Athey Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Prøvde Offroad White Coola da jeg var innom Sørensen i Bergen her om dagen. Den var ikke dum. Fine, helt hvite poser som ikke irriterer tannkjøttet og en grei colasmak. Lenke til kommentar
lals Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 jeg har en del bokser med snus liggende. holder det at jeg har de i kjøleskape eller bør jeg fryse de? jeg snuser ikke så veldig mye, så tror jeg har snus for ca 4 uker.. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Du bør vel ha de i kjøleskapet. Snus er jo organisk fra tobakksplanten så i utgangspunktet bør det behandles som mat. Dessuten hjelper det jo å stive av snusen litt. Varm snus som har ligget i romtemperatur og kjennes ut som en våt sokk under leppa er ikke digg. Den Sørensen-sjappa du snakker om...er det den som ligger under/ved Galleriet? 1 Lenke til kommentar
Athey Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Du bør vel ha de i kjøleskapet. Snus er jo organisk fra tobakksplanten så i utgangspunktet bør det behandles som mat. Dessuten hjelper det jo å stive av snusen litt. Varm snus som har ligget i romtemperatur og kjennes ut som en våt sokk under leppa er ikke digg. Den Sørensen-sjappa du snakker om...er det den som ligger under/ved Galleriet? Den ligger på motsatt side av gågata med Carlings på andre sida, hvis det sier deg noe De har offroad og thunder i tillegg til alt vi finner i Norge. Her fant jeg kart Endret 7. april 2012 av Athey Lenke til kommentar
Broes Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Skal kjøpe en boks i morra. Tror jeg skal ha en General long strong portion. En annen jeg har lyst til og prøve er Skruf Fresh white, hvordan er den? Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Personlig takler jeg ikke posen. Men smaksmessig er det en fin mint smak og renner ikke nevneverdig synes jeg. Endret 9. april 2012 av Bilael Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Husker det var noe Cola-Snus før, er det noen som vet om disse enda kan skaffes i norge? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Thunder har vel i alskens smaker og varianter. De selges vel overalt. Mener de hadde en cola før iallefall. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Har fått helt dilla på n&j radical red. Fantastisk snus, bare så inni helvette sterk på morgenen. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Bestemte meg før påske å kutte ned på snusingen, for å spare penger, endte med totalt 4 snus på 10 dager, merker ikke snussuget heller. Befriende å vite at snus for meg er en treat, og ikke noe kroppen trenger! Forøvrig ligger fortsatt probe whiskey som #1 Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 En kompis skaffa noen Jakobssons Wintergreen Strong til meg da han var i Sverige her forleden. Smaken var upåklagelig, men nå begynner jeg å gå tom. Jeg tenkte å bestille noen bokser fra svenske nettsider, men fant fort ut at dette enten er ulovlig eller blir urimelig dyrt. Er det mulig å få tak i Jakobssons snus i Norge (fysisk i butikk eller via nettet)? Lenke til kommentar
Athey Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 En kompis skaffa noen Jakobssons Wintergreen Strong til meg da han var i Sverige her forleden. Smaken var upåklagelig, men nå begynner jeg å gå tom. Jeg tenkte å bestille noen bokser fra svenske nettsider, men fant fort ut at dette enten er ulovlig eller blir urimelig dyrt. Er det mulig å få tak i Jakobssons snus i Norge (fysisk i butikk eller via nettet)? Det går an, ja http://www.msorensen.no/ Lenke til kommentar
hun Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Jeg er ikke fast snuser men bommer en snus nå og da. Første gangen jeg snuste prøvde jeg skruf stärk, det var helt forjævlig og dritdigg på en gang. Følte meg dritings, svimmel og kvalm på en gang. Pleier å ta meg en snus nå og da, men aldri sånn at noen ser. Er helt enig med de som sier at det ikke er særlig pent med jenter som snuser. Jeg har såpass liten munn at det ser ut som jeg har fått meg en på tygga også, DEN overleppa, derfor snuses det i skjul her hos meg:P Deilig er det. Føler jeg nyter livet to the max med snus. Endret 13. april 2012 av hun Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Fast snuser om toppen tre måneder Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Fast snuser om toppen tre måneder Say what? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Det var ment som en kommentar til brukeren over meg, som skriver at hun ikke er fast snuser, men at hun bommer en snus nå og da. Det er nettop slik de fleste begynner å snuse. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Aha. Jeg forstod det som at du random skyter inn at du kommer til å være fast snuser om toppen 3 måneder. Men ja, du har nok rett. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Neida. Jeg har dessverre/heldigvis (litt blanda følelser for at jeg snuser må jeg medgi) snust i cirka 3 år nå. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg liker at jeg snuser, kutter ned på godterier når jeg snuser! merker jeg ofte tenker når jeg er i butikken og vet jeg skal se en film så kjøper jeg en General løs istedet for godterier fordi at en kald og fersk pris med løs er bedre en godterier! Så her i gården er det bare positivt med snus! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Snusa i snart fire år tror jeg det er, og vurderer sterkt å slutte etter sommeren. Vil nok ikke ha økonomi til snus som student, og da må snusinga bort tenker jeg. :/ Dessuten har tannkjøttet trukket seg såpass tilbake ved den ene "vampyrtanna", at jeg tviler på at tannlegen min vil tillate mer snusbruk -- men det får jeg se når jeg skal der neste gang (sist jeg var der hadde jeg såvidt starta å snuse omtrent). Endret 14. april 2012 av Zodihax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå