Apocalyptoo Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Noen som har smakt den nye kaktus snusen til nick and johnny? Beste snusen jeg har smakt i hele mitt liv. Den MÅ dere prøve Passer perfekt nå i sommertiden. Hærlig, med litt forandring fra all snus med stort sett bare mint, og tobakks smak! Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Noen som har smakt den nye kaktus snusen til nick and johnny? Beste snusen jeg har smakt i hele mitt liv. Den MÅ dere prøve Passer perfekt nå i sommertiden. Hærlig, med litt forandring fra all snus med stort sett bare mint, og tobakks smak! Hørtes virkelig spennende ut Må prøves ! Hvor lenge siden er det den kom i butikkene? Lenke til kommentar
Apocalyptoo Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Hørtes virkelig spennende ut Må prøves ! Hvor lenge siden er det den kom i butikkene? Er ikke sikker, tror ikke det er mer en 1 uke eller 2. Jeg så den for første gang i går. Smaker egentlig litt gress i tilleg til kaktus. nå vet ikke jeg hvordan kaktus smaker, men har en spesiel smak som jeg rekner med er kaktus. Smaken ,minner meg om lukten av nyklippet gress på en måte Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Er det Green Spyke du mener med kaktus snus? Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Er det Green Spyke du mener med kaktus snus? Det den heter ja Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Kjøpte den i dag når jeg var i Sverige, helt grei snus men glad jeg bare kjøpte en boks siden det er ikke noe jeg kunne snust mye av. Lenke til kommentar
Apocalyptoo Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Eneste problemet er at det virker som det er veldig lite snus poser i den. Nå telte ikke jeg hvor mange det var, det skal jeg gjøre neste gang. Virket bare som det var 15-20. Noen som har telt? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Det skal være like mye tobakk i boksen, men N&J fordeler tobakken i poser som er større. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Selges Gøteborg rape lime i norge? 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Noen som har smakt den nye kaktus snusen til nick and johnny? Beste snusen jeg har smakt i hele mitt liv. Den MÅ dere prøve Passer perfekt nå i sommertiden. Hærlig, med litt forandring fra all snus med stort sett bare mint, og tobakks smak! Tror aldri jeg har hatt noe mer kvalmende i kjeften. 1 Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hørtes virkelig spennende ut Må prøves ! Hvor lenge siden er det den kom i butikkene? Da har jeg fått fatt i en selv og må si den var veldig lik i smak som Jakobssons Melon ! 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Uff. Prøvde en melon-snus en gang, og det var det verste jeg noensinne har hatt i underleppa. ... vet ikke helt hva jeg forventet. :-/ Smaker like ille som det høres ut som. 1 Lenke til kommentar
Apocalyptoo Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Tror aldri jeg har hatt noe mer kvalmende i kjeften. Du er vell vant til skruf tenker jeg? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hvorfor hater alle skruf? Det er jo favorittsnusen min som jeg har brukt i snart 4 år! ... det positive er at ingen har lyst til å bomme av meg. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Synes Green Spyke var helt grei, men litt for søt. Er mere glad i radical red som avvekslingssnus Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Du er vell vant til skruf tenker jeg? Holder meg til Nick and Johnny, men har aldri vært glad i sånn der kunstig søtsmak. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Skruf er av den typen snus jeg ikke kunne bomme engang (snuset fast i fire år, på femte uka uten snus nå), ble rett og slett dårlig av smaken. N&J derimot... mmmmmm. Lenke til kommentar
Anonym69 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Noen som vet om skruf ekstra sterk løs selges på vanlige bensinstasjoner? Lenke til kommentar
Prins-e30 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Noen som har fått med seg at det kommer en slik General Waterproof Edition? Jeg skjønner ikke helt denne. Er det en ny snus som kommer med ny smak/styrke osv. eller er poenget at boksen er vanntett? Selv synes jeg at den vanntette boksen ser fantastisk ut og har skikkelig lyst på den. Det jeg lurte på var om det ville bli slik at når boksen er tom kan ban ta ut selve snusboksen også putte en ny oppi? Blir det som et slags etui lignende et iPhone cover liksom? Lenke til kommentar
B17a Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 de som bruker bake snus, når dere skal spytte/ta den ut, smuldrer den ikke opp når du drar den ut? tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå