Snuseren95 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Kjøpte meg General Ekstra Sterk Long, og er meget fornøyd. Ble overrasket da jeg så at den hadde 20 mg/g nikotin. Hva er deres tanker om snusen? Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Kjøpte meg General Ekstra Sterk Long, og er meget fornøyd. Ble overrasket da jeg så at den hadde 20 mg/g nikotin. Hva er deres tanker om snusen? Liker den ikke. For meg renner den fortere enn en foss. 1 Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Liker den ikke. For meg renner den fortere enn en foss. Ja, den renner dessverre litt fort. Hva synes dere om Ettan Portion? Lenke til kommentar
Whisplash Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Heisann! Har et spørsmål. Vet ikke om det har blitt stilt før, men er jo over 500 sider, så lite fristende å lete igjennom alle. Det jeg lurer på er om nettsteder som selger snus er strenge på aldersgrenser? Tenkte å kjøpe meg et Spendon-kort for å bestille litt billig snus fra nettet, tenker da på Northerner.com eller msorensen.no. Men vil jeg få problemer med å motta de da, eller vil dette gå greit? Mvh Whisplash Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Kjøpte meg General Ekstra Sterk Long, og er meget fornøyd. Ble overrasket da jeg så at den hadde 20 mg/g nikotin. Hva er deres tanker om snusen? Kan du sende bilde av boksen? så jeg vet hviken jeg skall kjøpe:) Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Kan du sende bilde av boksen? så jeg vet hviken jeg skall kjøpe:) 2 Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Vet noen hvor de selger Ettan Portion i Stavanger? Har lett så og si overalt, men jeg finner den ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Sjekket Havana Magasinet? Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Sjekket Havana Magasinet? Er kun 17 år, og tipper de er svært strenge der.. Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Kjøpte denne i dag. Fantastisk god snus! Lukter og smaker sitron, og boksen er jo ikke noe annet enn nydelig. Anbefales' "Tobacco from Cuba, water from Norway, made in Sweden". Endret 15. desember 2012 av Snuseren95 Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Kjøpte denne i dag. Fantastisk god snus! Lukter og smaker sitron, og boksen er jo ikke noe annet enn nydelig. Anbefales' "Tobacco from Cuba, water from Norway, made in Sweden". Ser ikke noe bilde, men jeg tipper dette er Montecristo pga av teksten. Og sannelig hadde jeg riktig òg Ikke så vanskelig egentlig. God snus, men foretrekker Romeo & Julietta. 1 Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Ser ikke noe bilde, men jeg tipper dette er Montecristo pga av teksten. Og sannelig hadde jeg riktig òg Ikke så vanskelig egentlig. God snus, men foretrekker Romeo & Julietta. Tror det blir en snus jeg kjøper en gang i blant. Hvordan er Romeo & Julietta? Lyst til å skrive en liten minianmeldelse? :-) Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Tror det blir en snus jeg kjøper en gang i blant. Hvordan er Romeo & Julietta? Lyst til å skrive en liten minianmeldelse? :-) Anmeldelsen: Kjøp den og nyt den :-) Tror den passer alle, som Montecristo. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Montecristo skal ha pluss i boka for svært lekker boks, men såvidt jeg husker var ikke smaken noe å juble hurra for. Synd at den ikke har noen styrke heller. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Folk blander nikotinmengde og koksalt når de snakker om styrke. Montecristo er en relativt sterk snus, sammenlignet med mye annet på markedet, men de "svir" ikke like mye under leppa. Gamle boksen var finere, da den ikke hadde det jalla plastlokket i bunnen. 1 Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Heisann! Har et spørsmål. Vet ikke om det har blitt stilt før, men er jo over 500 sider, så lite fristende å lete igjennom alle. Det jeg lurer på er om nettsteder som selger snus er strenge på aldersgrenser? Tenkte å kjøpe meg et Spendon-kort for å bestille litt billig snus fra nettet, tenker da på Northerner.com eller msorensen.no. Men vil jeg få problemer med å motta de da, eller vil dette gå greit? Mvh Whisplash Nå har jeg da ikke prøvd dette, men tipper at det ikke går ann å få den igjennom tollen uansett. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Kjøpte denne i dag. Fantastisk god snus! Lukter og smaker sitron, og boksen er jo ikke noe annet enn nydelig. Anbefales' "Tobacco from Cuba, water from Norway, made in Sweden". Sitron? Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Sitron? Urter* Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Kjøpte Jakobsson' Melon i dag. Den smakte godteri, bokstavelig talt. En skikkelig kosesnus! Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Kjøpte Jakobsson' Melon i dag. Den smakte godteri, bokstavelig talt. En skikkelig kosesnus! Javisst, men du blir jaggu lei etter en boks også! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå