Complexity Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Passelig gammel artikkel, og de sier at de skal forbedre den så tror ikke det er like ille i dag.. Skremmer ikke meg fra nikotinfri iallefall Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Bli gammel nok da, vi har ikke lov å hjelpe deg til å bryte loven. Holdt meg borte fra snus i tre uker nå. Hjelpe meg til å bryte loven? Jeg spør bare om hvor de selger Kardus i Stavanger, ikke om dere kan bryte dere inn i butikken og stjele til meg. Dessuten er det ikke ulovlig å kjøpe når du er under 18, bare selge. 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) - Spør ikke etter råd om hvordan du kan bryte norsk lov i denne tråden. Med andre ord, er du under 18år, finn tips på hvordan du får sneket til deg en snusboks andre steder enn denne tråden. Er du under 18år og har fått kjøpt snus, ikke skryt av det i tråden. Innlegg av nevnte typer vil bli rapportert. Endret 9. januar 2013 av Zodihax Lenke til kommentar
Tanketrekker Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Nettopp laget en ny video hvor jeg viser hvordan man lager snus med vanlig rulletobakk for dem som er intr i dette 2 Lenke til kommentar
code Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Nettopp laget en ny video hvor jeg viser hvordan man lager snus med vanlig rulletobakk for dem som er intr i dette youtube vid Moro å se hvordan det var gjort, men syntes du ikke det ble litt dyrt for en boks snus med den der måten? Endret 9. januar 2013 av ANONIII Lenke til kommentar
Tanketrekker Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Ikke i det hele tatt, fikk gleden av å lage mitt eget, min egen smak, og jeg fikk mer ferdig snus for halvparten av pengene som går til en vanlig boks som du ser i beskrivelsen på videoen EU skal prøve å stoppe snusen, da må man kunne "survival" skills vettu Lenke til kommentar
code Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Ikke i det hele tatt, fikk gleden av å lage mitt eget, min egen smak, og jeg fikk mer ferdig snus for halvparten av pengene som går til en vanlig boks som du ser i beskrivelsen på videoen EU skal prøve å stoppe snusen, da må man kunne "survival" skills vettu Ser jo at det er moro, jeg har liten ide hva det koster for rulletobakk, trodde bare det var billigere for en boks snus enn, 2 pakker med rullings. Skal en rask tur til Svinesund/Nordby imorgen, vet dere hvilke typer longcut som er mulig å finne? Bare for å svare på mitt eget spørsmål så fant jeg ingen longcut snus på svinesund/nordby, og tror jeg var innom alle stedene dem solgte snus. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Fikk kjøpt Onico White Portion på Coop Extra i dag. Litt lite smak, men ellers helt grei. Har omtrent bare brukt den i dag. Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Mor og far var en tur til sverige å kjøpte snus til meg ! Men så blir det en tur for meg til onsdag i tillegg!! Whoho Lenke til kommentar
Tanketrekker Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Ser jo at det er moro, jeg har liten ide hva det koster for rulletobakk, trodde bare det var billigere for en boks snus enn, 2 pakker med rullings. Hvis du hadde lest teksten på videoen, så ser du at det står 40 gram med tobakk på oppskriften, det vil si to x 20 gram tobakk pakker som jeg hadde der.. Skjønner jo nå hvorfor jeg får så mange spm når ingen leser ingrediensene? Har til og med fått spm om hvor man kjøper vanlig bordsalt.. Hvor mye er det i en petterøes? 45 gram? Det vil si at du får rundt 3 bokser snus på en pakke... Jeg fikk 2.5 av 40 gram rulletobakk.. Lettere å lage long cut med rulletobakk også fordi tobakken er ferdigstrimlet.. Men hey, hver sin smak Endret 14. januar 2013 av Tanketrekker Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 En pakke rulletobakk koster vel ca. like mye som to bokser løs da, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Tanketrekker Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Spørs hvor du handler tobakken din det.. Google er en fin kompis.... Lenke til kommentar
code Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Spørs også på hvor du kjøper snusen, 14kr boksen i swe er ikke uvanlig. Men var bare jeg som ikke leste godt nokk på filmen, og beklager det. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Er det noen som har prøvd/brukt nikotinfri snus over lengre tid? Har kjøpt meg leilighet og får et byks på 13k i faste utgifter/mnd til sommeren så er fast bestemt på at jeg må slutte å snuse. Pr. dags dato går det vel ca. 2000 kr/mnd på snus og det er penger jeg ikke lenger kommer til å ha råd til å sløse vekk. Hvilke merker er best? Og jeg husker å ha lest for noen år siden om noen skrekkhistorier med folk som gikk over til nikotinfri snus og fikk tannkjøttet fullstendig ødelagt. Er det relevant lenger, eller har dette blitt "fikset"? Ser jo at disse boksene koster så lavt som rundt 20 kr i sverige, så uansett om jeg klarer å slutte å snuse eller ikke, så blir det jo en betydelig senkning av utgifter med 600 kr mnd vs. 2000 kr. Endret 16. januar 2013 av Feh Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg ville nok satset på Onico. Har prøvd en som heter Back-Off, og den smakte jøde. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Noen som vet noe om hvordan det går med EUs forsøk på å ulovliggjøre snus og alle andre måter å få i seg nikotin på som ikke er sigaretter? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Vet ikke annet enn at det er et latterlig forslag.. Lenke til kommentar
minikai5 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Skal innom sverige før The Gathering og lurer derfor på kor mykje det kosta for ei pølse med snus(10boksa portion, 5boksa laus) fra hamar meina eg det er charlottenberg som er nermast. tenkte då mest på General extra sterk, skruf stark løs, og kanskje thunder og Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Har brukt Onico i noen dager nå, å det har erstattet nesten hele dagsforbruket mitt. Kjenner av å til suget på nikotin, så tar en vanlig snus 2-3 ganger om dagen, men ellers går det i onico. Dette er ganske bra da jeg snuser hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå