sebnor95 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jo jo, jeg er helt klar! har prøvd mye, det er ikke så ille med snus HVORFOR vil du egentlig starte? Trenger noe som får tiden til å gå. kjekt med snus da? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Så når du snuser sitter du bare og stirrer ut i luften for å få tiden til å gå? Damn boy. 3 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Sebnor, jeg er like gammel som deg, og snust i 3,5 år nå. Ikke begynn. Advise from bro to bro. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hvilken snus har den peneste, og mest holdbare boksen? Skal bruke den til å ha ørepropper i slik at de ikke krøller seg sammen. Denne bør vel være holdbar nok? Har en slik selv (uten den logoen) og de er av god kvalitet. Kjøpte min på Sørensen i Bergen, men de fås helt sikkert andre steder. Jeg har aldri snust før. Hva skal jeg begynne med? Prøve 02 for noen dager siden, ble kvalm og svimmel. #ubehagelig. Ta deg en tyggis. Mye kulere. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg har aldri snust før. Hva skal jeg begynne med? Prøve 02 for noen dager siden, ble kvalm og svimmel. #ubehagelig. Jo jo, jeg er helt klar! har prøvd mye, det er ikke så ille med snus Okei? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 La nå gutten få bruke over 2000 kroner i måneden på snus, se idiot ut, få brun saft både på hender og tenner, og ødelegg litt lepper om han har lyst. Jeg angrer ikke et sekund!!!!!1111 ... Men ja, synes også 06 er en grei sterk en. Har du prøvd N&J sin nye, den med chili? Reiv godt den og. Etter å ha lest i denne tråden ser jeg at det er utrolig mye jeg ikke har smakt eller prøvd. Det rareste jeg har kjøpt var vel Chaini Khaini, indisk snus. Jeg skal ta entur på 7/11 idag 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg har aldri snust før. Hva skal jeg begynne med? Prøve 02 for noen dager siden, ble kvalm og svimmel. #ubehagelig. Jo jo, jeg er helt klar! har prøvd mye, det er ikke så ille med snus Okei? Kanskje han mente at han ikke har snust regelmessig? Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hvor lenge varer normalt 1 boks? Mvh Geir Hvor mye koster en bil? Det kommer selvfølgelig helt an på hvor mye du snuser. Snuser du 12 om dagen varer den 2 snaue dager. Ikke så vansklig matematikk. Kjøpte nylig inn litt forskjellige typer Thunder fra nettet nå. Det ble Thunder Raw, Berrys (som lukter forferdelig, har ikke smakt enda), og OT5 (med smak av sitrusfrukter). En venn kjøpte Cola og Coffee i tillegg. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg har aldri snust før. Hva skal jeg begynne med? Prøve 02 for noen dager siden, ble kvalm og svimmel. #ubehagelig. Start med orginal, jeg starta først med en skruf sterk, den ble ikke brukt mye før jeg solgte den til en til en kompis, så ble det en General Orginal Porsjon (noe jeg snuser den dag i dag), den er noe av de svakeste du finner 8mg nikotin, tåler du ikke den for du vel ty til noe "jente snus" type mocca eller catch. Gjør deg klar til å bruke mye penger på snus! det beste er vel å holde seg vekk i fra det, men jeg skal vel ikke si så mye om den saken da jeg selv starta å snuse. Men du er en 95 modell, forstår ikke hvorfor du skal starte, ikke er du gammel nok til å kjøpe selv og tipper at du ikke har nok penger til å snuse noe fast helder. så å broke ukelønna fra mor og far på snus istedet for å bruke de på noe "nyttig" for din alder, men ditt liv, dine penger, ditt problem! Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hvilke nye typer snus har komt på markedet nå? gidder ikke å lese gjennom alle postene før å finne det ut Tenker da på N&J Red chili osv ikke 05 og 06 (regner med dere forstår tanken her ) Takker for svar Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Vet det er noe Thunder Raw (fikk hos en kompis), men den likte jeg ikke fordi den slo meg helt ut. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Vet det er noe Thunder Raw (fikk hos en kompis), men den likte jeg ikke fordi den slo meg helt ut. aah, ja den har jeg hørt om! tror ikke jeg gidder å kjøpe den da! er ikke store fanen av Thunder! våte og jævlige porsjoner og løsen er jævlig og bake! Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Var innom söta bror i dag å kjøpte litt snus, så tenkte jeg at jeg skulle prøve; Odens Extreme da! Luktet skikkelig sterkt! Men kan ikke si jeg merket noe spesielt til det høye nikotininnholdet Fine poser, litt våte, men rant ikke fort uansett Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 kjekt med snus leverert på døra via ups : 11 bokser fersk snus 3 skruf stärk portion 2 skruf original portion 1 knox løs 2 knox white portion 1 tabocca white extra strong portion 1 romeo y julieta portion 1 smålands portion Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 kjekt med snus leverert på døra via ups : 11 bokser fersk snus 3 skruf stärk portion 2 skruf original portion 1 knox løs 2 knox white portion 1 tabocca white extra strong portion 1 romeo y julieta portion 1 smålands portion Hvor bestiller du dette fra? Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) kjekt med snus leverert på døra via ups : 11 bokser fersk snus 3 skruf stärk portion 2 skruf original portion 1 knox løs 2 knox white portion 1 tabocca white extra strong portion 1 romeo y julieta portion 1 smålands portion Hvor bestiller du dette fra? Northerner.com (Y) Legger ved bilde Endret 24. februar 2012 av plaskedamm Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 takk for tipset! Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Da hadde jeg også prøvd Radical Chili Veldig artig smak på den må jeg si, god syrlighet, helt greit nikotin innhold, renner ikke i det hele tatt! Men ikke noe jeg gidder å snuse fast, men må si meg imponert! veldig artig snus N&J har laget! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 kjekt med snus leverert på døra via ups : 11 bokser fersk snus 3 skruf stärk portion 2 skruf original portion 1 knox løs 2 knox white portion 1 tabocca white extra strong portion 1 romeo y julieta portion 1 smålands portion Hvor bestiller du dette fra? Northerner.com (Y) Legger ved bilde Er det lov? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 En General ekstra sterk løs, en general ekstra sterk porsjon og en ettan løs i dag. Klar for vinterferie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå