Daniel09 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Nå er Brandy Alexander løs snus å få kjøpt i nettbutikken til Sørensen! Løp å kjøp, den er meget god og bare midlertidig på markedet. Mange snuseksperter mener denne er "verdens" beste! Jeg synes den var veldig veldig god men ville ikke sviktet min Røda Lacket løs likevel Uansett ta å kjøp mens den ennå er tilgjengelig. Er verd pengene! Lett å bake, røyaktig smak av Brandy og med undertoner av sjokolade! 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) helsikkes butikker som har snusskapet bak disken. Endte opp med en Skruf white som forsåvidt smakte renneskjete og rant som et helvete. Endret 6. mars 2012 av NoNamesLeft 1 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Sant. Følelsen av å kunne se gjennom varene og velge fritt er mye bedre. Det gjelder forsåvidt de fleste ting. EDIT: Pluss at da kan man se utvalget, samt om det er kommet noe nytt. Endret 7. mars 2012 av kjermy Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 _Fikk_ tre bokser med Catch i dag. Tok jo i mot da. Den ene er jævlig søt på alle mulige måter. Bitteliten boks med 20 porsjoner eller noe oppi, porsjonene er på størrelse med ei flis, rød/rosa etiketter, og smaker bringebær. Må vel ha hele boksen i kjeften for å kjenne antydning til nikotin, for en, to og tre porsjoner var ikke godt for noe Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Gøteborg rape er nå min nye favoritt snus, frisk og fin smak. Anbefales for de som ikke har prøvd den! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Rape har en friskhet ved seg, den granbargreia de kjører funker Men personlig blir jeg ganske fort lei, snuste dette mye da jeg gikk på skolen. Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Enig, synd de ikke selger Rape No2 i norge (?) :/ Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Jeg kjøpte en boks No2 på kiwi igår kveld, så tror det er noen butikker som selger det. edit : Nå er jo dette en butikk nær grensen også da, så kan hende de har handlet inn derfra. Endret 11. mars 2012 av Preben-D Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Er på Cold Response nå, og da er snus en selvsagt makker Muligens jeg snubla over noe interessant. 06en lå oppå varme og snusen ble Jævla varm. Når jeg tok en kjente jeg det dobbelt så godt som før, skikkelig god snusbrisen:P Tror kanskje snus har mer effekt når den er varm, noen innspill? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 En i vogna la tørrfisk sammen med varmern baki BVen. Særdeles ugunstig for de resterende 9 dagene da det meste av klær STINKA fisk Ellers liker jeg kald snus best, ikke iskald men avkjølt. Spesielt bakesnus 1 Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Haha, ja det er hat på en ny måte Verste til nå var en tur i grøfta med gw'en foran masse svensker, flaueste ever. Ta å prøv å varm en snus og kjen om du får mer effekt, hadde vært revolusjonerende om påstanden Min stemmer Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Skal vel komme en Gøteborgs Rapè med limesmak snart, vet ikke om den kommer til Norge da! Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Skal vel komme en Gøteborgs Rapè med limesmak snart, vet ikke om den kommer til Norge da! får håpe det! Liker svært godt Gøteborgs Rapè så dette hørest bra ut! Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 http://www.drsnus.com/gr3/ Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kjøpte meg en 06 ekstra sterk. Beste snusen jeg har hatt til nå vertfall. 1 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Er det mon tro noen kjennere som kan hjelpe meg med å tolke hva dette kan være, skal på harryhandel og skal kjøpe med varer for foreldrene mine, men mor sa at far ønsker seg: "General dyra strong portoen". Nå skal det sannsynligvis stå portion, men jeg klarer likevel ikke å kjenne igjen dette som noe som likner på navnet på noe jeg kjenner til. Mamma har ny smartphone Kan selvfølgelig bare spørre igjen, men har lyst til å overraske dem ettersom harryhandelen først ble avlyst og de ikke vet at det er ... pålyst... igjen, og de kommer på besøk til meg i helgen Så, er det noen som kan tenke seg hva det egentlig skal stå her? Lenke til kommentar
Mafiapungen Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Er det mon tro noen kjennere som kan hjelpe meg med å tolke hva dette kan være, skal på harryhandel og skal kjøpe med varer for foreldrene mine, men mor sa at far ønsker seg: "General dyra strong portoen". Nå skal det sannsynligvis stå portion, men jeg klarer likevel ikke å kjenne igjen dette som noe som likner på navnet på noe jeg kjenner til. Mamma har ny smartphone Kan selvfølgelig bare spørre igjen, men har lyst til å overraske dem ettersom harryhandelen først ble avlyst og de ikke vet at det er ... pålyst... igjen, og de kommer på besøk til meg i helgen Så, er det noen som kan tenke seg hva det egentlig skal stå her? Høres ut som General Ekstra Strong, eller General Ekstra sterk som den egentlig heter Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Høres ut som General Ekstra Strong, eller General Ekstra sterk som den egentlig heter Haha ja, når du sier det kan det tenkes at en swype-feil får "ekstra" til å bli "dyra". Men det er kanskje best å spørre far likevel Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Høres mer ut som den sterk white general porsjon. Hva "dyra" betyr er jeg usikker på, men det kan også være den snusen ovennevnt. Endret 22. mars 2012 av Trollfjes Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Når har det kommet en white versjon av sterk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå