Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes enkelte individer i verden som rett og slett ikke har riktig virkelighetsoppfatning eller en tvangsnevrose av maktsyke. Den vestlige verden, kanskje spessielt Norge, ligner mindre og mindre på et demokrati.

Reglene skreddersys av politikerne våres etter deres oppfatning av det perfekte samfunn, men ser ikke at det ikke tjener folket på beste måte.

Men nok politikk. Brukte en boks Skruf Extra Stark. Hard effekt, men når renningen kommer er det brekkmiddel.

Lenke til kommentar

Herre, hvor trangsynt må man være for å eventuelt forby snus - og fremdeles fortsette med røyketobakk. Det må være noe av det mest hyklerske jeg har sett. Norge er jo en del av EØS - og det skal ikke forundre meg om dette kommer til å gjelde oss nordmenn også. Med tanke på produksjon. Så kan svenskene reise på harrytur til Norge, woho!

Men nok politikk. Brukte en boks Skruf Extra Stark. Hard effekt, men når renningen kommer er det brekkmiddel.

Tja, ikke direkte hard effekt når man begynner å bli vant med den. Renningen går greit, men den smaker relativt fort tam. Jeg har vel beskrevet smaken av Skruf Extra Stärk som har vært i munnen i 20 minutter for "hest" tidligere.

Lenke til kommentar

Fra vg: Mens svenske myndigheter er negative til et generelt forbud mot tilsetningsstoffer, er norske myndigheter helt på linje med det foreslåtte EU-direktivet, skriver NRK.

Helsedirektoratet mener det er uheldig å bruke stoffer som endrer smak eller farge på tobakken, og sier Norge vil stille seg bak et slikt forbud.

Nei dra meg baklengs inni fuglekassa. Helsedirektoratet bør nå starte å bannlyse alt som inneholder ting som gjør at varer skifter farge og smak. for slikt det kan vi ikke ha det, men røyk? Nei, det må vi ikke gjøre noe med, den har jo trossalt samme farge og smaker tobakk! blir så oppgidd...

Skruf er og forblir en ekkel smak, jeg mener at den smaker som svette gymklær som har ligget i en lukket bag over helgen! besk smak på hele skruffen! Lenge leve general! :D

Lenke til kommentar

Herre, hvor trangsynt må man være for å eventuelt forby snus - og fremdeles fortsette med røyketobakk. Det må være noe av det mest hyklerske jeg har sett. Norge er jo en del av EØS - og det skal ikke forundre meg om dette kommer til å gjelde oss nordmenn også. Med tanke på produksjon. Så kan svenskene reise på harrytur til Norge, woho!

Tja, ikke direkte hard effekt når man begynner å bli vant med den. Renningen går greit, men den smaker relativt fort tam. Jeg har vel beskrevet smaken av Skruf Extra Stärk som har vært i munnen i 20 minutter for "hest" tidligere.

Regner med at Island sier nei, ettersom de har blitt veldig liberale i det siste. Bare se på DLD :)

Hvis de sier nei, vil ikke vi måtte innføre det heller, hvis jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Finner de på å forby snus kommer mange bedrifter til å tape mye, da alle snuserne må ut å røyke i 5 min hver time.

Men hva skal man forvente når forslaget kommer fra en gjeng som bor i land hvor snus knap nok aldri har blitt solgt.

Husker godt når vi hadde utveklingsstudenter fra Tyskland på skolen, noen av dem røyka hasj til daglig, men de var jævlig skeptiske når de ble tilbudt snus.

Lenke til kommentar

Prøvde N&J Radical Red i dag, og må si at jeg ikke kjente mye til Chilli smaken som det står om på boksen. Også var det for mye tobakksmak i forhold til det jeg er vant med fra N&J Crushed Ice, så holder meg nok til den foreløpig. :) For øvrig: Aldri prøvd general egentlig (den som de fleste starter med), mye tobakksmak i denne?

Lenke til kommentar

Prøvde N&J Radical Red i dag, og må si at jeg ikke kjente mye til Chilli smaken som det står om på boksen. Også var det for mye tobakksmak i forhold til det jeg er vant med fra N&J Crushed Ice, så holder meg nok til den foreløpig. :) For øvrig: Aldri prøvd general egentlig (den som de fleste starter med), mye tobakksmak i denne?

general er tobakk smak ja, noe som en snus skal smake spør du meg! ;)

Lenke til kommentar

Prøvde General Lös her om dagen og det var mye bedre enn portion!! Er under 18 og regner med at mamma og pappa klikke mentalt om de finner en boks hjemme. Går det ann og bake et par snus når jeg har tid, og la de ligge i boksen??

Lenke til kommentar

Det kan da ikke være så vanskelig å skjule en liten snusboks. Jeg klarte det fint i et halvt år da jeg var 14, helt til min søster fant en boks i jakken min. Hvis dine foreldre blir så sur som du skriver her så vil jeg anbefale å ikke begynne, for de vil finne ut av det til slutt på en eller annen måte.

Blir 18 om under to uker og kan da kjøpe min første snusdås lovlig, hvis jeg faktisk klarer å finne det et sted her i Amerika da. Jeg lovte egentlig meg selv å slutte når jeg reiste til USA, men nå i det siste har det blitt en del dip, og gjensynet med nikotin var litt for deilig, og tanken på en General Løs etter å ha brukt Amerikansk dip en stund nå er helt fantastisk. :love:

Endret av Naiits
Lenke til kommentar

general er tobakk smak ja, noe som en snus skal smake spør du meg! ;)

Er klart det skal smake tobakk ja, og det er det et lite hint av i Crushed Ice også, men syns den kom veldig mye frem i forhold til det hintet av Chilli som liksom skal være der.

Lenke til kommentar

Det kan da ikke være så vanskelig å skjule en liten snusboks. Jeg klarte det fint i et halvt år da jeg var 14, helt til min søster fant en boks i jakken min. Hvis dine foreldre blir så sur som du skriver her så vil jeg anbefale å ikke begynne, for de vil finne ut av det til slutt på en eller annen måte.

Blir 18 om under to uker og kan da kjøpe min første snusdås lovlig, hvis jeg faktisk klarer å finne det et sted her i Amerika da. Jeg lovte egentlig meg selv å slutte når jeg reiste til USA, men nå i det siste har det blitt en del dip, og gjensynet med nikotin var litt for deilig, og tanken på en General Løs etter å ha brukt Amerikansk dip en stund nå er helt fantastisk. :love:

Om du skal bo der en stund så kan du jo alltids prøve buysnus.com f.eks, da det ikke er mange butikkene som selger snus der borte :)

Lenke til kommentar

Jeg må si meg uenig der. For meg smaker Radical Red langt mindre tobakk enn feks vanlig N&J, eller General pose/løs. Radical Red brenner noe inni helvette i leppa, og jeg kjenner det er god styrke på den. Men kraftig tobakksmak synes ihvertfall ikke jeg at det er.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...