Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er forresten jente men takk for svar! Skal definitivt prøve ut de dere anbefalte.

Men dersom dere skulle valgt mellom skruf xtra sterk og general ekstra sterk, hvilken ville dere valgt?

General uten tvil. Skruf smaker merkelig. Skjønner ikke at noen faktisk greier å snuse skruf. Men det er vell smak og behag.

Lenke til kommentar

General uten tvil. Skruf smaker merkelig. Skjønner ikke at noen faktisk greier å snuse skruf. Men det er vell smak og behag.

Personlig synes jeg at de smaker nokså likt, bare at Skruf ser eklere ut og renner mer. Synes at General er en riktig flott snus hadde det ikke vært for at den renner så mye.

Lenke til kommentar

Er forresten jente men takk for svar! Skal definitivt prøve ut de dere anbefalte.

Men dersom dere skulle valgt mellom skruf xtra sterk og general ekstra sterk, hvilken ville dere valgt?

General Ekstra Sterk, selvsagt. Skruf Xtra Sterk smaker hest dersom du har den lenger enn 20 min. Det er ikke noe galt med de andre Skrufene, bare denne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker white, den vanlige ser udelikat ut, renner mer og ser ut som posene er most oppi boksen. White renner ikke noe særlig, ser delikat ut og ligger pent oppi boksen. ulempen er at man blir lei i lengden og jeg syns begge typene ødelegger tannkjøttet mer enn andre jeg har prøvd :)

men det er min mening

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker white, den vanlige ser udelikat ut, renner mer og ser ut som posene er most oppi boksen. White renner ikke noe særlig, ser delikat ut og ligger pent oppi boksen. ulempen er at man blir lei i lengden og jeg syns begge typene ødelegger tannkjøttet mer enn andre jeg har prøvd :)

men det er min mening

Med meg så synst jeg de fleste typer white irriterer tannkjøttet mye mer en orginal. Husker da jeg begynte å snuse fast, merket jeg utrolig mye forskjell. Nå kjenner jeg ikke så mye lenger. Men det kan jo vere forskjellig fra person til person. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...