Mads Ja Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det går så bra, var ikke sånn ment Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Midten all the way! ;D 1 Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vanligvis har jeg den på midten, men jeg hadde et svakt øyeblikk i går og kjøpte Thunder. Æsj, som jeg angrer! Klarer ikke å ha den i midten fordi den er rett og slett ubehagelig, og ubehaget er minst på siden(e). Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Pleier å ha den på høyre side. Jeg vet egentlig ikke hvorfor, men jeg begynte å snuse med snusen på høyre side, så det er det jeg er blitt vandt til, så nå er det mye mer behagelig å ha den der. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Pleier å ha en på hver side. Double pleasure. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Varierer mye faktisk, men fikk høre fra tannlegen i armyen for litt over et år siden at jeg gjerne kunne snuse litt mer på høyre side Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvis jeg snuser løs så har jeg den på sidene, for da blir den ikke knust. Med porsjon så varierer jeg. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Høyre side for min del. Prøvde den på venstre side i går kveld og det ble bare rot. Endte med at jeg bare tok den ut og la inn en ny porsjon på "riktig" side Er jo høyre-hendt, så er vel derfor det falt seg naturlig å legge den der når jeg startet. Endret 6. desember 2011 av Bilael Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Åpne en lucky strike boks?! UMULIG! Har dere noen triks? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Åpne en lucky strike boks?! UMULIG! Har dere noen triks? Sett tommlene mot hverandre på hver sin side av boksen og vri dem mot hverandre. Var iverfall den metoden jeg brukte. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Takk for tipset, men brukte en plastskje Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) vri lokket samtidig som du drar lokket av Edit: rett opp og ikke løft en side av gangen slik du gjør på vanlige bokser, så vri å dra lokket rett opp. Endret 6. desember 2011 av Grannystyle Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Åpne en lucky strike boks?! UMULIG! Har dere noen triks? Idioti den boksen ass. Forrige gang jeg kjøpte LS så brukte jeg fuckings 2 timer på å åpne det jævla lokket. Og da brukte jeg kniv, som btw ble bøyd! Aldri mer. Orker ikke. Sitter der og får så lyst på snus, og så får man ikke opp lokket. Verste følelsen jeg noensinne har hatt. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg kjenner meg igjen, en venn av meg kjøpte Lucky Strike Nites, men likte den ikke. Så han solgte den til meg for 50 kroner. Penger spart er penger tjent, tenke jeg, så jeg slo til. Jeg stresset en stund med å åpne den, men fikk det ikke til. Han merka jeg sleit, så han henta en saks til meg, sånn at jeg kunne vippe lokket av. "Nå har du allerede betalt, og får ikke pengene tilbake" sa han. Endte med at jeg kjøpte en boks med general og fyllte den med LS-snusene når generalen var tom. Selve boksen er nok til å droppe den snusen syns jeg. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Forstår ikke hva folk sliter så sinnsykt mye med å opne lokket på LS for, det er enkelt. man vrir lokket samtidig som man drar det oppover Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg har heller aldri hatt problemer med det? Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Takk for tipset, men brukte en plastskje What Would McGyver do! Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Haha. IQ-test! Som sagt tidligere; vri lokket rundt mens du drar rett opp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå