Snuseren95 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg har ikke klart å få tak i MonteCristo snus de siste månedene. Har de helt sluttet å selge denne i Norge? Eventuelt, er det noen som vet om utsalgssteder i Oslo? 7/11 eller Narvesen. Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Må si jeg ikke helt ser vitsen med "12". Den smaker alt for likt Skruf fresh white til å ha en skikkelig plass på markedet. Fresh white skal fjernes fra markedet.. Har eg hørt av venner som snuser den.. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 7/11 eller Narvesen. Her i Harstad selger de denne på Rimi hvertfall. Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Veldig lite aktivitet i tråden. Har folk sluttet å snuse? Kjøpte to bokser i går, og må si meg veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Nettopp vært i sverige og handla. Kjøpt Nord 66 av skruf: http://3.bp.blogspot.com/-7qnxJyydMQI/UQLXtzgvmyI/AAAAAAAADxA/1Nk28XZ5efQ/s1600/image.jpeg Veldig god og frisk smak, smaksprøver på nordby senteret. 12 av lab series. mye likt skruf'n men white og long. litt sterkere. http://www.snusdirect.com/image/data/products/200px/12-the-lab-series-strong-long-portion-snus.png Nick & Johnny Crushed Ice White Portion same old same old. Smaker stort sett samme som den har gjort tidligere. http://www.snusdirect.com/image/data/products/200px/Nick-and-johnny-crushed-ice-white-portion-snus.png Lenke til kommentar
Aces Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Noen som har prøvd Skruf "nordic white"? Er den noe å spare på? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Synes at Nordic er grei, men det holder med en boks av gangen. Smaker en blanding av lakris og det brune bonbon søppeldynga godteriet Lenke til kommentar
Aces Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hmm ja, snus med smak er noe jeg kan ta i blant, men ikke til hverdags. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Noen som har prøvd Skruf "nordic white"? Er den noe å spare på? Jeg liker ikke lakris men de hadde ikke fresh white så det ble nordic white.. Som alle skruf typene med smak lukter den ekstremt kraftig. Når jeg åpna boksen lukta det lakris i en times tid.. Smaken var okey og den rant ikke mye:) Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Mhm, skruf lukter for mye etter min smak. Derfor holder jeg meg til the lab series Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Noen som har sett Skruf selection i Norge enda? Veldig spent på den. Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Da har man kjøpt sin første boks med 01.. Noen tips før jeg puttern i leppa? Begynner snuser.. Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Da har man kjøpt sin første boks med 01.. Noen tips før jeg puttern i leppa? Begynner snuser.. Hvis du ikke liker renningen, kan du tørke leppen litt. Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hvis du ikke liker renningen, kan du tørke leppen litt. Merket at den ikke rant så veldig mye, hadde drikke ved sidna meg, må jeg ha hele tiden vis jeg skal snuse pga jeg hater og svelge saften, men kommer sikkert med tid. Smaken er.. helt grei, ikke den beste. Men ja. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Må si jeg ikke helt ser vitsen med "12". Den smaker alt for likt Skruf fresh white til å ha en skikkelig plass på markedet. Det kan jo være noe for de som synes Skruf generelt smaker hest. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det kan jo være noe for de som synes Skruf generelt smaker hest. Skruf fresh white smaker ikke typisk Skruf. Smaker for det meste tannkrem. Lenke til kommentar
chanchan Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Noen som vet hvor i sverige en får kjøpt odens extreme? Helst så nære grensen som mulig og i tårn, men jeg er fleksibel Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Noen som vet hvor i sverige en får kjøpt odens extreme? Helst så nære grensen som mulig og i tårn, men jeg er fleksibel De har det på tobakksjappa på svinesund ivertfall Lenke til kommentar
Apocalyptoo Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Veldig lite aktivitet i tråden. Har folk sluttet å snuse? Kjøpte to bokser i går, og må si meg veldig fornøyd. Skruf smaker og lukter helt forferdlig spør du meg. Radical red prøvde jeg for nesten et år siden, syns å huske at den var helt grei, men ikke noe mer en det. Nei personlig liker jeg best mint snus. 12 og crushed ice er favoritene akkuratt nå. Gleder meg veldig til Crushed Ice White, siden jeg liker white best. Men general overgår alt Men blir lei av den også i lengden. Endret 8. februar 2013 av Apocalyptoo Lenke til kommentar
Apocalyptoo Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Nei, nå kommer det altfor mye tilsetning i snus eneste jeg klarer med tilsatt smak er Göteborg Rapé og Radical Red, men selv de er det nok med 1 boks i måneden, liker best den gode general smaken! General er best ja Radical Red smakte litt for merkelig for meg. Prøvde gøteborgs rape forige uke. Syns den hadde en litt for kjedelig smak, å også litt svak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå