Mr. Moody Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Pass på å få den på tungespissen, så er det bare å satse på det beste at den ender opp under leppa Men tror nok reguleringen kan være grunnen til at du sliter, ja.. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Er det ingen som setter pris på løs-snus her? Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 joda! har meire sansen for løs-snus men det er mest når eg skal slappe av da kan eg ta meg god tid til og bake ein tønne Lenke til kommentar
Kalaspuffar Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Ingen som gör hemlagat snus? Är det lagligt i Norge? Jag gör alltid hemlagat snus, mycket godare än färdigt snus som man köper i butiken. Dessutom är det billigt, kostar cirka 7 kronor för en dosa lössnus. http://www.swedmax.se/ Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Herres... Er det meningen at Skruf Xtra Sterk skal renne som bare faen? Har stort sett bare brukt 06. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Noen som har erfaringer med Röda Lacket portion? Hvordan er den som nybegynnersnus? Effekt er ikke noe problem, det er bare at jeg ikke er helt fan av tradisjonell snussmak. Eller noen som har prøvd Skruf Slim Nordic? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Noen som har erfaringer med Röda Lacket portion? Hvordan er den som nybegynnersnus? Effekt er ikke noe problem, det er bare at jeg ikke er helt fan av tradisjonell snussmak. Eller noen som har prøvd Skruf Slim Nordic? Slim Nordic er god den. Husker ikke helt smaken, men smakte vertfall ikke tobakk. Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Skruf slim nordic er, lakris. Veldig god snus! Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Tur til sverige på søndan, så da blei det et tårn til med N&J Crushed ice ) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 I tillegg, lurer på om monte cristo og romeo y julieta selges i lillehammer? Ikke sett merket hittil Sjekk 7-eleven på Lilletorget. De hadde Monte Cristo en gang jeg var der. I verste fall kan de nok ta det inn for deg. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Kjøpte 5 bokser General Ekstra Sterk Hvit på danskeferja her for en liten uke siden, og må si at jeg begynner å bli temmelig lei allerede. Tørker ut kjeften for mye for min smak. Edit. Dama skal forresten en tur til Sverige i morra. Har dere en porsjossnus eller to å anbefale? Tenker at jeg får henne til å kjøpe rundt 3-4 bokser (maks) pga. jeg er litt short på penger for tiden, og burde prioritere mat fremfor tobakk. Endret 16. august 2012 av Gal_ape Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Granit ekstra sterk (ikke white) og knekt (her også helst ikke white) (selv om det er en smaksak og jeg ikke liker tørr snus) Begge de søskenmerkene går billig og smaker godt. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Sweet, skal få henne til å se etter det! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Det her med å lage snus selv har jeg hatt lyst til å prøve. Men har enda ikke funnet en plass man kan kjøpe pakker med tobakk etc. til å faktisk lage selv. Noen som vet om hvor dette selges på grensa? Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Er egentlig ikke så glad i vanlig snussmak, men Nick and Johnny White heat var utrolig god! Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 smakte thunder med cola smak idag... for ein dritt snus! nei general er best uansett Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 nybegynnerspørsmål... Testet snus for førstegang for noen dager siden og det var styrke 2. Hvordan er det med styrke 4 ? Hvordan er effekten? Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Skruf, med andre ord? Jeg personlig merker ikke store forskjellen, men om du akkurat har startet er hoppet mellom de to stort, og du kommer nok til å merke nikotinen på en helt annen måte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Heisann, jeg var på butikken idag og kjøpte meg en snus som heter GRANIT stark white. Merket at denne kostet 55 kroner, mens annen snus koster betydlig mer. Hvordan har dette seg? Er det mindre nikotin i den eller noe sånt? Er vant til å snuse 05. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hvordan er 05 white eller hva nå det var ifht skruf Fresh white? Likte den veldig godt, men kunne prøvd en litt sterkere som er noe ala Fresht white Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå