å oppdage ny tråd før nå :dontgetit:

 

Anyways, bra Nyhus. Er snus-dog her fortsatt? :ermm:

 

Nei, jeg er borte! Men tar en titt innom noen ganger!

 

 

AAh. God damnit! Har jeg pokker ikke klart å oppdage ny tråd før nå :dontgetit:

 

Anyways, bra Nyhus. Er snus-dog her fortsatt? :ermm:

 

Tror han tok til litt vett og stakk vekk :)

 

FORNÆRMER DU MEG?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Nei, jeg er borte! Men tar en titt innom noen ganger!

He`s back.

Jeg er egentlig ikke noen stor fan av "sterksnus", men for dere som ikke har prøvd den er Oden's ganske interessant

Good to have you back Ethernet :)

 

Harrytur idag, 5 Skruf løs, 3 Ettan løs, 5 Skruf Sterk porsjon.

Kjekt det.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Good to have you back Ethernet :)

 

Thank you :)

 

 

Var over grensa i dag jeg, tok med en Oden's (står fortsatt på at den bør prøves), tårn med skruf løs og litt smårask av noen porsjonsbokser.

 

Har det som en vane å alltid prøve å ta med meg en porsjonsboks jeg ikke har prøvd før når jeg storhandler for måneden :)

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd disse "energy" snusene?
Elixyr Power Energy

 

 

 

Utseende:

Elixyrboksen er egentlig ganske stygg, men fortsatt litt fancy. Et veldig moderne og mørkt design, med en litt "dungeon"-følese, hindrer snusen å treffe bunnen her.

4/10

 

Lukt:

Vaskemiddel. Elixyr lukter vaskemiddel. Det er ingen vondt eller kvalmende lukt, langt i fra, men jeg er noe usikker på om jeg ville beskrive det som en god snuslukt, men som en lukt generelt duger den.

7/10

 

Smak:

Snusen smaker det samme som den lukter, men det fungerer bedre i munnen enn med nesa. I tillegg er ikke smaken like sterk som lukten kan være.

8/10

 

Konsistens:

Størrelsen og konsistensen til Power Energy er nok den beste jeg har vært borti. Porsjonene er store og gode, ligger helt perfekt, samt renner utrolig lite. Posene er hakket tørrere enn Skruf, og kan derfor virke som en half and half miks mellom hvit porsjon og normal porsjon. Selve posene er laget av det samme stoffe som teposer, så kanskje dette er noe snusindustrien burde bruke litt mer av?

10/10

 

Effekt:

I følge northerner.com inneholder Elixyr både nikotin og koffein. Jeg merker ingen av delene. Fordi jeg er usikker på om dette skyldes at jeg snuser mye vet jeg ikke, og vil derfor gi snusen fem poeng selv om jeg ikke merker noe. Mulig dette er for snillt av meg, men jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gi i karakter på dette punktet.

5/10

 

Oppsummering:

Elixyr Power Energy er en snus jeg har vært nysgjerrig på lenge. Ikke fordi jeg har håpet på noe spesielt, bare fordi den er så revolusjonærende unormal i forhold til annen snus. Selv om elixyr har fått poeng fra hele skalaen, anbefaler jeg alle å teste snusen, enkelt og greit fordi den er såpass "spesiell".

6.8/10

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...