Vidalon Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Var vel 15 år da tror jeg. Stod utenfor en kamerat inntil en slags bom. Han spurte da om jeg ville prøve og det gjorde jeg. General Maxi. Da gikk verden rundt, for å si det sånn. Ble stående å sjangle for å finne balansen, mens kompisen min lo seg skakk i hjel. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 husker første gang godt !den var i et friminutt på ungdommskolen,jeg ble me gutta utfor skoleområde i skauen, han ene karen spurte om jeg ville ha!jeg sa tja ,han lærte meg bake snusen så tok jeg en,han sa merker du noe?etter 5 sek kom "rusen"det var nesten som å være full,dem ledde seg i hjel,va litt dårlig resten av dagen var btw 15 år Lenke til kommentar
Staian Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Husker første ja Stebroren min kjøpte meg og min bror hver sin pakke general porsjon, og vi ble helt svimmel og rimelig kvalm og følte oss ikke helt på topp Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Første gang jeg snuste var vanlig skruf porsjon. Ble utrolig svimmel Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Röda Lacket løs her. Merket ingenting av den. Dog, den var liten. Prøve Röda Lacket Portion en uke senere, og jeg ble så svimmel, og ganske dårlig Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hmm, fant en general portion boks i kjøleskapet. Gått ut på dato, men ligget i kjøleskap hele tiden. Safe? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ja, snus som har gått ut på dato har ingenting å si, og iallefall ikke dersom den har ligget i kjølern hele tia. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Takk for svar, da er det bare å snuse på Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Hmm, fant en general portion boks i kjøleskapet. Gått ut på dato, men ligget i kjøleskap hele tiden. Safe? Er det løs er det mulig den har blitt tørr, selv om den har ligget i kjøleskapet. Er det porsjon derimot er det bare å kjøre. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Første gangen var skruf løs, på den tiden da det ikke fantes noe annet enn skruf løs, og skruf porsjon. Var på sverige tur og kjøpte en boks løs da vi var der, trodde jeg var dritings eller no for blei så inni helvetes svimmel og sjanglete, men gikk over etter en stund. Har vært frelst siden da Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvordan tar dere snusen ut av munnen egentlig? Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Entenmed fingrene eller tunga. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Bare å rykke på leppa det, så tar du den på tunga og spytter den ut. Lenke til kommentar
bruntyggegummi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Jeg bruker vanlig vis og åpne leppen på "noob" metoden og bare blåse hardt. tar jeg med fingeren eller tunga blir det maks gris og jeg synes snus mellom alle tennerne ser ikke deilig ut akkurat. Dumt løs boksene er så liten da det går rundt 3/10 deler hver gang man forsyner seg Endret 8. juni 2009 av bruntyggegummi Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Pleier bare å rykke på leppa som korka sier sånn at den sklir ned på tunga og så spytte. Eller så tar jeg den bare ut med finga. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Første gangen jeg prøvde snus? Jeg og en kompis var alene hjemme hos han, film-/tacokveld og greier. Modern til kompisen min hadde en rosa Mocca-boks i kjøleskapet (dritt uten nikotin), og vi var selvfølgelig svært nysgjerrige. Endte med at vi begge tok henholdsvis 2 ur-små posepreller under leppene våre. Det var elendig, og vi spyttet dem ut etter ti minutter. Første gangen jeg prøvde skikkelig snus, var på et hjemme-LAN hos noen eldre kompiser. De hadde kjøleskapet fullstappet med General-bokser, og hele bordet var dekket av inntørkede, små snuskuler. Det var altså løs det gikk i. Jeg ble presset til å prøve, og å bake selv også. Jeg feilet totalt. Jeg tok den stakkars lille prillen under leppa, og holdte på å spy etter noen minutter. Spydde heldigvis aldri, men var veldig skev. Når jeg var ferdig med snusen, etter litt over en time, var det på god tid å ta den ut. Det hadde jeg aldri gjort før med løs snus, og det gikk ikke særlig bra. Snusen smuldret opp og med ett var hele kjeften min full av små snus-partikler. Kompisene mine lo, jeg lo, og halvparten av snusen i kjeften min ble svelgt. Da spydde jeg. Hehe, det var tider! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Skikkelig snus? Mocca er like mye snus som sterkere typer. Er trossalt ikke så mye forskjell på f'eks Skruf Original og Mocca. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Selvsagt er det snus, men vil si det er en liten forskjell på Mocca nikotinfri mini-porsjon (noe i den duren) og General Sterk Løs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvordan tar dere snusen ut av munnen egentlig? Blåser den ut, eller tar den ut med tunga. Tar nesten aldri på snusen, bortsett fra når jeg baker den selfølgelig. Lenke til kommentar
Staian Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tommel og lillefinger på snusen og tar den ut, eller så bare spytter jeg den ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå