Apocalyptoo Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Norge og avgiftene ass, så vi betaler ca 500kr i skatt for ett tårn med snus? Herre jesus. Har startet å snuse igjen, var rævva tidspunkt og slutte på, to av mine beste venner snuser og jeg er med dem 24/7+ en jente jeg driver med på snuser også. FAEN HELLER. Får heller prøve på nytt en annen gang.. Jeg skal til paris om 2 uker, og har lyst til å ha med meg snus. men jeg er mindreårig og foreldrene mine vet ikke at jeg snuser. Hva skjer hvis de på flyplassen åpner bagasjen min og finner snusboksen, kommer det til å skje? Kommer sikkert ikke til å skje noe som helst mest sannsynelig. Det verste som kan skje er at de viser det til foreldrene dine, selv om de etter all sannsynlighet ikke kommer til å gjøre noe. Viss ikke, finner du sikkert noen slags form for tygge tobakk eller skrå i Paris tipper jeg. Eller så er det jo en perfekt annledning til å slutte på Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 189 for en fempakning da regner jeg med, 378 per tårn. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Kan stemme det, husker jeg betalte tett oppunder 400kr for en rull (10 bokser) sist gang jeg var utenlands. Var vel i fjor sommer. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Skal utenlands på søndag, lurer på om det er mulig og kjøpe enkeltbokser på gardermoen? Eller får man bare kjøpt hele tårn? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Bare tårn på alle taxfreebutikker. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 noen som vet om man får kjøpt gøteborgs rape lime på gardermoen, utenom taxfree'en? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg har sett den på tobakksbutikken her i Bergen, men ikke i noen dagligvarebutikker. Finner den sikkert i tobakksbutikker. Lenke til kommentar
Qake Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Tviler på at det er noen tobakksbutikker på Gardemoen.. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Noen som har erfaringer med 01? Noe å anbefale? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Spørs hva du foretrekker, selv synes jeg den er litt svak. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Vil ha noe som ikke smaker alt for mye ren tobakk, og gjør ikke noe om den er litt svak, Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Takler ikke skruf, og er ikke så glad i mint, derfor jeg vil få tak i Gøta lime, men det går ikke å få tak i den noen steder Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Er jo ikke så mye forskjell på smaken selvom det er lime syns nå jeg:) Hva med 07? Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Fikk tak i Lime på gardermoen Trodde nesten de hadde sluttet å selge den i norge jeg. Endret 30. juni 2013 av Hayabuuza Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Tja, etter rundt 1 år med gøte portion, så har jeg begynt å bli av d. Det er faktisk ikke smaken som årsaken, men heller at jeg er ute etter noe som er sterkere. Med andre ord så er ute etter noe som er sterkere og er smakstilsatt Forslag? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Syns general og rape er ganske like i smaken jeg.. kan prøve det? Lenke til kommentar
Apocalyptoo Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Tja, etter rundt 1 år med gøte portion, så har jeg begynt å bli av d. Det er faktisk ikke smaken som årsaken, men heller at jeg er ute etter noe som er sterkere. Med andre ord så er ute etter noe som er sterkere og er smakstilsatt Forslag? Nick and Johnny er jo kjent for å ha mange spenende smaker, å ligger på rundt 1,4 % nikotin, så nesten de dobbelte av Gøteborgs Rape. Ellers så er det mest Mint. Både Genral, the lab series og mange andre har mye mint Lenke til kommentar
code Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Tja, etter rundt 1 år med gøte portion, så har jeg begynt å bli av d. Det er faktisk ikke smaken som årsaken, men heller at jeg er ute etter noe som er sterkere. Med andre ord så er ute etter noe som er sterkere og er smakstilsatt Forslag? Kan også ta en titt på Odens posesnus, mye er ganske sterkt. Lenke til kommentar
exterminate Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 sikkert feilplassert men you only live once am i right VÆR HILSET KJÆRE MEDBORGERE Kan dere anbefale en snus med mye nikotin som ikke er skruf eller general xtra sterk og som er lett å få tak i i norske butikker? Helst en som renner mindre enn tidligere nevnte og med en annen smak enn ren tobakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå