Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøvde snus en gang, ble sykt svimmel og senere ble jeg kvalm til tusen!

 

 

er sånn de 3-4 første gangene, men blir heerlig etterhvert :)

 

å bli svimmel er jo koselig, nicokick :) kvalmheten går vekk etter et par snus

Endret av Staian
Lenke til kommentar
Noen som kan foreslå noen snus jeg burde kjøpe når jeg reiser til sverige?

 

Snuser skruf stark og N&J atm, vil ha noe i den duren, kanskje litt sterkere.

 

Porsjon btw

 

Quotet den siden det ble ny side, sikkert ingen som ser på den forrige nå >_>

Endret av Staian
Lenke til kommentar
De som snuser skruf ser gjerne på General som fjortissnus OSV.

Den var ny for meg. Det er generelt veldig få unge som kjøper General i forhold til Skruf.

Jeg selv er 15 år. Har holdt på med snus snart 2 år. Jeg drev med Skruf sterk en stund, men til slutt ble jeg så dritt lei av at alle andre snuste sammen som meg og at den ikke rant noe.

Bestemte meg heller for å prøve General Ekstra Sterk. Etter den første porsjonen jeg tok, har jeg holdt meg til General Ekstra Sterk en god og lang stund nå.

Endret av TehJøran
Lenke til kommentar
er sånn de 3-4 første gangene, men blir heerlig etterhvert :)

Jeg spør igjen:

Om en blir dårlig såpass mange ganger, hvorfor prøve igjen og igjen? Jeg kan godta at folk prøver to ganger, men blir en dårlig begge gangene, hvorfor prøve igjen? Det er jo helt håpløst.

 

Selv ble jeg slått helt ut av den første snusen jeg fikk av far min, men jeg ble aldri uvel. Mest trolig fordi han hadde vett til å be meg ta den ut etter 15min. Det største problemet med barn som prøver snus nå er vel heller at de får noe av en "kul" kamerat og har den i aaaalt for lenge i forhold til hva en burde første gang en prøver. Og da blir en dårlig. Når kroppen ikke pleier å bli foret med gift og en vil prøve, er det idioti å kjøre på med full dose i lang tid. Folk må forstå de må begynne rolig. En bli hverken kulere eller mer rutinert av å bli kvalm og spy.

 

Jeg selv er 15 år. Har holdt på med snus snart 2 år. Jeg drev med Skruf sterk en stund, men til slutt ble jeg så dritt lei av at alle andre snuste sammen som meg og at den ikke rant noe.

Bestemte meg heller for å prøve General Ekstra Sterk. Etter den første porsjonen jeg tok, har jeg holdt meg til General Ekstra Sterk en god og lang stund nå.

Jeg har jobbet deltid i butikk i noen år nå, og det er færre unge som kjøper General i forhold til Skruf. Det var slik i Buskerud og det er slik i Oslo. Mao tviler jeg på at det er forskjellig steder hvor folk får fatt på skruf i vanlige butikker. Derimot er jeg glad du gikk for GES da det er en skikkelig god snus. Den renner litt mye for min smak, så jeg kjøper den ikke ofte, men de gangene jeg gjør det angres det ikke.

 

Jeg vil tro folk i forskjellige aldere kjøper snus ca sånn her:

18 til 25 - Skruf

25 til 10000 - General, Grov, Rapè osv.

 

De som kjøper N&J pleier også å være fra rundt 18 til 30, kun sett en eldre kar som har kjøpt den. De som har snust lenge holder seg nok mest til General, enkelt og greit fordi det ikke fantes noe annet da de begynte. Da far min begynte å snuse for 25år siden hadde butikkene kun General og Tidemanns Blå, og det var på en god dag. Men nå som skruffen har kommet og skilt seg litt ut fra "gamlingsnusen alle bruker" er det ikke så rart unge gjerne går for den. At det er bra snus hjelper også selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Kjøpte "Nick and Johnny (strong)" tidligere i dag, må si den var god med en gang jeg fikk den under leppa. Men etter de tre neste porsjonene ble jeg kvalm av smaken.

Selv synes jeg smaken er noe av det beste ved N&J. Eneste jeg ville endret ved den snusen er størrelsen på posene.

Btw, den heter ikke strong. Den heter kun Nick(and Johnny)(porsjon)/(Nick and) Johnny(løs).

 

noen som har noe erfaring med Lucky Strike Bold forresten?

Jeg har fortsatt ikke sett noe til denne dessverre. Tanken på sterk Lucky-snus er en fin en.

Lenke til kommentar

Synes ikke Bold var noe ekstraordinært. Hvis du ELSKER Lucky snusen fra før av blir du sikkert ikke skuffet, men det var ikke noen stor opplevelse. Den skal ha + for jævlig fett design og - for at designfargene er ripoff av general ekstra sterk.

 

@Nyhus: Jeg kan være enig i at Skruf selger bedre i aldersgruppen 18-25, enn aldersgruppen 25 og opp, men har jobbet i matvarebutikk selv og mener at det ikke ble solgt mer skruff en general i aldersgruppen 18-25. Uansett alder så gikk det totalt MYE mer general enn andre typer.

 

Svart skruf anyone? :p

post-41440-1244161691.png

Lenke til kommentar
færre unge som kjøper General i forhold til Skruf. Det var slik i Buskerud og det er slik i Oslo. Mao tviler jeg på at det er forskjellig steder hvor folk får fatt på skruf i vanlige butikker. Derimot er jeg glad du gikk for GES da det er en skikkelig god snus. Den renner litt mye for min smak, så jeg kjøper den ikke ofte, men de gangene jeg gjør det angres det ikke.

Enig at den renner litt for mye, men det er jo det som gir smaken. Mener nå jeg.

Noen som føler at dem har lite igjen av snusen når man kan se bunnen av boksen?

Jeg pleier å føle at jeg har lite igjen når jeg kan se bunn. Er vell noe som har falt meg inn. :p

Endret av TehJøran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...