Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 07 Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Kjøpte meg en N&J Black Tarmac i dag, lakrissmak. Veldig god Endret 10. september 2012 av Mads Ja Lenke til kommentar
Zteiltez Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) . Endret 10. september 2012 av Zteiltez Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jøss, trodde ikke den fantes. Er det ubergigasterk badboysnus da? Iom at det allerede er godt med trøkk i 06. Lenke til kommentar
Zteiltez Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Jøss, trodde ikke den fantes. Er det ubergigasterk badboysnus da? Iom at det allerede er godt med trøkk i 06. Den er ganske ny. Har forresten omtrent 5mg mindre nikotin enn 06. Endret 10. september 2012 av Zteiltez Lenke til kommentar
username882 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Åpnet en ny boks med romeo og julietta nå, første fra sitt tårn. Når jeg kommer på skolen merker jeg at den både lukter og smaker helt forferdelig. Virker rett og slett som den er gammel. Kjett å måtte kaste hele boksen.. Endret 11. september 2012 av takZa Lenke til kommentar
username882 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Sendte mail til firmaet som produserer RyJ og snakk om kundeservice! Fikk svar på minuttet, hvor jeg fikk beskjed om å sende inn hele tårnet, gi de kontonr så de skulle dekke kostnad, samt sende meg ett nytt tårn! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jøss, trodde ikke den fantes. Er det ubergigasterk badboysnus da? Iom at det allerede er godt med trøkk i 06. Den er ganske ny. Har forresten omtrent 5mg mindre nikotin enn 06. Hmm, snålt. Vel, takk for svar. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Jøss, trodde ikke den fantes. Er det ubergigasterk badboysnus da? Iom at det allerede er godt med trøkk i 06. Den er ganske ny. Har forresten omtrent 5mg mindre nikotin enn 06. Hmm, snålt. Vel, takk for svar. 07 er 1,7% og 06 2,0% om jeg ikke tar feil, så det er ikke så stor forskjell. Endret 11. september 2012 av Grannystyle Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hmm. Ser ikke hva slags behov 07 skal fylle i markedet da? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 http://www.svensktsnus.se/sv/produkter/General/ Endelig har de kvittet seg med det stygge stripe-designet på de vanlige snusboksene. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hmm. Ser ikke hva slags behov 07 skal fylle i markedet da? Det er hvite poser og sterkere en 05 som er den andre typen av hvit som Lab series lager. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Aha. Trodde allerede 05 var relativt sterk jeg. Endret 11. september 2012 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Den er vel kategorisert som "sterk" og 07 som "ekstra sterk", etter å ha sett nermere på lab series sine sider så står det at 05 er 1,5% nikotin og 07 som 1,8% så er ikke store forskjellen akkurat. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Kvifor kan ikkje dei selge desse her i Norge? Fekk ein boks av ein som hadde vore i Sverige, personleg så synest eg den var utruleg god... Treng noko sterkare snus her i Norge... ingen sterke eksisterar her. http://www.svensktsn...dukter/General/ Endelig har de kvittet seg med det stygge stripe-designet på de vanlige snusboksene. I Norge har dei kun kvitta seg med det stygge designet på porsjon long (trur det var sterk'en) Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Kvifor kan ikkje dei selge desse her i Norge? Fekk ein boks av ein som hadde vore i Sverige, personleg så synest eg den var utruleg god... Treng noko sterkare snus her i Norge... ingen sterke eksisterar her. http://www.svensktsn...dukter/General/ Endelig har de kvittet seg med det stygge stripe-designet på de vanlige snusboksene. I Norge har dei kun kvitta seg med det stygge designet på porsjon long (trur det var sterk'en) Vi har plenty med sterk snus, mange av "ekstra sterk" er oppe på 20mg tallet, selv ser jeg ikke behovet da jeg så å si ikke merker forskjell. Det nye designet har komt ut nå, kjøpte selv en general løs nå idag med det nye designet (super fornøyd!). Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Kvifor kan ikkje dei selge desse her i Norge? Fekk ein boks av ein som hadde vore i Sverige, personleg så synest eg den var utruleg god... Treng noko sterkare snus her i Norge... ingen sterke eksisterar her. http://www.svensktsn...dukter/General/ Endelig har de kvittet seg med det stygge stripe-designet på de vanlige snusboksene. I Norge har dei kun kvitta seg med det stygge designet på porsjon long (trur det var sterk'en) Vi har plenty med sterk snus, mange av "ekstra sterk" er oppe på 20mg tallet, selv ser jeg ikke behovet da jeg så å si ikke merker forskjell. Det nye designet har komt ut nå, kjøpte selv en general løs nå idag med det nye designet (super fornøyd!). Hmm, kjøpte General Extra Sterk Porsjon igår, då var det fortsatt den gamle... Tja, eg følar at det ikkje er nokon sterke her i Norge... Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Ååå endelig det fine Generaldesignet tilbake. Det nye stripete er stygt og gir meg ikke lyst å kjøpe. Sort med løkkeskrift i gull derimot Hva er greien med General Harvest eller hva den heter? Økosnus? :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Ååå endelig det fine Generaldesignet tilbake. Det nye stripete er stygt og gir meg ikke lyst å kjøpe. Sort med løkkeskrift i gull derimot Hva er greien med General Harvest eller hva den heter? Økosnus? :S LOL, tydeligvis amishes som gror den. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hvordan er 07 extra strong white kontra 06 extra strong? Trodde jeg hadde kjøpt 06, men så så jeg når jeg kom hjem at det var 07 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå