Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

En fersk og avkjølt general løs er ingen problem å bake, men om den har ligget i lomma/romtemp så kan den bli litt tørr å knudrete i lengden og da er det noe dritt å bake.

This.

Vil du ha noe som er lett å bake, kjøper du RL Løs :)

Lenke til kommentar

Hvordan smaker Lucky Strike snus sammenlignet med sigarettene? Tenker på å kanskje ha en boks liggende om vinteren ettersom det er så kjipt å skulle gå ut i Bergensregnet.

Eg tykkjer det er heilt grei smak på den, men den renn litt fort hjå meg, og av og til kan det væra eit h***** å få åpna boksen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vel jeg røyker/røykte Lucky Strike, og har snust en del Lucky Strike.

Utenom at begge deler er tobakksvare, er det lite som kan sammenlignes.

Lenke til kommentar

Jeg er fast snuser, og har også prøvd et par bokser med Lucky Strike. I sommer følte jeg plutselig for å kjøpe meg ei røykpakke (et summerfeeling-kick. min første og hittil eneste, er igjen et par i den enda) og det ble da Lucky Strike 10-pakning, ettersom jeg ikke vet så mye om røyk og uansett syntes snusen var bra. Er ingen kjenner av røyk overhodet, men hadde ikke noe negativt å si om den, og ei heller har jeg vel det om snusen deres. Så tror det er grei kombo ;)

Lenke til kommentar

Var innom söta bror i dag å kjøpte litt snus, så tenkte jeg at jeg skulle prøve;

post-215964-0-92671700-1330031383_thumb.jpg

Odens Extreme da!

Luktet skikkelig sterkt! Men kan ikke si jeg merket noe spesielt til det høye nikotininnholdet tongue.gif

Fine poser, litt våte, men rant ikke fort uansett smile.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...