lur4d Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jo, siden de ikke kan gi alkohol eller tobakken bort må de gi cash. 2 Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Ja, du har lov til å se på datoen, men nei, du må ha fylt 18 år for å motta kontanter tilbake for utgått snus og øl. Det gjelder ikke på resten av varene i butikken, men ferskvare f.eks. er heller ikke dekket av holdbarhetsgarantien. Kilde: Jobbet for to år siden på kiwi. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hvilken porsjonsnus synes dere er den sterkeste? Jeg snuser for øyeblikket N&J Crushed Ice. Eneste grunnen til at jeg snuser den er fordi dette er en av de få porsjonssnusene jeg merker noe effekt, men begynner virkelig å bli lei den. Har prøvd Skruf slim ekstra sterk, men denne merket jeg nesten ingen ting av. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Du kan forsøke Thunder, men er usikker på smakene på dem utenom Thunder Frost. Den er forsåvidt veldig god, men man blir lei halvveis i boksen. Et annet alternativ er å gå ned i styrke noen dager, og så kjøre på med noe sterkere. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 For man tak i den i Norge? Tror ikke jeg har sett den før, men nå har jeg ikke letet etter den heller. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 7-eleven skal ha den inne. Pluss tobakksjapper. Har også sett den på Esso og andre bensinstasjoner. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg merker mye av 06 vertfall, men mange er ute etter syrlig snus og ikke sterk snus altså høyt innhold av nikotin, da er ikke 06 snusen vertfall Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hvilken porsjonsnus synes dere er den sterkeste? Jeg snuser for øyeblikket N&J Crushed Ice. Eneste grunnen til at jeg snuser den er fordi dette er en av de få porsjonssnusene jeg merker noe effekt, men begynner virkelig å bli lei den. Har prøvd Skruf slim ekstra sterk, men denne merket jeg nesten ingen ting av. Odens Extreme Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hvilken snus har den peneste, og mest holdbare boksen? Skal bruke den til å ha ørepropper i slik at de ikke krøller seg sammen. Lenke til kommentar
sebnor95 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg har aldri snust før. Hva skal jeg begynne med? Prøve 02 for noen dager siden, ble kvalm og svimmel. #ubehagelig. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Regner med at du er født i 1995 siden du kaller deg "sebnor95", så anbefaler at du ikke starter. Lenke til kommentar
sebnor95 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jo jo, jeg er helt klar! har prøvd mye, det er ikke så ille med snus Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Om det er image du ønsker ville jeg heller begynt å røyke, det er mye mer badass. I og med at røyking blir såppass angrepet av media og samfunnet generellt er det få ting, OM NOEN, som er så rått som røyking. Og ikke glem at milde sigaretter er som sløve kniver, klin til med rød Prince. Til diskusjonen om den sterkeste snusen i pose så er mitt valg 06. Jeg er ikke noen posesnuser egentlig, men den likte jeg godt. Likte den avlange posen og synes effekt og aroma var kjempebra til å være en posesnus. Lenke til kommentar
sebnor95 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Ingen ting ser så kult ut som å knipse ut en prell fra leppa. Ikke pokker om jeg røyker. Det er det bare 50-åringer, russiske prostituerte og knarkere som gjør. Kjører på med en boks skruf til uka! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 I dont even... 2 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 La nå gutten få bruke over 2000 kroner i måneden på snus, se idiot ut, få brun saft både på hender og tenner, og ødelegg litt lepper om han har lyst. Jeg angrer ikke et sekund!!!!!1111 ... Men ja, synes også 06 er en grei sterk en. Har du prøvd N&J sin nye, den med chili? Reiv godt den og. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hvilken snus har den peneste, og mest holdbare boksen? Skal bruke den til å ha ørepropper i slik at de ikke krøller seg sammen. Er ikke Lucky Strike boksene av metall? @sebnor95: Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Er ikke Lucky Strike boksene av metall? Toppen er iverfall det. Har en lucky boks som jeg bruker nå, men den begynner å bli litt vell slitt. Endret 21. februar 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
sebnor95 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hvor lenge varer normalt 1 boks? Mvh Geir Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jo jo, jeg er helt klar! har prøvd mye, det er ikke så ille med snus HVORFOR vil du egentlig starte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå