Djevelen Marcus Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Et spm. Sett noen kamerater på skolen som har kjøpt denne såkaldte "LD" Snusen med salmiakk smak, bomma en og synes den var veldig god. Men har også hørt at den er billigere en vanlig snus ? Noen som vet hvor mye den koster, og hvor i såfall den er billigere? Er det snakk om mat butikker eller hva ? Og et annet spm, hvor får man kjøpt Thunder Coola, finnes den i vanlige butikker omkring, eller må man til sverige? Endret 11. juni 2013 av Djevelen Marcus Lenke til kommentar
Apocalyptoo Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Et spm. Sett noen kamerater på skolen som har kjøpt denne såkaldte "LD" Snusen med salmiakk smak, bomma en og synes den var veldig god. Men har også hørt at den er billigere en vanlig snus ? Noen som vet hvor mye den koster, og hvor i såfall den er billigere? Er det snakk om mat butikker eller hva ? Og et annet spm, hvor får man kjøpt Thunder Coola, finnes den i vanlige butikker omkring, eller må man til sverige? Har ikke peiling på hva du mener med ''LD'' snus. Aldri hørt om den, eller smakt den. Thunder finner du i noen tobakks butikker, har også hørt at du kan finne den i andre butikker også. Helst kiosker. Sjelden med andre ord, men du finner den om du leter. Synst ikke thunder cola var noe spesielt god da jeg smakte den, helt ok. Men det er vell 2-3 år siden. Vet faktisk ikke om den eksisterer lenger heller. Endret 13. juni 2013 av Apocalyptoo Lenke til kommentar
Apocalyptoo Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Aldri i hele mitt liv sett den der noen plass. Hvor får du kjøpt den? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Og et annet spm, hvor får man kjøpt Thunder Coola, finnes den i vanlige butikker omkring, eller må man til sverige? Jeg har sett Thunder Cola på Esso-stasjoner for en stund siden. Vet ikke om de er der nå lenger. Har aldri sett LD-snus heller. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Har hørt fra andre at det hjelper å legge en eplebit i dåsa om den er litt tørr. Det funker nok, men en rå potetskive vil nok funke bedre mm man vil ha eplesmak i snusen.Man brukte jo ofte før potet i tørr tobakk for nemlig å fukte den. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Har aldri sett LD-snus i norske butikker. Kun sett den i Sverige. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg har sett Thunder Cola på Esso-stasjoner for en stund siden. Vet ikke om de er der nå lenger. Har aldri sett LD-snus heller. Hvilke essoer var det du fant thunder? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Førde og Dale i Sunnfjord, men du bor sikkert langt unna! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Da har jeg slutta, ga bort resten av snusen min igår.. Får se hvordan dette går:) Lenke til kommentar
code Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) snip snip Det er en typisk billigsnus i Sverige, hvor man betaler 15kr boksen for posesnus og 30kr for løs. Er overalt på svinesund og smaker dritt. Endret 24. juni 2013 av Ares NOR Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Studentsnus ^^, Den smaker en god del tobakk men er fremdeles litt mildere i smak enn general Smaken er som baken. Lenke til kommentar
Apocalyptoo Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Da har jeg slutta, ga bort resten av snusen min igår.. Får se hvordan dette går:) Hvordan går det Macklemore? Holder du ut fortsatt? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 To av mine beste venner snuser så det suger ganske hardt, så jeg bommer en når jeg er med dem. og jeg kjøpte en boks istad, så kan vel si at det går dårlig... 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Kjipt å høre, men vet hvordan det er. Lenke til kommentar
code Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Kanskje litt offtopic, men laget akkurat en thread ang. snus, toll, moms og div. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1522557 Kanskje noen kan hjelpe eller få kunnskap. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hvor mye koster en rull porsjonssnus på taxfree for tiden? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Norge og avgiftene ass, så vi betaler ca 500kr i skatt for ett tårn med snus? Herre jesus. Har startet å snuse igjen, var rævva tidspunkt og slutte på, to av mine beste venner snuser og jeg er med dem 24/7+ en jente jeg driver med på snuser også. FAEN HELLER. Får heller prøve på nytt en annen gang.. Jeg skal til paris om 2 uker, og har lyst til å ha med meg snus. men jeg er mindreårig og foreldrene mine vet ikke at jeg snuser. Hva skjer hvis de på flyplassen åpner bagasjen min og finner snusboksen, kommer det til å skje? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Ser ingen grunn til at de skal ta fra deg tobakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå