Bruker-163290 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 General ekstra sterk løs? Jeg er en snusnoob etter 10 år med snusing Testet forøvrig en N&J snus for første gang idag, Crushed Ice. Den hadde en god mintsmak uten at det ødela "snussmaken". Jeg er utrolig stor fan av de avlange posene, så hadde likt å sett denne i en slik. Den rant litt fortere enn jeg er vant til, men det var ikke noe stort problem. Alt i alt en god snus og et finfint avbrekk fra den ganske kjedelige menyen min! Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) General ekstra sterk løs? Jeg er en snusnoob etter 10 år med snusing Jeppda God snus det, og for min del kjenner jeg faktisk litt av den om jeg bare småbaker den halvstor og "løst". Smooth Endret 24. februar 2012 av jigaplow Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Skal testes den og, mulig å kjøpe hos vanlige butikker? Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 GES løs selges vel på de fleste plasser, ja. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 kjekt med snus leverert på døra via ups : 11 bokser fersk snus 3 skruf stärk portion 2 skruf original portion 1 knox løs 2 knox white portion 1 tabocca white extra strong portion 1 romeo y julieta portion 1 smålands portion Hvor bestiller du dette fra? Northerner.com (Y) Legger ved bilde Er det lov? Ja ,så lenge man ikke bor i Norge , Bor i Latvia for tiden, bor du i Norge er vel Sverige den beste løsningen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Ja ,så lenge man ikke bor i Norge , Bor i Latvia for tiden, bor du i Norge er vel Sverige den beste løsningen Stemmer det, dessverre. Norge har latterlige tollregler, derfor er det ikke lov å shippe snus til Norge. Må nok over grens hvis du vil ha billig snus. Endret 25. februar 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 General ekstra sterk løs? Jeg er en snusnoob etter 10 år med snusing Testet forøvrig en N&J snus for første gang idag, Crushed Ice. Den hadde en god mintsmak uten at det ødela "snussmaken". Jeg er utrolig stor fan av de avlange posene, så hadde likt å sett denne i en slik. Den rant litt fortere enn jeg er vant til, men det var ikke noe stort problem. Alt i alt en god snus og et finfint avbrekk fra den ganske kjedelige menyen min! N&J Crushed Ice er awsome. Ikke det at jeg har prøvd så ekstremt mange forskjellige slag (3), men N&J er utrolig god. Etter en liten stund kjennes det faktisk nesten ut som at man har goddis i munnen. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Utrolig irriterende at de har pushet innholdet til 42g. Finnes det noen produsenter som fortsatt har 45g eller mer? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Skal testes den og, mulig å kjøpe hos vanlige butikker? Jepp Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Utrolig irriterende at de har pushet innholdet til 42g. Finnes det noen produsenter som fortsatt har 45g eller mer? Snus kjøpt i sverige , tror nok ikke at det er noen med 45 gram lengre i norge og porsjon har også minket. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 N&J Radical Red er helt klart min nye favorittsnus. Glad jeg endelig fant en erstatter til Crushed Ice, for den mintlukten begynte jeg å bli småkvalm av. De er vel omtrent like sterke også. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) N&J Radical Red er helt klart min nye favorittsnus. Glad jeg endelig fant en erstatter til Crushed Ice, for den mintlukten begynte jeg å bli småkvalm av. De er vel omtrent like sterke også. Høres interessant ut. Kanskje noe jeg burde teste ut når jeg er ferdig med rullene jeg kjøpte med av Crushed Ice fra Sverige. Fåes den kjøpt i de "fleste" butikker i Norge ell? Og åssen smak skal det være? Endret 28. februar 2012 av Marbash Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg har sett den i en del daglivarekjeder. Men kjøpte tårnet jeg har nå i Sverige. Som navnet tilsier, så smaker den mild chilli. Synes det hele er en utrolig bra kombo, radikalt men det funker! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg henta en boks idag, var digg den. Lenke til kommentar
TrudeTrudesen Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Slenger inn et spm her; Har de sluttet å selge Skruf sterk løs? Har vært innom Kiwi, Bunnpris, Spar og Statoil. Ingen av de hadde den i sitt sortiment. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Slenger inn et spm her; Har de sluttet å selge Skruf sterk løs? Har vært innom Kiwi, Bunnpris, Spar og Statoil. Ingen av de hadde den i sitt sortiment. Jeg har kun sett Ekstra Sterk løs av skruf. Tror det er kun den de selger, men ta dette med en klype salt ettersom jeg er langt i fra sikker Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Nyter en Nick & Johnny Original Edge. Den er "strong". Overrasket over hvor lite den renner for å være svartsnus. Effekten er litt over moderat. Slapper greit av med den egentlig Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) N&J original edge med svarte porsjoner hørtes ny ut for meg Når kom denne ut, og hvor er den å få tak i? Edit: skriveleif Endret 4. mars 2012 av Skunkish Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Tror det er dagligvare. Kanskje kiosk, men alle skal vel selge det samme? Uff, kjenner jeg blir sår i halsen av å svelge all dennne snussafta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå