Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja finner selv General Long Extra Strong i butikkene. Men ikke så ofte som før. Problemet er at General Long Strong er borte, nå har også swedish match også fjernet den fra nettsiden sin. Så den er nok borte :(

Beste general snusen etter min mening, sterk og god, men rant ikke like mye som Extra Strongen, å hadde ikke en like trykkende sterk smak. Jaja, nå som jeg endelig hadde funnet en snus jeg kunne bruke overlengre perioder, så forsvinner den...

Lenke til kommentar

Ikke alle, de har kommet med en ny serie. Men de er ikke sterk eller smaker godt.

Nye serien heter Fresh og er også slim.

Dette er utvalget så langt.

02 strong portion
05 white strong long
06 Ekstra strong long
07 white ekstra strong long
12 fresh mint white strong long
The lab Fresh cool mint slim white strong
The lab Fresh Lemon slim white
The lab Fresh mint slim white
Lenke til kommentar

Snuser 06 nå, men skulle helst hatt en som ikke er slim. Føler ikke at jeg har noe under leppa når posene er så små. Synd om det er slik du sier. Tips til andre merker med lignende smak som 06?

06 er relativt svak på smak, og har eksakt samme speccs som f.eks. General Extra Strong Long: 2% nikotin og 0.9g pr. pose.. Generalen har sterkere smak og mer kanskje ørlite mer volum på sine 0.9g, dvs. fyller mer under leppa, smaken må man selv avgjøre om passer...

Store poser med lite innhold, slik som f.eks. Nord 66 x-strong, renner mye og fyller ikke noe mer under leppa..

Det du bør kikke etter er 1.1g poser, Slik som N&J og General Ekstra Sterk porsjon, forskjellen på nikotinet er minimal siden de sistnevnte innholder mer tobakk, og personlig synes jeg General X-S long er svakere i punsh sammenlignet med General X-S..

Egentlig synes jeg disse 2%+ nikotin porsjonboksene sålangt bare har vært juks, mindre i posene og mindre totalt i boksene.....

Eneste av de 2%+ versjonene jeg ikke ha fått testet, er Thunder Ultra Orginal, men tipper denne er sub. grammet også, den har i allefall enda mindre totalt i boksen...

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Ikke funnet noen fysiske butikker som selger dem her jeg bor, ikke fått kikket i alle enda, så er enda et lite håp om å finne en for testing..

Finner jeg ingen, så er det ikke store bryet å handle den på http://msorensen.no/Snus/Porsjon

De oppgitte fraktprisene hos M.Sørensen gjør det fullstendig meningsløst å handle derfra, selv en 10pack blir 83,- pr. stk., mao. ikke noe for meg... Skulle de ha litt mer fleksibel ordning og ditto fraktpriser, så får noen korrigere meg...

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...