Articzz Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 eg blir lei av ein crushed ice men fytti og god den er! Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Kjøpte meg en Nordstrøms julesnus idag, var ikke den beste smaken jeg har smakt ei helder den beste lukten, men må jo nesten ha julesnus i jula ;D Lenke til kommentar
Tanketrekker Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Nettopp ferdig med min egen julesnus! Aromaer jeg brukte denne gangen var: Cognac, Bergamot, Litt juice fra en mandarinbåt, blandet med litt kanel så det blir julesmak hehe.. Sto i ovnen i 12 timer i går, så 10 timer for å avkjøle seg.. Sitter nå med en ny pris i leppa med kaffe.. Har lagt ut oppskriften min her og på FB siden: www.hjemmelagetsnus.info Happy holidays Lenke til kommentar
Superby Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 har snust hver eneste dag i 2 år nå men nå som jeg endelig har blitt syk som jeg ikke kan huske sist jeg var så har jeg ikke greid å stappe en prell i overleppan. 5 dager uten snus nå, det er personlig rekord! Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Hvilken Nick & Johnny Porsjon mener dere er best? God jul forresten! Lenke til kommentar
Superby Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 hvis du ikke har snust N&J så er det crushed ice, men det kommer til et punkt der du vil spy bare du tenker på nikkis mint snus. for meg nå er det vel orginalen, har ikke smakt tarmac ennå, men har hørt den smaker piss. Oginalen is the way to go! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Syns selv Crushed Ice fra N&J smaker godt en gang i blant. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Faktisk enig. Har mistet all effekten av snus, så crushed ice er vel den eneste som svir litt. Gjør ikke så mye at det ikke er nikotin mengden som får det til å svi. Lenke til kommentar
Superby Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 hvis du liker smerte så er radical red tingen, å fytti rakkern :SSSSSSS Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Liker virkelig ikke smaken av Radical red, derfor jeg kjøper Crushed Ice istedenfor en gang i blandt. Lenke til kommentar
Superby Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 liker ikke N&J generelt. har kommet frem til at general orginal og general xtra sterk er tingen for meg :3 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 General er mere på den rene tobakksmaken. Jeg har selv falt en del over på General da jeg er lei Skruf, Lab series osv. Og så mikser jeg det en gang i blandt opp med N&J Crushed Ice. 1 Lenke til kommentar
Superby Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 jeg synes skruf smaker en blanding av bark og hunde dritt Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hva synes dere om Nick&Johnny Original Edge? Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Liker virkelig ikke smaken av Radical red, derfor jeg kjøper Crushed Ice istedenfor en gang i blandt. Radical Red og Tarmac syns jeg er veldig gode. Crushed Ice spyr jeg av nå, pga. at jeg var litt for gira på den når den var ny. Savner fortsatt verdens beste snus.. Claq Qui <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 http://www.drsnus.com/snus-review-kardus-cincho/ Gjerne bestille 2013 versjonen Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Begynte å samle på snusboksene mine for en liten stund siden. Dette er det foreløpige resultatet: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 En kompis kommer hjem med et eksemplar av samtlige Camel snuser fra USA, blir moro å prøve :-) Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Begynte å samle på snusboksene mine for en liten stund siden. Dette er det foreløpige resultatet: Den skruf slim extra stark tror jeg den heter ( den røde ) smaker skikkelig fælt, kjenner heller ingenting av nikotinen. Hva heter den skrufen med litt grønn skrift? Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Den skruf slim extra stark tror jeg den heter ( den røde ) smaker skikkelig fælt, kjenner heller ingenting av nikotinen. Hva heter den skrufen med litt grønn skrift? Vet det, liker den ikke spesielt godt jeg heller. Skruf Original Endret 4. januar 2013 av Snuseren95 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå