vivalavida Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Lite aktivitet her nå.. Hvilken er den sterkeste white portionen i Norge? Den sterkeste er Odens extrem white. Selges i få butikker i Norge, men kan kjøpes i Bergen og Stavanger. Har Rimi kuttet Montecristo? Vet at Rema har det. Montecristo er ute av produksjon for Norge. Den vil forsvinne fra samtlige utsalg. Lenke til kommentar
vivalavida Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Kjøpte nord 66 i dag! Var ganske bra den! Skulle gjerne vært en ekstra sterk versjon. X-tra sterk portion finnes, og selges mange plasser. Ivertfall på Sørensen Tobakk i Bergen. Lenke til kommentar
vivalavida Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 7/11 eller Narvesen. Montecristo produseres ikke lenger for Norge. Den forsvinner fortløpende. Lenke til kommentar
vivalavida Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Skal de slutte med skruf slim fresh white? Hvor har du hørt det? Er favoritten min Nei, det ser ut som den debatten har dabbet av i det siste. Om man ikke hører noe, så fortsettes det å selge snus med smakstilsetning, og fresh white vil ikke forsvinne med det første. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Lite aktivitet her:( En venn av meg kjøpte ett tårn med "12" i sverige. Min nye yndlingssnus<3 Passe sterk ( ca 14mg nikotin ) god mintsmak og slim pose;) Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Forstår ikke hvordan du orker et tårn meg smakstilsatt snus. For meg holder det lenge med 2-3 poser før jeg blir lei og har kastet bort penger på en hel boks. Eneste jeg har likt hittil er Radical Red. 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Har ikke funnet noen god snus uten smak hittil, bare general extra sterk long white, men den er vanskelig å få tak i. har du noen tips til noen gode? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 For meg blir det veldig mye Skruf sterk. Vet ikke hva jeg liker så godt med den, men smaken og aromaen er noe for seg selv. Når jeg blir lei Skruf i en periode blir det som regel General Sterk White eller Radical Red som tidligere nevnt. Glemte å nevne General Løs eller Ettan som har begynt å komme i de fleste butikker. Fantastisk kosesnus i helgene. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Syns at skruf lukta er til å spy av, men det funker jo:) Jeg snuser litt ettan, men er grisete og litt stress, har også regulering så pose er mest praktisk. Vet du om en snus som smaker det samme som ettan løs? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Av erfaring mener jeg Ettan er så å si lik på smak som General. Kanskje prøve ut General Orginal hvis du ikke allerede har gjort det? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg er mindreårig så er litt vanskelig og skaffe alle typer, der hvor jeg har fått kjøpt har de ofte dårlig utvalg:/ Skal få solgt unna litt av 12 boksene så jeg kan kjøpe general original, finnes den i white? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Ja det gjør den! Mest standard snusen, så du burde nok få tak i den hvor som helst. Kom med tilbakemelding! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Det skal jeg:) Ser ut som jeg blir kvitt 3 av boksene mine imorgen, noen fjortis jenter som kjøper dem for 110 pr haha Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Kjøpte meg 40 bokser med snus her om dagen, skruf sin 30 pakk og en blanding ved siden av den. ca 1000 svenske kroner så nesten 900 norske siden det var vel ca 980 svenske eller noe. Det blir jo 30 kroner boksen som ikke er dårlig! kan si jeg sparte en hau penger der, og har vel gått litt lei general ekstra sterk da jeg kjenner smaken av salmiakk i den (for dere som ikke veit det så inneholder den salmiakk). Skruf er en helt ok snus, jeg er heller ikke glad i snus med smak i. Blir fort lei sånne og da er det ikke vits å kjøpe bøtter og spann med det. Er det noen som vil anbefale noen nye snuser som har kommet ? (helst da uten smak) Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 SKruf Nord 66 er ganske ny, finnes i white og original. Den er sterk og faktisk veldig god, Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Men er det ikke smak på Nord? 1 Lenke til kommentar
vivalavida Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Men er det ikke smak på Nord? Det er smakstilsetning på Nord 66 Nordic. Er en blanding av lakris og noe mintlignende. De andre er uten smakstilsetning. SKruf Nord 66 er ganske ny, finnes i white og original. Den er sterk og faktisk veldig god, Finnes i sterk, extra sterk, sterk white og nordic. Lenke til kommentar
rasmuz110 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Kjøpte meg 40 bokser med snus her om dagen, skruf sin 30 pakk og en blanding ved siden av den. ca 1000 svenske kroner så nesten 900 norske siden det var vel ca 980 svenske eller noe. Det blir jo 30 kroner boksen som ikke er dårlig! kan si jeg sparte en hau penger der, og har vel gått litt lei general ekstra sterk da jeg kjenner smaken av salmiakk i den (for dere som ikke veit det så inneholder den salmiakk). Skruf er en helt ok snus, jeg er heller ikke glad i snus med smak i. Blir fort lei sånne og da er det ikke vits å kjøpe bøtter og spann med det. Er det noen som vil anbefale noen nye snuser som har kommet ? (helst da uten smak) Kjøpte du 30 bokser med Skruf? Shiiiieeeeeeeeeeeeet. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Ja det gjør den! Mest standard snusen, så du burde nok få tak i den hvor som helst. Kom med tilbakemelding! Jeg kom på at jeg faktisk har general classic white mini. Har den samme smak som resten av general uten smak? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg kom på at jeg faktisk har general classic white mini. Har den samme smak som resten av general uten smak? Så og si, men mini porsjonene er relativt kjipe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå