Grannystyle Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 En fersk og avkjølt general løs er ingen problem å bake, men om den har ligget i lomma/romtemp så kan den bli litt tørr å knudrete i lengden og da er det noe dritt å bake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 En fersk og avkjølt general løs er ingen problem å bake, men om den har ligget i lomma/romtemp så kan den bli litt tørr å knudrete i lengden og da er det noe dritt å bake. This. Vil du ha noe som er lett å bake, kjøper du RL Løs Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hvordan smaker Lucky Strike snus sammenlignet med sigarettene? Tenker på å kanskje ha en boks liggende om vinteren ettersom det er så kjipt å skulle gå ut i Bergensregnet. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hvordan smaker Lucky Strike snus sammenlignet med sigarettene? Tenker på å kanskje ha en boks liggende om vinteren ettersom det er så kjipt å skulle gå ut i Bergensregnet. Eg tykkjer det er heilt grei smak på den, men den renn litt fort hjå meg, og av og til kan det væra eit h***** å få åpna boksen Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hvordan smaker Lucky Strike snus sammenlignet med sigarettene? Tenker på å kanskje ha en boks liggende om vinteren ettersom det er så kjipt å skulle gå ut i Bergensregnet. Er vel egentlig litt vanskelig å sammenligne snus og røyk, selv om det er fra samme merke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Vel jeg røyker/røykte Lucky Strike, og har snust en del Lucky Strike. Utenom at begge deler er tobakksvare, er det lite som kan sammenlignes. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg er fast snuser, og har også prøvd et par bokser med Lucky Strike. I sommer følte jeg plutselig for å kjøpe meg ei røykpakke (et summerfeeling-kick. min første og hittil eneste, er igjen et par i den enda) og det ble da Lucky Strike 10-pakning, ettersom jeg ikke vet så mye om røyk og uansett syntes snusen var bra. Er ingen kjenner av røyk overhodet, men hadde ikke noe negativt å si om den, og ei heller har jeg vel det om snusen deres. Så tror det er grei kombo Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ifølge svensktsnus.se kommer det ut general mint i løpet av Desember. Noen som har kjøpt fra Northerner eller lignende, eller har smakt den før? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ifølge svensktsnus.se kommer det ut general mint i løpet av Desember. Noen som har kjøpt fra Northerner eller lignende, eller har smakt den før? Jeg har nylig kjøpt fra Northener, den kom frem den. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Noen som har smakt Odens? Har bare prøvd to varianter, men de var digg! Sterkeste snusen som selges i Norge. 24mg! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Finnes den i Norge? Har faktisk leita endel etter den. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Har faktisk ikke hørt om den snusen, men skal holde utkikk etter den. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Finnes den i Norge? Har faktisk leita endel etter den. Hvis du tilfeldigvis befinner deg i Bergen har de den på Sørensen tobakk. De er ofte tidlig ute med nye merker/varer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Odens er ikke akkurat nytt, men tobakkssjapper har ofte de litt særere merkene inne på lager Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Noen som vet om man får tak i Odens på Svinesund? Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Var innom söta bror i dag å kjøpte litt snus, så tenkte jeg at jeg skulle prøve; Odens Extreme da! Luktet skikkelig sterkt! Men kan ikke si jeg merket noe spesielt til det høye nikotininnholdet Fine poser, litt våte, men rant ikke fort uansett Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ok, takk får svar! Bor rett med grensen så skal se etter den neste gang jeg er i Sverige. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Noen som vet om snus som er slim/long altså ikke så jævla store? Må være white og helst sterke Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Har prøvd 02 og 06, de var ikke white. Er 05 og 07 white? hva smaker de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå