Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Var vel 15 år da tror jeg. Stod utenfor en kamerat inntil en slags bom. Han spurte da om jeg ville prøve og det gjorde jeg. General Maxi. Da gikk verden rundt, for å si det sånn. Ble stående å sjangle for å finne balansen, mens kompisen min lo seg skakk i hjel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

husker første gang godt !den var i et friminutt på ungdommskolen,jeg ble me gutta utfor skoleområde i skauen, han ene karen spurte om jeg ville ha!jeg sa tja ,han lærte meg bake snusen så tok jeg en,han sa merker du noe?etter 5 sek kom "rusen"det var nesten som å være full,dem ledde seg i hjel,va litt dårlig resten av dagen :mellow: var btw 15 år

Lenke til kommentar

Første gangen var skruf løs, på den tiden da det ikke fantes noe annet enn skruf løs, og skruf porsjon. Var på sverige tur og kjøpte en boks løs da vi var der, trodde jeg var dritings eller no for blei så inni helvetes svimmel og sjanglete, men gikk over etter en stund. Har vært frelst siden da :love:

Lenke til kommentar

Jeg bruker vanlig vis og åpne leppen på "noob" metoden og bare blåse hardt. tar jeg med fingeren eller tunga blir det maks gris :no: og jeg synes snus mellom alle tennerne ser ikke deilig ut akkurat.

Dumt løs boksene er så liten da det går rundt 3/10 deler hver gang man forsyner seg :realmad:

Endret av bruntyggegummi
Lenke til kommentar

Første gangen jeg prøvde snus? Jeg og en kompis var alene hjemme hos han, film-/tacokveld og greier. Modern til kompisen min hadde en rosa Mocca-boks i kjøleskapet (dritt uten nikotin), og vi var selvfølgelig svært nysgjerrige. Endte med at vi begge tok henholdsvis 2 ur-små posepreller under leppene våre. Det var elendig, og vi spyttet dem ut etter ti minutter.

Første gangen jeg prøvde skikkelig snus, var på et hjemme-LAN hos noen eldre kompiser. De hadde kjøleskapet fullstappet med General-bokser, og hele bordet var dekket av inntørkede, små snuskuler. Det var altså løs det gikk i. Jeg ble presset til å prøve, og å bake selv også. Jeg feilet totalt. Jeg tok den stakkars lille prillen under leppa, og holdte på å spy etter noen minutter. Spydde heldigvis aldri, men var veldig skev. Når jeg var ferdig med snusen, etter litt over en time, var det på god tid å ta den ut. Det hadde jeg aldri gjort før med løs snus, og det gikk ikke særlig bra. Snusen smuldret opp og med ett var hele kjeften min full av små snus-partikler. Kompisene mine lo, jeg lo, og halvparten av snusen i kjeften min ble svelgt. Da spydde jeg. Hehe, det var tider!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hvordan tar dere snusen ut av munnen egentlig?

Blåser den ut, eller tar den ut med tunga.

Tar nesten aldri på snusen, bortsett fra når jeg baker den selfølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...