Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Noen som har smakt den nye kaktus snusen til nick and johnny? Beste snusen jeg har smakt i hele mitt liv.

Den MÅ dere prøve :) Passer perfekt nå i sommertiden. Hærlig, med litt forandring fra all snus med stort sett bare mint, og tobakks smak!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har smakt den nye kaktus snusen til nick and johnny? Beste snusen jeg har smakt i hele mitt liv.

Den MÅ dere prøve :) Passer perfekt nå i sommertiden. Hærlig, med litt forandring fra all snus med stort sett bare mint, og tobakks smak!

Hørtes virkelig spennende ut :) Må prøves ! Hvor lenge siden er det den kom i butikkene?

Lenke til kommentar

Hørtes virkelig spennende ut :) Må prøves ! Hvor lenge siden er det den kom i butikkene?

Er ikke sikker, tror ikke det er mer en 1 uke eller 2. Jeg så den for første gang i går. Smaker egentlig litt gress i tilleg til kaktus. nå vet ikke jeg hvordan kaktus smaker, men har en spesiel smak som jeg rekner med er kaktus. Smaken ,minner meg om lukten av nyklippet gress på en måte :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror aldri jeg har hatt noe mer kvalmende i kjeften.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har fått med seg at det kommer en slik General Waterproof Edition? Jeg skjønner ikke helt denne. Er det en ny snus som kommer med ny smak/styrke osv. eller er poenget at boksen er vanntett?

Selv synes jeg at den vanntette boksen ser fantastisk ut og har skikkelig lyst på den. Det jeg lurte på var om det ville bli slik at når boksen er tom kan ban ta ut selve snusboksen også putte en ny oppi? Blir det som et slags etui lignende et iPhone cover liksom?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...