Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok en harrytur på søndag. Kjøpte selvfølgelig snus, og det jeg vil oppdatere i tråden er at LD løs er fantastisk myk og fuktig. Gnager ikke akkurat i leppa! :) 15 kr boksen johoy!

LD er undervurdert til tusen! det er egentlig en ganske god snus til bare 15kr boksen :)

Jaggu! Fått prøvd den skikkelig nå, og den er veldig god :)

Lenke til kommentar

Skal ta en tur til Sverige i helgen, noen som vet om det er greit utvalg av Thunder snus på tobakksbutikken på Nordby senteret? Sist jeg var i Sverige kostet ikke Thunder tårn mer enn 200 lappen, har prisen gått opp noe særlig?

Lenke til kommentar

Hvilken butikk kan man få tak i den billigste snusen? Har ikke tatt meg tid til å undersøke butikk til butikk når jeg er i Sverige.. Men vanligvis så kommer et tårn med General Portion på ca. 340kr +/-, og har hørt om flere som har kjøpt snus for 15kr boksen osv... Nordby/Svinesund/Tøckfors er aktuelle.

Lenke til kommentar

Hvilken butikk kan man få tak i den billigste snusen? Har ikke tatt meg tid til å undersøke butikk til butikk når jeg er i Sverige.. Men vanligvis så kommer et tårn med General Portion på ca. 340kr +/-, og har hørt om flere som har kjøpt snus for 15kr boksen osv... Nordby/Svinesund/Tøckfors er aktuelle.

Du får LD løs/white og salmiakk for 150kr tårnet. Har også hørt at Kaliber skal ligge på det prisnivået.

Det er også 1/2 tårn med jakobssen for 99kr på tobakksbutikken inne på gamle tøckfors senteret.

Lenke til kommentar

Nå drar jeg ikke til Norby eller Svinesung lenger siden man må til Strømstad for å gjennomføre en poltur, så usikker hvordan utvalget er på Nordby. Men, om du drar til Strømstad er det en butikk i samme bygget som første vinmonopol du kommer til, rett ved statoil. Der selger de LD til ca 150kr tårnet. Usikker på pris da jeg bare kjøper General.

EDIT

Fikset trykkleif

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

179kr for ett tårn med LD, men kjøper du to får du dem for 300. Ellers kan du kjøpe Jakobssons' sin fempakning (koster 99), men da jeg sjekka denne for et par uker siden inneholdt den TO bokser wintergreen og tre andre typer, bl.a. den nye melon-typen (så om du ikke liker wintergreen............)

edit: fiks

Endret av jigaplow
Lenke til kommentar

Jeg testet akkurat Jakobssons Melon, Wintergreen og original. Melon var kvalmende som faen, utrolig søt og ekkel. Wintergreen var noe bedre, men mintsmaken var kvalmende (her synes jeg N&J har en myyye bedre mintsnus). Best var original som smakte som en vanlig white snus, med noe granbaraktig litt som Rapè.

Det blir ikke melon og wintergreen neste gang jeg er i Sverige med andre ord, og jeg anbefaler andre å smake før de kjøper et tårn for den var jaggu for spesielt interesserte :)

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mange som kjenner til dette, men det har kommet en ofisiell Motörhead snus. Skal kjøpes neste gang jeg er i Sverige. Håper de har den i Strømstad, Nordby eller Svinesund.

Clickedy

Hvis dere skal handle snus i Sverige, så anbefaler jeg "Tøbakkshjørnan" på gamle Svinesund.

Veldig godt utvalg og lave priser :)

Vet ikke hva du pleier å kjøpe. Men hva koster det om du skal ha feks General, N&J, etc (ikke det billigste du finner)?

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Skal ta en tur til Sverige i helgen, noen som vet om det er greit utvalg av Thunder snus på tobakksbutikken på Nordby senteret? Sist jeg var i Sverige kostet ikke Thunder tårn mer enn 200 lappen, har prisen gått opp noe særlig?

Trodde det hadde blitt ulovlig å selge Thunder i Sverige. Fikk beskjed sist gang jeg var der at den inneholdt noe som ikke var lovlig. Sånn er det når danskene prøver å lage snus

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mange som kjenner til dette, men det har kommet en ofisiell Motörhead snus. Skal kjøpes neste gang jeg er i Sverige. Håper de har den i Strømstad, Nordby eller Svinesund.

Clickedy

Hvis dere skal handle snus i Sverige, så anbefaler jeg "Tøbakkshjørnan" på gamle Svinesund.

Vet ikke hva du pleier å kjøpe. Men hva koster det om du skal ha feks General, N&J, etc (ikke det billigste du finner)?

Usikker på priser akkurat nå, men det er i hvert fall billigere enn alt annet på Svinesund/Nordby.

Kan sjekke priser for f.eks. et tårn med General etterpå i kveld :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Clickedy

Usikker på priser akkurat nå, men det er i hvert fall billigere enn alt annet på Svinesund/Nordby.

Kan sjekke priser for f.eks. et tårn med General etterpå i kveld :)

Takker og bukker :)

Lenke til kommentar

noen erfaringer med skruf nordic white? (porsjon) renner den mye ?

digger skruf, selvom mange forbinner den med "fjortiss" snus... og noen erfaringer med løs, når man har regulering? (blir baking så snart den togskinna er vekk!)

Lenke til kommentar

Akkurat testa en boks med Göteborgs Rapé, White Large Lime. Og må si at den er ikke ille, men jeg syns at den begynner å renne en del fortere enn det N&J: C.I. gjør. Men må si det er litt mer delikat når jeg åpner boksen og ser de rene hvite posene som ligger i vifteform. I motsettning til N&J: C.I. hvor posene nesten ser brukte ut da du åpner den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...