NoNamesLeft Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Vet det, liker den ikke spesielt godt jeg heller. Skruf Original Synest faktisk det er en av de beste jeg har prøvd, men føler at jeg er eneste som liker den. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 eneste som er snusbart av skruf er jo orginal, alt annet smaker surt og jævlig Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 eneste som er snusbart av skruf er jo orginal, alt annet smaker surt og jævlig Skruf Sterk Porsjon og Skruf Sterk Løs funker også veldig bra. Noen andre som har en snussamling de vil poste? Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg er en trofast general gutt ellers kan jeg ta meg en gøteborg og NJ redical red når jeg er lei av general Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Snuser som regel Skruf xtra sterk portion, når jeg laner å vil kose meg går det i General løs. Blir lei Skruf'en noen ganger så det hender jeg tar 1 uke over på noe annet Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Snuser som regel Skruf xtra sterk portion, når jeg laner å vil kose meg går det i General løs. Blir lei Skruf'en noen ganger så det hender jeg tar 1 uke over på noe annet Har du prøvd Røda Lacket løs? Kanskje min favoritt når det gjelder "LAN-snus". Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Noe jeg holdt på med når jeg begynte å snuse, er vel ett år siden jeg slutta å sette på flere klistremerker Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Vet noen hvor jeg kan finne Kardus i Stavanger? (Ikke Havana, er ikke gammel nok enda). Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Har du prøvd Røda Lacket løs? Kanskje min favoritt når det gjelder "LAN-snus". Har prøvd den. Smaker greit, men helt jævlig å bake og det lukter dritt av den. Ser ut som jord på boks Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 ^ Røda lacket jævlig å bake? kjøpte den da jeg startet å snuse og det var sinnsykt lett å bake, men jeg var ikke fan av selve smaken så ble aldri kjøpt igjen Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 For de som liker lakris og/eller Ouzo, så vil jeg tipse om LD salmiakk. Den er ganske god, og billig som fy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Har nå fått testa den blå og den grønne Camel Snus'ene. Mye mint og menthol smak, og så milde på tobakk at jeg snuser dem like gjerne med tunga xD Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Thunder Wintergreen, ny favoritt Lenke til kommentar
code Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Skal en rask tur til Svinesund/Nordby imorgen, vet dere hvilke typer longcut som er mulig å finne? Endret 8. januar 2013 av ANONIII Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Tenker det begynner å bli på tide å stumpe snusen.. Vet dere om det selges onico eller lignende i norske butikker? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Tenker det begynner å bli på tide å stumpe snusen.. Vet dere om det selges onico eller lignende i norske butikker? Lurte litt på det selv siden det er nyttår og greier Helt utrolig hva noen uskyldige lansnus for en 5-6 år tilbake kan føre til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Tror de selger Onico ennå, ville sett på bensinstasjoner først og fremst. Alternativt kan du prøve energisnusen de har hos Teknikkmagasinet. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Vet noen hvor jeg kan finne Kardus i Stavanger? (Ikke Havana, er ikke gammel nok enda). Bli gammel nok da, vi har ikke lov å hjelpe deg til å bryte loven. Holdt meg borte fra snus i tre uker nå. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Feil tråd Endret 9. januar 2013 av M-J Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 http://www.dinside.no/787521/skulle-bare-slutte-med-snus Til dere som vurderer Onico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå