jigaplow Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Fungerer det å dyppe en porsjon i sprit, og putte den oppi? Hvor mye må den evt. fuktes i spriten osv.? Vil dette gjøre så jeg blir uvel, siden jeg ikke har prøvd det før? Omtrentlig effekt, god eller ingenting? Har ikke så mye peiling på alkohol rett i blodet, og vet ikke hva som skal til for at det skal kjennes, hehe Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 I følge denne tråden: http://freak.no/forum/showthread.php?t=63161 så fungerer det dårlig. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Navn og lokalitet? Monn tro om det hadde latt seg å blande noen dråper konjakk eller whisky oppi Sjappa heter "Istanbul", og er lokalisert på Hauketo Venter fortsatt i spenning på resultatet i morgen! 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Lols, det er der jeg bor det. Plukker med meg et forsøk neste gang jeg løpet til toget Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Fikk rasker med meg den nye Nick and Johnny snusen på en bensinstasjon i dag. Ganske god men litt vel sterk smak for meg! Nick and Johnny Radical Red Chilli! Du kan trygt si at en merker den inneholder chilli. Er en orginal porsjon snus så renner litt og! Xtra strong selvfølgelig. Endret 29. januar 2012 av Daniel09 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hmm, må vel gjerne prøves. Begynner å bli litt lei av Skruf Xtra Sterk, N&J Crushed Ice og General Extra Sterk. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Vil meddele om at resultatet av refill-snusen gikk veldig bra! Den har fuktighet på lik linje med annen snus, smaker godt, og var helt klart verdt pengene! Anbefales! Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Slik ser den nye snusen ut, boksen! Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) I tillegg kommer Skruf ut med to nye typer, lakris og spearmint. Begge i slim utgave. Orginal porsjon! Endret 29. januar 2012 av Daniel09 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Både den nye N&J'en og Spearmint-skrufen burde vel sjekkes ut. Både chili og spearmint er jo noe jeg liker Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Spearmint? Ala lik smak som i N&J Crushed Ice? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Er ikke Spearmint sånn som en grønne tyggisen? Sånne lange, flate tyggiser, grønn pakke. Kan fås i gul også, hvertfall... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Handle snus på bensinstasjon <3 Det er undervurdert å ta snus ut av skapet selv. Forøvrig, hørtes NJ med chili spennende ut :-) Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Er ikke Spearmint sånn som en grønne tyggisen? Sånne lange, flate tyggiser, grønn pakke. Kan fås i gul også, hvertfall... Jepp, akkurat sånn. Snusen er god, den, og det er knapt umulig å lukte forskjell på den og spearmint-tyggis. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 13 dagar utan snus i dag... Hardare enn eg trudde! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Slik ser den nye snusen ut, boksen! God damn! :o Den så syk ut! Må prøve asap! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Snuser for tiden (etter Sverigetur) ettan porsjon! Mycket at anbefala ^^, Gikk et halvt tårn med Göteborg Rapé løs også. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg snuser for tiden Probe Whiskey løs, den er å anbefale neste gang dere er innom söta bror! På jobb snuser jeg dog skruf stärk white, da den er min favoritt blandt posesnusene! Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Nordströmmen har også kommet ut med ny snus dog den har vært limited før Nordströmmen Brandy Alexander Mer info her Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Merker at økt tilgang på snus gjør at forbruket går betydelig opp. Tok med et tårn fra Sverige, og har gått nesten 5 bokser på en uke..... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå