Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Bare bruker tunga som skuffe og graver til meg litt rett fra boksen. Var i Sverige i går, ble ett tårn med General ekstra sterk løs, og ett med general ekstra sterk porsjon. Deler det med fattern da, men ikke så verst allikevel!

Var en stand fra Skruf inne i tobakkssjappa der, så sa de at de så vi bare brukte type ekstra sterk, så derfor skulle vi få med en gratis boks Skruf ekstra sterk slim, bare for å prøve den. Har ikke prøvd den enda da, men det var jo snilt, selv om de har en baktanke med det. Hehe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant endelig grovsnus på Rimi. Synd den skal være så vanskelig å få tak i.

Jeg sjekka også ut tobakksjappa i majorstuabygget. Jeg møtte på en sur person bak kassa som ikke var særlig villig til å vise meg snusen. Følte meg nesten til bry. Dårlig utvalg hadde de også IMO, men de hadde noen snustyper som jeg er sikker på at vil være interessant for mange her.

Lenke til kommentar

Jeg tok å kjøpte meg General Onyx her endag, ble sykt skuffet da de hadde skiftet om til white portion! :/

har vert innom tanken på å teste ut en prismaster og er det slik at du finner slikt på den lokale kiwi, bunnpris etc? eller kun i tobakksjapper? vet at icetool er bedre, men akkurat nå så har jeg ikke råd til det så da blir en prismaster for å teste :p

Endret av Grannystyle
Lenke til kommentar

Har hørt rykter om at de ferskeste boksene med Onyx er svarte igjen! :D

HERLIG! :D kjøpte en her endag og når jeg åpnet boksen så jeg hvite poser! :O:O

Har også prøvd å lempe for første gang og må si meg fornøyd, snusen holder seg godt, mye bedre smak og blir ikke sår! blir å lempe fremover tenker jeg :)

Lenke til kommentar

Har smakt på den gratis-boksen med Skruf (slim xtra stark portion) nå, men vet ikke helt hva jeg skal si. Den smaker veldig mildt, men hva den smaker kan jeg dessverre ikke få frem. Fatter'n begynte å hikke av den, så mulig det er rene parfymeriet de bedriver hos Swedish Match. Men bare å prøve en boks, den er ikke sånn du blir drittlei av med en eneste gang. Bedriten anmeldelse :D

Lenke til kommentar

Gratisboks med Skruf? Var dette noe du fikk 1. April?

Var i Sverige på lørdag og handlet, så var det en slags stand inne i tobakkssjappa der. Kjøpte utelukket GES porsjon/løs, og det så de som hadde standen, så da sa de at siden vi brukte type ekstra sterk skulle vi få med en boks Skruf av dem for å prøve den ved siden av General. Ikke verre enn det :)

Lenke til kommentar

Skruf slim ES, er vel den "beste" skruffen etter min mening, skriver da i hermetegn, fordi skruf smaker kattepiss (for å avklare det, det er ikke noe jeg har smakt ;) ) har fått bommet endel av den av en venninde når jeg ikke har hatt snus selv og overlever smaken, men ikke noe mer en det :p

Lenke til kommentar

Har du prøvd noen av de andre typene General? Selv synes jeg white alltid gir et så dårlig inntrykk at det ødelegger for andre typer...

EDIT: Ikke altid selvfølgelig. Men med general, definitivt :D

Endret av jigaplow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...