Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet noe om Julesnus Lös? Har smakt portion, likte den ikke! Men løsen har jeg hørt mye godt om! Noen her som kan utale seg om det.

+ Er julesnus vits og kjøpe som pølse, eller bare noen bokser??

Løsen har en mye rikere smak, og kan anbefales, kan jo kjøpe et tårn, å legge i frysern å ha den utover året, for det kan bli litt mye den smaken, når det har blitt 2, 3 bokser :p

Lenke til kommentar

den selgest kun i sverige? kunne ha tenkt meg å prøvd, men bor på vestlandet så har ikke muligheten til å dra over :( så om det viser seg at den kun selgest i sverige er jeg villig til å kjøpe noen bokser med folk vist noen ikke gidder å kjøpe så mye til seg selv :)

jeg bur på vestlandet, og virker som di har julesnusen her :o kamerat hadde fått en boks av broren med norsk advarsel bakpå :) isofall mistenke eg narvesen eller mix for og ha den, sia dei er dei einaste som tar inn ''spesielle'' typa her ;)

Lenke til kommentar

den selgest kun i sverige? kunne ha tenkt meg å prøvd, men bor på vestlandet så har ikke muligheten til å dra over :( så om det viser seg at den kun selgest i sverige er jeg villig til å kjøpe noen bokser med folk vist noen ikke gidder å kjøpe så mye til seg selv :)

M. Sørensen ligger i Bergen. Ellers kan du bestille fra nettsiden.

Lenke til kommentar

jeg bur på vestlandet, og virker som di har julesnusen her :o kamerat hadde fått en boks av broren med norsk advarsel bakpå :) isofall mistenke eg narvesen eller mix for og ha den, sia dei er dei einaste som tar inn ''spesielle'' typa her ;)

hmm, for vell ta meg en kikk da! :)

Lenke til kommentar

Det sliter vel litt på strengen, men hvem bryr seg vel om det når man først snuser.

Selv snuser jeg annenhver gang på høyre og venstre side, og i midten en gang i blandt. For min del presser det mye mer på i midten og når jeg da snakker med snus i begynner snusen å renne lenge før hva den ville gjort på siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...