TheSoapmaker Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Fant ut at jeg i dag savner Nick&Johnny Black 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Er ikke det det samme som N%J White, da? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvor mye koster et tårn med Kronan white i sverige nå? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Er ikke det det samme som N%J White, da? Er ikke det samme, nei. Du kan sammenligne det med General White og Onyx. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Er ikke det det samme som N%J White, da? Er ikke det samme, nei. Du kan sammenligne det med General White og Onyx. Har kun snusa en boks av begge de to der, og det er ei stund siden, så husker ikke hvor stor forskjellen er Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Kjøpte ett par bokser knekt porsjon da jeg var i sverige for en uke siden for 19 svenske kr/boksen (introdujsjonstilbud) og angrer på at jeg ikke kjøpte mer, fantastisk snus til prisen Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 I dag betalte jeg 80,50 kr for en boks med Ettan løs. OVER 80 KRONER!! Kan ikke huske at løsen koster så mye. Kjøpte den på sånn gul Coop-butikk. Koster jo faen ikke mer enn 85 kr på Anytime (kiosk). Menmen, en gang betalte jeg vel 95 kr for General Long Strong på en sånn 7-11, så skal vel ikke grine. Kjøpte ett par bokser knekt porsjon da jeg var i sverige for en uke siden for 19 svenske kr/boksen (introdujsjonstilbud) og angrer på at jeg ikke kjøpte mer, fantastisk snus til prisen Finner ingenting som heter "knekt" av snus på google. Har du bilder/link? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Kjøpte ett par bokser knekt porsjon da jeg var i sverige for en uke siden for 19 svenske kr/boksen (introdujsjonstilbud) og angrer på at jeg ikke kjøpte mer, fantastisk snus til prisen Finner ingenting som heter "knekt" av snus på google. Har du bilder/link? Jeg søkte på "Knekt snus" og fikk opp dette; http://www.snusbolaget.se/knekt-portion.html Og flere andre linker Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Finner ingenting som heter "knekt" av snus på google. Har du bilder/link? Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hvordan er det å bestille snus fra nettet? Hvis jeg bestiller like mye som er lov å ha med fra Sverige burde ikke det gå bra? eller må jeg betale masse toll og sånt? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Søkte på "knekt porsjon", jeg. Kan vel være derfor jeg ikke fant noe. Takk skal dere ha, hvertfall! Knekt er broren til Granit, ja. For noen navn de har på typene sine, litt artig Hvordan er det å bestille snus fra nettet? Hvis jeg bestiller like mye som er lov å ha med fra Sverige burde ikke det gå bra? eller må jeg betale masse toll og sånt? Snusen må ha norsk advarsels-greie bakpå... :/ EDIT: Åå det er godt med ei avlang klype løs nå etter middagen. Kun gått i porsjon lenge nå, så dette var saker. Kjenner faktisk at jeg snuser, da er vi på plussiden førstes Endret 8. desember 2011 av jigaplow Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hadde ikke kjøpt en boks siden juli, og nå sitter jeg her med 2 tårn etter en tur hos søta bror. Gues i'm back! 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Velkommen tilbake, da? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jo takk, du. Faen så godt det var å begynne å snuse igjen! Savnet alle de gamle rutinene, tiden mens du merker at beroligheten smyger seg innpå, ååh.. Jeg elsker snus 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg skal aldri slutte å snuse. Lenke til kommentar
Neekita Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det er jo bare helt fantastisk da. Snus hjelper på i så mange forskjellige situasjoner. Har dere noe rutine på når dere snuser? For meg er det oftest når jeg skal game, rett før jeg skal sove og etter et måltid Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det er jo bare helt fantastisk da. Snus hjelper på i så mange forskjellige situasjoner. Har dere noe rutine på når dere snuser? For meg er det oftest når jeg skal game, rett før jeg skal sove og etter et måltid herlig med snus på jobb (kjører taxi) de andre ståre ute i kulda og røyker mens jeg sitter inne i 1 varm bil med snus i leppa "me Gusta" Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Snuser når jeg trenger snus, sånn omtrent ikke lenge etter jeg tok ut den forrige... Hadde jeg bare hatt viljestyrken til å slutte hadde det vært så mye mer økonomisk. Endret 9. desember 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
Neekita Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Snuser når jeg trenger snus, sånn omtrent ikke lenge etter jeg tok ut den forrige... Hadde jeg bare hatt viljestyrken til å slutte hadde det vært så mye mer økonomisk. Haha. Du vet jeg faktisk godt hvem er.. Gamer enda ET faktisk. På tide å upgrade til bf3 snart kanskje? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Mine viktigste rutiner; Sammen med morgenkaffen, rett etter et måltid og rett før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå