Lovegame Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 sikkert feilplassert men you only live once am i right yolo#swagamirite Selv snuset jeg Nick and Johnny Radical Red, ganske sterk snus med lite tobakkssmak. Selges cirka overalt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Lab series 12 eller Skruf Nord 66° Cool Breeze er mine favoritter om jeg skal ha noe med smak. Dette er da mint smak. Endret 5. juli 2013 av Mr. A Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Rödalacket er vel en som renner veldig lite? Catch kanskje, selv om du da åpenbart regnes som en jente. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Den må også være sterk sa han.. Hvis du får skaffet Thunder i sverige blir du nok fornøyd, finnes med cola, appelsin og mint:) Og de er kruttsterke Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Men de er ikke gode. 1/2 dåse og du tåler ikke lukta. Lenke til kommentar
exterminate Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Er forresten jente men takk for svar! Skal definitivt prøve ut de dere anbefalte. Men dersom dere skulle valgt mellom skruf xtra sterk og general ekstra sterk, hvilken ville dere valgt? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Skruf uten tvil. General er virkelig ikke min ting. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Er det noen i Oslo som sitter på et slott av General løs eller porsjon som vil selge det til meg fordi at de skal slutte selv? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Hvis jeg må velge så blir det Skruf, men helst ingen av delene. Lenke til kommentar
Apocalyptoo Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Er forresten jente men takk for svar! Skal definitivt prøve ut de dere anbefalte. Men dersom dere skulle valgt mellom skruf xtra sterk og general ekstra sterk, hvilken ville dere valgt? General uten tvil. Skruf smaker merkelig. Skjønner ikke at noen faktisk greier å snuse skruf. Men det er vell smak og behag. Lenke til kommentar
exterminate Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 General uten tvil. Skruf smaker merkelig. Skjønner ikke at noen faktisk greier å snuse skruf. Men det er vell smak og behag. Personlig synes jeg at de smaker nokså likt, bare at Skruf ser eklere ut og renner mer. Synes at General er en riktig flott snus hadde det ikke vært for at den renner så mye. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Er forresten jente men takk for svar! Skal definitivt prøve ut de dere anbefalte. Men dersom dere skulle valgt mellom skruf xtra sterk og general ekstra sterk, hvilken ville dere valgt? General Ekstra Sterk, selvsagt. Skruf Xtra Sterk smaker hest dersom du har den lenger enn 20 min. Det er ikke noe galt med de andre Skrufene, bare denne. 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Har noen her smakt sommersnusen? og hvor kjøpte dere den isåfall? Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Noen som vet om Jäger Pris selges i Bergen? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Kjøpte denne idag, bare for å teste spearmint smaken. Den var igrunn veldig god, men blir litt svak. Noen som vet om noe lignende i sterkere utgave? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Nick&Johnny Chrushed ice white? Den er ikke slim og har heller ikke spearmint, men den kan ligne. evt 12 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Nick&Johnny Chrushed ice white? Den er ikke slim og har heller ikke spearmint, men den kan ligne. evt 12 Trenger absolutt ikke være slim, helst ikke igrunn. Hvor får man kjøpt den? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 N&J Crushed Ice får du kjøpt i alle butikker. Jeg prøvde white-versjonen, men jeg likte ikke posene i det hele tatt. Enhver smak, though. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Jeg foretrekker white, den vanlige ser udelikat ut, renner mer og ser ut som posene er most oppi boksen. White renner ikke noe særlig, ser delikat ut og ligger pent oppi boksen. ulempen er at man blir lei i lengden og jeg syns begge typene ødelegger tannkjøttet mer enn andre jeg har prøvd men det er min mening Lenke til kommentar
Apocalyptoo Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Jeg foretrekker white, den vanlige ser udelikat ut, renner mer og ser ut som posene er most oppi boksen. White renner ikke noe særlig, ser delikat ut og ligger pent oppi boksen. ulempen er at man blir lei i lengden og jeg syns begge typene ødelegger tannkjøttet mer enn andre jeg har prøvd men det er min mening Med meg så synst jeg de fleste typer white irriterer tannkjøttet mye mer en orginal. Husker da jeg begynte å snuse fast, merket jeg utrolig mye forskjell. Nå kjenner jeg ikke så mye lenger. Men det kan jo vere forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå