Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vis jeg hadde hatt sterkere snus hadde jeg ikke måtte hatt 3, men det har jeg ikke.

Jeg bruker selv to skruf stark porsjon og ser ikke på det som waste. Hadde jeg tatt ën, ville jeg derimot sett på det som waste for da hadde jeg ikke merket at jeg hadde i snus en gang.

Ta deg en pause på ei helg og start med en snus..Da kjenner du noe.

Lenke til kommentar

Jeg hadde pause på to uker for ca 1 år siden (var et veddemål) og etter det brukte jeg bare en snus i ca en uke. Men så merket jeg ikke mer lenger og gikk opp til to som alltid har vært vanlig for meg.

Jeg merker det på lommeboka at boksene blir fort tomme, det skal sies. Jeg prøver heller å få det til å gå litt lenger tid mellom hver gang jeg snuser.

Hvor mye snuser dere andre her inne i løpet av en dag?

Lenke til kommentar
Jeg hadde pause på to uker for ca 1 år siden (var et veddemål) og etter det brukte jeg bare en snus i ca en uke. Men så merket jeg ikke mer lenger og gikk opp til to som alltid har vært vanlig for meg.

Jeg merker det på lommeboka at boksene blir fort tomme, det skal sies. Jeg prøver heller å få det til å gå litt lenger tid mellom hver gang jeg snuser.

Hvor mye snuser dere andre her inne i løpet av en dag?

Ca 4-6 bleier i ukedager og 5-8 i helgedager siden da er jeg lenger oppe

varierer litt

Lenke til kommentar
Med porsjonssnus bruker jeg vel 2-3 dager på en boks. En boks løssnus varer omtrent ei uke. Skjønner ikke hvordan noen greier å bruke en boks om dagen, må jo legge inn en ny pris i kvarteret eller deromkring!

Nja hver 40 min kanskje..

Prøver selv å trappe ned nå.. tar heller en røyk i stedet for en pris.. da trenger jeg ikke nikotin på mye lenger tid å da sparer jeg på snusen. + at jeg ikke røyker mye.. en rulletobaks pakke varer i 1 uke + noen dager, men det varierer

Lenke til kommentar

OK, det forklarer jo saken... Hvorfor tar folk ut prisen etter 40 minutter? Jeg har den oppi leppa i omtrent 3 timer om det er løs, 60-90 min om det er porsjon

Kanskje fordi jeg har den uvanen å sleike på snusen slik at den blir bløt..

men da du har den så lenge?, hard pakker du den maksimalt i bakinga eller legger du løst opp ?

Lenke til kommentar

OK, det forklarer jo saken... Hvorfor tar folk ut prisen etter 40 minutter? Jeg har den oppi leppa i omtrent 3 timer om det er løs, 60-90 min om det er porsjon

men da du har den så lenge?, hard pakker du den maksimalt i bakinga eller legger du løst opp ?

Tar ei klype fra boksen med tre fingre og legger herligheten på tunga og fører det så opp i leppa hvor jeg får den på plass med tunga. Der holder den seg fin og fast lenge. I tillegg slipper jeg sølet med å pakke den i håndflata :)

Lenke til kommentar

Normalt det ; )

Tar ei klype fra boksen med tre fingre og legger herligheten på tunga og fører det så opp i leppa hvor jeg får den på plass med tunga. Der holder den seg fin og fast lenge. I tillegg slipper jeg sølet med å pakke den i håndflata :)

Aha, men slik jeg ser det så varer snusen mindre da den er bløt, derfor prøver jeg så godt jeg kan å la vær å ta tunga på den. men Gammel vane, vond å vende..

Lenke til kommentar

Sant det.. Hvilke merker bruker dere her i tråden? Selv går det mest i Skruf Stark lös, som jeg har 23 bokser av i frysern, samt Nick and Johnny løs. Begge disse syns jeg er gode i smaken og fine å "bake". Liker ikke gjørmekonsistensen til general og RL

Lenke til kommentar

Selv snuser jeg Grovsnus.. den er ikke altfor bløt og den har en velformet smak : ) VELDIG populær rundt svenske grensa Charlottenberg, sammen med Ettan, General og Skruf.

I dag kjøpte jeg en Ettan og konsistensen på den er helt klart bløt som F i forhold til Grovsnus.. Men Grovsnusen er heller ikke for tørr..

Lenke til kommentar
Grovsnusen har jeg prøvd mer enn en gang, og den må jeg si er skikkelig god! ;) Men nå har jeg hamstra Skruf og har dårlig råd, så det får gå i Skruf en stund til :p

Hehe.. Jeg har en mor som sponser snusen.. så har flaks der.. Men Skruf er ikke så allerværst den heller da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...