Phelge Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg liker at jeg snuser, kutter ned på godterier når jeg snuser! merker jeg ofte tenker når jeg er i butikken og vet jeg skal se en film så kjøper jeg en General løs istedet for godterier fordi at en kald og fersk pris med løs er bedre en godterier! Så her i gården er det bare positivt med snus! Nå er vel EGENTLIG et sunt godteriforbruk sunnere enn snusing. Men jeg er med på tankegangen din. Og spesielt når du hadde tatt en pris uansett... Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg liker at jeg snuser, kutter ned på godterier når jeg snuser! merker jeg ofte tenker når jeg er i butikken og vet jeg skal se en film så kjøper jeg en General løs istedet for godterier fordi at en kald og fersk pris med løs er bedre en godterier! Så her i gården er det bare positivt med snus! Nå er vel EGENTLIG et sunt godteriforbruk sunnere enn snusing. Men jeg er med på tankegangen din. Og spesielt når du hadde tatt en pris uansett... Hehe, før jeg starta med snus var det vertfall ikke sunt forbruk av godterier! Så nå tar jeg somregel en pris istedet for snop snuser jo fast så å ta en snus istedet for er faktisk ikke værst Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Fast snuser om toppen tre måneder Alle er ikke som deg, jeg har holdt på sånn i tre år nå. Kan gå mange mnd mellom hver gang jeg kjøper en boks, og en boks varer stort sett i minst to mnd når jeg har kjøpt en. Enkelte av oss mennesker har tydeligvis bedre selvdisiplin enn andre. Endret 14. april 2012 av Nemaid Lenke til kommentar
Athey Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Fast snuser om toppen tre måneder Alle er ikke som deg, jeg har holdt på sånn i tre år nå. Kan gå mange mnd mellom hver gang jeg kjøper en boks, og en boks varer stort sett i minst to mnd når jeg har kjøpt en. Enkelte av oss mennesker har tydeligvis bedre selvdisiplin er mindre glade i snus enn andre. 7 Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hvis noen finner Göteborgs Rapé Lime i Norge, så si ifra! Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Faen, en sånn Lime burde jeg ha hatt tak i! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Var i Sverige i går og kjøpte litt forskjellig: Thunder Raw Thunder Appelsin Thunder Cool Mint Megapole Noe rart på Ana Oo Lilla catch jeg aldri har sett før Og Whiskey probe. Fin sverigetur (samt fem kilo kjøtt og alt for mye annet snadder) 2 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Var i Sverige i går og kjøpte litt forskjellig: Thunder Raw Thunder Appelsin Thunder Cool Mint Megapole Noe rart på Ana Oo Lilla catch jeg aldri har sett før Og Whiskey probe. Fin sverigetur (samt fem kilo kjøtt og alt for mye annet snadder) Den lilla catchen er mest sannsynlig den jeg har prøvd. Bortkasta penger, kompis Kan du si i fra hvordan Thunder Appelsin smakte? Høres interessant ut! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Har ikke smakt på catchen enda, men for 29kr er den verdt det uansett. Thunder Appelsin lukta helt jævlig, ble nesten kvalm da jeg åpna boksen. Men den var sterk og god, og smakte veldig godt ny kosesnus for meg. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Har ikke smakt på catchen enda, men for 29kr er den verdt det uansett. Thunder Appelsin lukta helt jævlig, ble nesten kvalm da jeg åpna boksen. Men den var sterk og god, og smakte veldig godt ny kosesnus for meg. Den rekker to runder. Halve boksen hver gang. Altså 14,5 kr for "en" snus? Hehe. Smakte den appelsin på ordentlig? Sammenlignbar med capri-sonne, noe butikkjuice eller noe? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Haha. Ja, den smakte appelsin. Nå har jeg ikke smakt capri sonne selv, men "snussafta" var veldig lik smaken av vanlig appelsin man får kjøpt i butikkene. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Da må jeg nesten prøve å få tak i en sånn. Høres ut som en fin snus å smatte på nå og da Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Den er helt grei som kosesnus, men tror jeg kommer til å bli lei fort. Lenke til kommentar
Athey Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Jeg likte lukta av Thunder appelsin, jeg. Den var fresh, og smaken var edit: Må legge til at som med all annen Thunder, så blir du fort lei. Endret 17. april 2012 av Athey Lenke til kommentar
Athey Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Testa Lucky Strike Nites i dag. Posene var stappfulle av tobakk, og konsistensen var prikk lik løssnus. Utrolig deilig etter å ha gått på avmagra General og Skruf en stund! Anbefales da dette glatt ble min nye favorittsnus. Svarte poser også Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Nites er uten tvil min favoritt også ! Bare elsker de myke posene Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Kjøpte meg en Romeo y julietta her om dagen, den falt ikke helt i smak hos meg vertfall. God lakris aktig lukt, men smaken var ikke noe top notch hos meg, men de skal ha for goldt fylte poser, men posen føltest litt tør når den var under lippa, så det blir nok bare med den ene gangen desverre. Noen andre som har prøvd den? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Er Romeo y Julietta samme snusen som Montecristo, bare med smak? Fordelen med tørre poser er at de renner mindre, noe som er et pluss i offentligheten. Lenke til kommentar
Mafiapungen Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Er Romeo y Julietta samme snusen som Montecristo, bare med smak? Fordelen med tørre poser er at de renner mindre, noe som er et pluss i offentligheten. Tenker du på at sevja synes på tennene etterhvert? Har aldri sett på det som ekkelt selv Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Er Romeo y Julietta samme snusen som Montecristo, bare med smak? Fordelen med tørre poser er at de renner mindre, noe som er et pluss i offentligheten. Det er samme produsent ja, men helt forskjellig snus. montecristo har en "vanlig" snus smak altså ren tobakk, menst Romeo y julietta er en smaksatt snus med hint av lakris. Og det var ikke at posene var "white-aktig" men at det er brune poser, men er en rar konsistens på. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men va vertfall ikke noe digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå