Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Veksler mellom scruf sterk prosjon og general sterk porsjon jeg.. noen som kan tenke seg hvorfor det er så mye kritikk mot scruf? jeg elsker den, men når folk en sjelden gang spør om å få bomme snus, og jeg drar opp scruf boksen, har jeg flere ganger fått høre: "Ærsj, scruf! nei takk!"

 

:hmm:

Endret av Colb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Økonomien er også en av grunnene til at jeg har en pris så lenge :p Men i juli blir det nok andre smaker, skal til Sverige en tur, og da hører selvsagt billig snus med. Har greid å lure med meg 4 kompiser som ikke snuser eller røyker, så da blir det Whisky Probe for mesteparten av penga, samt noen "prøvebokser" av andre merker :) Har (dessverre) holdt meg hovedsaklig til Skruf de siste to årene av ren vane, og derfor glemt hvordan mange av de andre er

 

Veksler mellom scruf sterk prosjon og general sterk porsjon jeg.. noen som kan tenke seg hvorfor det er så mye kritikk mot scruf? jeg elsker den, men når folk en sjelden gang spør om å få bomme snus, og jeg drar opp scruf boksen, har jeg flere ganger fått høre: "Ærsj, scruf! nei takk!"

 

:hmm:

 

Jeg har aldri opplevd noen kritikk mot Skruf... General er kanskje "tøffere" enn Skruf i miljøet du vanker i? Uansett bør du vel heller være glad for at du får ha snusen i fred siden ingen liker den :p

 

Sorry for dobbeltpost

Endret av HansiBanzi
Lenke til kommentar
Økonomien er også en av grunnene til at jeg har en pris så lenge :p Men i juli blir det nok andre smaker, skal til Sverige en tur, og da hører selvsagt billig snus med. Har greid å lure med meg 4 kompiser som ikke snuser eller røyker, så da blir det Whisky Probe for mesteparten av penga, samt noen "prøvebokser" av andre merker :) Har (dessverre) holdt meg hovedsaklig til Skruf de siste to årene av ren vane, og derfor glemt hvordan mange av de andre er

 

Veksler mellom scruf sterk prosjon og general sterk porsjon jeg.. noen som kan tenke seg hvorfor det er så mye kritikk mot scruf? jeg elsker den, men når folk en sjelden gang spør om å få bomme snus, og jeg drar opp scruf boksen, har jeg flere ganger fått høre: "Ærsj, scruf! nei takk!"

 

:hmm:

 

Jeg har aldri opplevd noen kritikk mot Skruf... General er kanskje "tøffere" enn Skruf i miljøet du vanker i? Uansett bør du vel heller være glad for at du får ha snusen i fred siden ingen liker den :p

 

Sorry for dobbeltpost

 

miljø og miljø.. på byen i trondheim? :p

Lenke til kommentar
Hvis du ser på den gjennomsnittslige fjortissen som snuser så har h*n garantert Skruf + den smaker ikke noe godt IMO.

 

tviler på at alderen din har noe med hvilken snustype du snuser.

men jeg husker at "før i tida" så snuste jo de fleste samme merke, men dette hadde jo med at vi viste bare om 1-2 snusmerker, og den lokale pakkis sjappa bare hadde 1 av de.

Lenke til kommentar

Snuser for det meste Skruf selv. Enten det er løs eller porsjon. Gir blanke faen i hva en eller annen idiot i hovedstaden skulle stemple den som. De har den på butikken, den renner forholdsvis lite, og gir meg den nytelsen jeg forventer av den. Nice & Clean.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Alt er relativt. Det er ikke noe fasit på hva som er "fjortissnus" eller ikke. Jeg for min del er forbi General Porsjon og har slått meg til ro med Skruf Stark og Nick & Johnny. Hender jeg slår til med en boks General Ekstra sterk Løs. Men uansett, man kan ikke komme å si at Skruf er bare fjortissnus. Jeg snuser ikke Skruf fordi jeg ikke liker at den "renner" men jeg snuser den fordi jeg liker smaken. Det er helt opp til alle og en hver, hva slags snus de liker. De som snuser skruf ser gjerne på General som fjortissnus OSV.

 

Så lenge dere snuser selv, kan dere ikke si at dere ikke snuser en fjortisssnus, for det kan være det i andres øyne.

 

Smaken er som baken, den er delt i 2.

Lenke til kommentar
Alt er relativt. Det er ikke noe fasit på hva som er "fjortissnus" eller ikke. Jeg for min del er forbi General Porsjon og har slått meg til ro med Skruf Stark og Nick & Johnny. Hender jeg slår til med en boks General Ekstra sterk Løs. Men uansett, man kan ikke komme å si at Skruf er bare fjortissnus. Jeg snuser ikke Skruf fordi jeg ikke liker at den "renner" men jeg snuser den fordi jeg liker smaken. Det er helt opp til alle og en hver, hva slags snus de liker. De som snuser skruf ser gjerne på General som fjortissnus OSV.

 

Så lenge dere snuser selv, kan dere ikke si at dere ikke snuser en fjortisssnus, for det kan være det i andres øyne.

 

Smaken er som baken, den er delt i 2.

 

Enig. Det finnes ingen snus som har større "fjortis" faktor enn andre. Folk får snuse hva de vil, jeg snur meg hvertfall ikke å tenker "herregud for en fjortis" når jeg ser folk snuser Skruf eller hva det måtte være. De fleste snustyper er vidt forskjellige når det kommer til aroma, konsistens osv. så det hele koker ned til hva man foretrekker. Noen liker bake, noen liker pose, noen liker sterk, noen liker svak, noen liker renning, andre ikke. Selv om jeg har snusa i over 4 år så synes jeg fortsatt ikke at snus som renner/safter er noe særlig så jeg holder meg stort sett til WP snus eller Skruf. Hva styrke angår så er det bare oppskrytt imo.

 

Jeg merker ikke en døyt forskjell på om jeg snuser gøteborgs porsjon eller general ekstra sterk løs så hvilken snus som er den sterkeste synes jeg ikke er verdt å diskutere en gang. Man snuser et halvt år-1 år så merker man ikke effekten av noe som helst lengre (såfremt man ikke har pauser da). Sånn jeg ser det, så blir det dumt å kjøpe en snus fordi den er sterk. Det beste er å kjøpe et merke leppa og mummen er komfortabel med (mtp smak, renning etc.).

 

@Colb: Du skal bare være glad til at folk ikke vil ha Skrufen din så får du ha den i fred :p Det jeg har opplevd er at de fleste som ikke vil ha Skruf er fordi de ikke liker smaken/lukten evt. at de synes den er for sterk. Og selvfølgelig kan de jo ikke innrømme at det er de som ikke takler snusen så da blir det en dårlig unnskyldning med at skruf er dårlig eller skruf er for fortisser.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Hva synes dere om Grovsnus?

Personlig mener jeg at det er litt tamt med nikotin(virker sånn på meg hvertfall), men utrolig god smak.

Jeg snuser General Løs.

Grovsnus er i mine øyne en av de beste løssnusene på markedet. Og den har like mye nikotin som General løs, men smaker bedre, holder bedre og er bedre å bake.

Lenke til kommentar
De som snuser skruf ser gjerne på General som fjortissnus OSV.

Den var ny for meg. Det er generelt veldig få unge som kjøper General i forhold til Skruf.

 

Hjemme på nordmøre bruker alle fjortisene General hvertfall, knapt noen som har hørt om Skruf virker det som.

 

Er jo uten tvil General som har den sterkeste markedsposisjonen og eksponeringen av produktene sine så det er jo ikke så rart. Du finner ikke et eneste utsalgssted som ikke fører General i en eller annen form, de andre merkene derimot er ikke alltid like godt representert. Noe av grunnen til at unge bruker Skruf er jo også fordi den bli markedsført som en litt mer ungdommelig og "trendy" snus enn f.eks General.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...