Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snus på alcudia, mallorca

Kjøpte en boks på en svensk drevet nattklubb som heter vamps bak hotell waikiki. Fersk og fin, heter offroad original porsjon. Definitivt det beste man kan finne i alcudia ihvertfall. De har bare den typen der og alle ingrediensene er skrevet på arabisk så har ingen peiling på hvor mye niko% den har

Lenke til kommentar

Noen gode porsjonsnuser å anbefale? Har forelsket meg litt i Nick and johnny crushed ice mint, smaker godt, renner nok og en god del nikotin for min del. Liker snus med smak, og som renner litt men ikke i hundre og helvete. If you can catch my drift. WP, eller black portion er helt klart noe jeg liker. Saft som smaker sitron, er det verste jeg vet. Og snus som smaker sterk tobakk, blant annet General og Skruf er ikke min kopp te. Hadde vært koslig med noen anbefalinger, ettersom jeg leter etter en ny snus.

Lenke til kommentar

Er ny på forumet, og er litt usikker i forhold til dette med dobbelposting. Er medlemmene her skikkelig nazi på det?

finnes det noe slim greier som ligner på Crushed Ice?

Crushed har alltid vært favoritten, men begynner å bli så forbanna lei av at det renner etter 20 minutter.

Prøv Skruf slim white. Den er ganske god, renner ikke altfor mye og du kan få i strong, og extra strong, samt original, om det er det jeg bør kalle det :p Den smaker ikke særlig mint, heller smakløs i min forstand. Men jeg får ihvertfall rikelig med nikotin fra den. Endret av Skruffeluff
Lenke til kommentar

Noen gode porsjonsnuser å anbefale? Har forelsket meg litt i Nick and johnny crushed ice mint

Denne har jeg også nettop begynt med, etter anbefaling her inne. Veldig god!

Høres ut som vi har samme type smak, så kom gjerne med flere av dine favoritter :)

WP og black portion som du snakker om? Hva mer heter de, eller hvordan ser de ut?

Lenke til kommentar

Denne har jeg også nettop begynt med, etter anbefaling her inne. Veldig god!

Høres ut som vi har samme type smak, så kom gjerne med flere av dine favoritter :)

WP og black portion som du snakker om? Hva mer heter de, eller hvordan ser de ut?

Er veldig glad i Nord66 ettersom de har flere smaker, noen av de renner mer enn andre men alt i alt mener jeg det er en god snus, samme med Nick and Johnny mange forskjellige smaker. WP er White Portion, det betyr at snusen ikke renner like mye og varer lengre. Jeg føler også at smaken på white kommer mer frem enn den gjør uten. Black portion, er designet for å slippe ut aromaer og smak før de begynner å renne veldig har jeg hørt og opplever selv. General onyx er Black portion og anbefales, selv om smaken minner veldig om tobakk. Bruker den og Skruf strong om jeg er ute etter nikotin. Anbefales om du skal slappe av og se på tv eller lese en bok.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var på 7 11 i dag å så at de hadde tre nye av The Lab. Noe nytt som de kalte The Lab Fresh. 2 blå å en gul. Den gule var sitron, å de to andre tror jeg var forskjellige typer mint. De hadde ikke noe nummer, som the lab vanligvis har. Noen som har prøvd disse? Var meget fristende å kjøpe men så at de hadde lucky og thunder. Som det er lenge siden jeg har smakt så kjøpte disse i stede.

Lenke til kommentar

Kjøpte den med lemon i går, halvveis gjennom boksen nå. Jeg synes den smaker mint den og forsåvidt. Det er hvertfall ingen verdes ting som minner om sitron i den, men kanskje en veldig vag smak av "sitrus". Greie slim fit white portions som ikke renner. Digger det store lokket. Får sikkert plass til 10 poser oppi der før den må tømmes.

Lenke til kommentar

Noen gang lurt på hvordan 482 bokser med snus ser ut?

Nei? Men her får du svaret uansett:

post-56083-0-83473700-1376513124_thumb.png

post-56083-0-32822900-1376513130_thumb.png

post-56083-0-61708400-1376513133_thumb.png

Lenge siden jeg har skrevet noe i tråden her, var vel rundt v2.0 eller noe sånt tipper jeg, og en dåse med snus kosta vel en femtilapp :)

Grunnen til denne galskapen er at jeg driver å pusser opp og rydder i leiligheten for tiden, og så fant jeg masse snusbokser fra de to-tre første årene jeg snuste som jeg av en eller annen grunn valgte å samle på.

Det som kanskje er enda mer skremmende enn at jeg har samla på masse bokser, er at jeg har brukt og kasta like mange opp igjennom årene :ermm:

Er noen bokser her som vekker gamle minner: som da "large portion" var en greie, den gangen Nick & Johnny kom i løs (og ikke smakte mint og alt mulig dritt), da man kunne velge mellom Skruf Original og Sterk, og da en boks porsjon inneholdt 24 gram med snus og en boks løs 50g.

Lenke til kommentar

Kjøpte faktisk min første boks med Radical Red idag, etter å ha prøvd NJ Green Spyke her om dagen. Green var frisk og ganske okey etter min smak(ikke stor fan av smakssnus). Radical red er jeg derimot litt mer blanda om. Den har en god svie under leppa, trolig pga chilitilsetningen, men smaker når den renner som værst er jeg ikke helt komfortabel med.

Ellers er jeg lite oppdatert på hva nytt som kanskje har kommet. Noen tips til en Generalbruker? Med/uten smakstilsetninger av rare slag.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...