Skunkish Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Merker at økt tilgang på snus gjør at forbruket går betydelig opp. Tok med et tårn fra Sverige, og har gått nesten 5 bokser på en uke..... Skriv meg opp på den, brukte 26 bokser på 4 uker.... Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg snuser for tiden Probe Whiskey løs, den er å anbefale neste gang dere er innom söta bror! På jobb snuser jeg dog skruf stärk white, da den er min favoritt blandt posesnusene! MÅ til sverige å kjøpe mer Probe Whiskey Løs, makan til en god snus er det lenge siden jeg har snust! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Nordströmmen har også kommet ut med ny snus dog den har vært limited før Nordströmmen Brandy Alexander Mer info her Den virket ganske interessant, men siden det er V2 så blir den vel bare å finne hos Sørensen? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 N%J Heat (?), husker ikke hva som såtr på boksen. Merket ingenting til noe chili, den smakte jo bare søtt? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Da kjøpte du N&J White Heat. Det er den vanlige white-porsjonen. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Da kjøpte du N&J White Heat. Det er den vanlige white-porsjonen. Nemmen faen, hvorfor heter den Heat da? :/ Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 MÅ til sverige å kjøpe mer Probe Whiskey Løs, makan til en god snus er det lenge siden jeg har snust! Den er vannvittig god! Kjøpte med en pris-maker da jeg var i Sverige forrige gang, utrolig lettvint. Det skulle jeg tenkt på da jeg var i militæret! Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hmmm.. Ser at volumet har krympet betraktelig på løssnusen! 42g veier en eske nå, mot for ikke så alt for lenge siden 45g, og før det (og alle de år) 50g! Dette er i Norge, vel og merke. Når skjedde den siste innkrympingen, egentlig? Og er det slik i f.eks Sverige? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Sikkert etter nyttår, de har forandret på boksene nesten hvert år. Prisen har også gått opp, I hvert fall I vår butikk. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ja, prisen har jo følgelig økt med vektreduksjonen. Eneste logiske å gjøre, vett.. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Fikk kjøpt meg Nick & Johnny Radical Red i dag! Diggedigg snus! Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Fikk kjøpt meg Nick & Johnny Radical Red i dag! Diggedigg snus! Hvor fant du den? Finner den verken på Mix, 7/11 eller Rimi, og det er jo vanligvis de som er tidlig ute med nyhetene. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Fikk kjøpt meg Nick & Johnny Radical Red i dag! Diggedigg snus! Hvor fant du den? Finner den verken på Mix, 7/11 eller Rimi, og det er jo vanligvis de som er tidlig ute med nyhetene. Jeg kjøpte den på statoil! Den var gjemt bak et par White Heat, så du burde nok leite litt bak de og! haha Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Må i grunn være litt kjedelig å lansere en ny, spennende snus her i Norge, da det ikke er lovlig å kjøre en skikkelig reklamekampanje. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg synes Radical Red var litt i sterkeste laget. Begynner godt men blir sterkere og sterkere. Hadde ikke greid å bruke den en hel dag. Må bli en av og til snus for meg. Skruf Nordic med lakris var derimot ikke noe særlig. Har du smakt en lakris snus har du smakt alle. For søt, men det var faktisk et visst kick i den. Jeg fant min Radical Red på en Shell stasjon Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Radical red smakte møkk Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Radical red smakte møkk Enig, smakte altfor kjemisk. At den sparka godt fra seg er det dog ingen tvil om. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg syns de kunne kommet opp med et bedre design på snusdåsene slik at fuktigheten holder seg lenger i boksen. de 4-5 siste porsjonsnusene er gjerne uten smak og tørre. Så det vil si , åpne / lukke lokket en 19-20 ganger før snusen er tørr. det burde minst vært mulig og åpne / lukke 30 ganger Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Vakumpakket hver eneste porsjon i dåsen, da? =/ Eller en dispenser sånn som på Frisk-pastillene? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 hmm ja, sånn dispenserdåse hørtes ut som en god ide. Viktig at posen dyttes i et lite kammer adskilt fra hovedkammeret, slik at minimalt med luft trenger inn der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå