Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Jeg liker at jeg snuser, kutter ned på godterier når jeg snuser! :D merker jeg ofte tenker når jeg er i butikken og vet jeg skal se en film så kjøper jeg en General løs istedet for godterier fordi at en kald og fersk pris med løs er bedre en godterier! :p Så her i gården er det bare positivt med snus!

Nå er vel EGENTLIG et sunt godteriforbruk sunnere enn snusing. Men jeg er med på tankegangen din. Og spesielt når du hadde tatt en pris uansett...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker at jeg snuser, kutter ned på godterier når jeg snuser! :D merker jeg ofte tenker når jeg er i butikken og vet jeg skal se en film så kjøper jeg en General løs istedet for godterier fordi at en kald og fersk pris med løs er bedre en godterier! :p Så her i gården er det bare positivt med snus!

Nå er vel EGENTLIG et sunt godteriforbruk sunnere enn snusing. Men jeg er med på tankegangen din. Og spesielt når du hadde tatt en pris uansett...

Hehe, før jeg starta med snus var det vertfall ikke sunt forbruk av godterier! :D Så nå tar jeg somregel en pris istedet for snop :) snuser jo fast så å ta en snus istedet for er faktisk ikke værst :)

Lenke til kommentar

Fast snuser om toppen tre måneder ;)

Alle er ikke som deg, jeg har holdt på sånn i tre år nå. Kan gå mange mnd mellom hver gang jeg kjøper en boks, og en boks varer stort sett i minst to mnd når jeg har kjøpt en. Enkelte av oss mennesker har tydeligvis bedre selvdisiplin enn andre.

Endret av Nemaid
Lenke til kommentar

Fast snuser om toppen tre måneder ;)

Alle er ikke som deg, jeg har holdt på sånn i tre år nå. Kan gå mange mnd mellom hver gang jeg kjøper en boks, og en boks varer stort sett i minst to mnd når jeg har kjøpt en. Enkelte av oss mennesker har tydeligvis bedre selvdisiplin er mindre glade i snus enn andre.

:dremel:

• Liker 7
Lenke til kommentar

Var i Sverige i går og kjøpte litt forskjellig:

Thunder Raw

Thunder Appelsin

Thunder Cool Mint

Megapole

Noe rart på Ana Oo

Lilla catch jeg aldri har sett før

Og Whiskey probe.

Fin sverigetur :)

(samt fem kilo kjøtt og alt for mye annet snadder)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Var i Sverige i går og kjøpte litt forskjellig:

Thunder Raw

Thunder Appelsin

Thunder Cool Mint

Megapole

Noe rart på Ana Oo

Lilla catch jeg aldri har sett før

Og Whiskey probe.

Fin sverigetur :)

(samt fem kilo kjøtt og alt for mye annet snadder)

Den lilla catchen er mest sannsynlig den jeg har prøvd. Bortkasta penger, kompis :p

Kan du si i fra hvordan Thunder Appelsin smakte? Høres interessant ut! :)

Lenke til kommentar

Har ikke smakt på catchen enda, men for 29kr er den verdt det uansett.

Thunder Appelsin lukta helt jævlig, ble nesten kvalm da jeg åpna boksen. Men den var sterk og god, og smakte veldig godt :D ny kosesnus for meg.

Den rekker to runder. Halve boksen hver gang. Altså 14,5 kr for "en" snus? :D Hehe.

Smakte den appelsin på ordentlig? Sammenlignbar med capri-sonne, noe butikkjuice eller noe?

Lenke til kommentar

Testa Lucky Strike Nites i dag. Posene var stappfulle av tobakk, og konsistensen var prikk lik løssnus. Utrolig deilig etter å ha gått på avmagra General og Skruf en stund!

Anbefales da dette glatt ble min nye favorittsnus. Svarte poser også :)

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en Romeo y julietta her om dagen, den falt ikke helt i smak hos meg vertfall. God lakris aktig lukt, men smaken var ikke noe top notch hos meg, men de skal ha for goldt fylte poser, men posen føltest litt tør når den var under lippa, så det blir nok bare med den ene gangen desverre. Noen andre som har prøvd den?

Lenke til kommentar

Er Romeo y Julietta samme snusen som Montecristo, bare med smak?

Fordelen med tørre poser er at de renner mindre, noe som er et pluss i offentligheten.

Det er samme produsent ja, men helt forskjellig snus. montecristo har en "vanlig" snus smak altså ren tobakk, menst Romeo y julietta er en smaksatt snus med hint av lakris.

Og det var ikke at posene var "white-aktig" men at det er brune poser, men er en rar konsistens på. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men va vertfall ikke noe digg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...