bruntyggegummi Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det er bedre at du forteller dem at snuser enn at de finner ut på egenhånd at du gjør det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Kommer helt ann på foreldrene. Mine tok det ok, mens faren til en kompis av meg kasta pc'n hans ut vinduet fra 2. etasjen^^ Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ah.. Takk for svar Tror nok jeg venter litt med å si det, for foreldra mine er nok av den typen som kunne komme til å kaste pcen min ut av rommet hvis de fikk vite det Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 AAh. God damnit! Har jeg pokker ikke klart å oppdage ny tråd før nå Anyways, bra Nyhus. Er snus-dog her fortsatt? Nei, jeg er borte! Men tar en titt innom noen ganger! AAh. God damnit! Har jeg pokker ikke klart å oppdage ny tråd før nå Anyways, bra Nyhus. Er snus-dog her fortsatt? Tror han tok til litt vett og stakk vekk FORNÆRMER DU MEG? Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 hva er den billigste snusen man får kjøpt i norge ?vet dem selger ettan porson til 40 kr på kiwi! Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 hva er den billigste snusen man får kjøpt i norge ?vet dem selger ettan porson til 40 kr på kiwi! Tenker du på billig i forhold til hva du får eller billigst per boks? Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 både og! billigst per boks og billigst hva du får Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 På svalbard koster det omkring 25 kr +- for løs og röda lacket er flere ganger på billisalg på sirka 10-12 kr!! Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 billi det men tenkte da priser på "fastlandet" Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Kronan er billigsnus hvertfall så vidt jeg vet. Koster litt i overkant 40 kr boksen på kiwi tror jeg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 O hai gaise. Første snus siden sommerferien i fjor og dt r d!gg. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Merker jeg blir fort aggresiv og i dårlig humør når jeg går lenge uten snus. Var ikke sånn før når jeg snuste porsjon, men nå som jeg snuser løst fast merker jeg at jeg trenger nikotinen og noe under leppa. Endret 11. juni 2009 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Nei, jeg er borte! Men tar en titt innom noen ganger! He`s back. Jeg er egentlig ikke noen stor fan av "sterksnus", men for dere som ikke har prøvd den er Oden's ganske interessant Good to have you back Ethernet Harrytur idag, 5 Skruf løs, 3 Ettan løs, 5 Skruf Sterk porsjon. Kjekt det. Endret 12. juni 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Good to have you back Ethernet Thank you Var over grensa i dag jeg, tok med en Oden's (står fortsatt på at den bør prøves), tårn med skruf løs og litt smårask av noen porsjonsbokser. Har det som en vane å alltid prøve å ta med meg en porsjonsboks jeg ikke har prøvd før når jeg storhandler for måneden Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det gjør jeg også Blir som regel aldri bare én siden dem har så mye rart over grensa hehe. Men er obligatorisk å ta med noe "spesielt" hjem hver gang. Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Noen som har prøvd disse "energy" snusene? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Har prøv en av de. Husker ikke hvilken type, men den smakte bare helt ordinært og rant fort som faen. Drittgreier Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Elixyr tenker du på? Den er ganske spesiell. Det står at den inneholder koffein, men skjønner ikke poenget Koffein og Nikotin gjør jo stikk motsattav hverandre med huet ditt Har noen her prøvd Thunder? Syns dere om den? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kaffe og snus er jo en fantastisk kombinasjon så det er da vel ikke så rart. Thunder er god den, store porsjoner med futt i Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Noen som har prøvd disse "energy" snusene? Elixyr Power Energy Utseende: Elixyrboksen er egentlig ganske stygg, men fortsatt litt fancy. Et veldig moderne og mørkt design, med en litt "dungeon"-følese, hindrer snusen å treffe bunnen her. 4/10 Lukt: Vaskemiddel. Elixyr lukter vaskemiddel. Det er ingen vondt eller kvalmende lukt, langt i fra, men jeg er noe usikker på om jeg ville beskrive det som en god snuslukt, men som en lukt generelt duger den. 7/10 Smak: Snusen smaker det samme som den lukter, men det fungerer bedre i munnen enn med nesa. I tillegg er ikke smaken like sterk som lukten kan være. 8/10 Konsistens: Størrelsen og konsistensen til Power Energy er nok den beste jeg har vært borti. Porsjonene er store og gode, ligger helt perfekt, samt renner utrolig lite. Posene er hakket tørrere enn Skruf, og kan derfor virke som en half and half miks mellom hvit porsjon og normal porsjon. Selve posene er laget av det samme stoffe som teposer, så kanskje dette er noe snusindustrien burde bruke litt mer av? 10/10 Effekt: I følge northerner.com inneholder Elixyr både nikotin og koffein. Jeg merker ingen av delene. Fordi jeg er usikker på om dette skyldes at jeg snuser mye vet jeg ikke, og vil derfor gi snusen fem poeng selv om jeg ikke merker noe. Mulig dette er for snillt av meg, men jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gi i karakter på dette punktet. 5/10 Oppsummering: Elixyr Power Energy er en snus jeg har vært nysgjerrig på lenge. Ikke fordi jeg har håpet på noe spesielt, bare fordi den er så revolusjonærende unormal i forhold til annen snus. Selv om elixyr har fått poeng fra hele skalaen, anbefaler jeg alle å teste snusen, enkelt og greit fordi den er såpass "spesiell". 6.8/10 Endret 13. juni 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå