iDovakhiin Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 er ikke noe problem, vertfall etter mine erfaringer. spørst litt om den har ligget i kjøleskap/fryser eller om den har ligget i rom temp, og om det er løs eller porsjon I armyen så drev en kompis å snuste en skruf løs som hadde gått ut for 1 år siden, og det funka . Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 hvor får du kjøpt PureNordic hen da? bor i ålesund (så er ikke den største byen ) ellers så er tannkjøttet mitt helt sårt å jævlig allerede etter intensive skole dager frem mot min første eksamen som jeg hadde idag, kommer vel til å blø i fra tannkjøttet når siste eksamen er ferdig den 20.des Vel, hvor mange ganger større Ålesund er enn her jeg bor, vet jeg ikke. Men det er sikkert et par meter større. Har dere Anytime? Der jeg fikk den hvertfall Ellers får du vel bare sjekke diverse kiosk-greier Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 er ikke noe problem, vertfall etter mine erfaringer. spørst litt om den har ligget i kjøleskap/fryser eller om den har ligget i rom temp, og om det er løs eller porsjon I armyen så drev en kompis å snuste en skruf løs som hadde gått ut for 1 år siden, og det funka . Kjøpte nylig to bokser med General løs som gikk ut 14.03.11. Synes de ikke var like bra som fersk, men prisen tatt i betraktning(20,- per boks), så var dette et godt kjøp. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Har hørt at det absolutt ikke er noe farlig å bruke snus som er utgått, greia er vel at det bare blir mindre og mindre nikotin ettersom den tørker ut Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kan bekrefte at dt ikke er farlig:) Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har blitt kvalm av gammal snus, men er nok ikkje direkte farlig Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Må si det var kjekt med aktivitet igjen på tråden! keep it up! Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Gutta, hvilken snus anbefaler dere fra Sørensen i Bergen? Trenger en sykt kreativ og god snus som jeg aldri har hørt om. (Da kan jeg endelig bli ql igjen på skolen) Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Thunder RAW? Er ikke det noe nytt som har kommet i bl.a. Sørensen-sjappene? Lenke til kommentar
Missen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ble nok en Nick & Johnny Crushed Ice, men har ikke turt å prøve den enda bare prøv den. Man blir ikke kvalm, så lenge man passer på å ikke svelge snusvann(var det som gjorde meg eventuelt kvalm de første gangene jeg snuste) Selve nikotinen er jo bare deilig;) Prøvde den, gikk overraskende bra Ja, nikotinen er digg. Verre med smaken, fy faen Men tok den ut med en gang jeg merket at den begynte å renne, synes den lukter helt forjævlig Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Thunder RAW? Er ikke det noe nytt som har kommet i bl.a. Sørensen-sjappene? Helst ikke Thunder. Snuste det før, men de siste 6 mnd har jeg snus general og nick and johnny. Har ikke lyst å ligge i bakken av en Thunder en gang til. Første gang jeg prøvde Thunder Frost, så tok jeg fire stk i leppa, sammen med noen kompiser. Herre. Kan ikke beskrives Lenke til kommentar
Payung Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har prøvd meg med en boks N&J Crushed Ice i ny og ne. Vet enda ikke helt hva jeg syns om den. På en side alt for sterk og til dels kvalmende smak, men på en annen side et godt avbrekk til "vanlig" snus siden den er så annerledes. Forøvrig styrker Skruf Stark Portion plassen sin på toppen av alle snuser jeg har smakt. Komplett snus rett og slett. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Skruf smaker jo ingenting, kjedelig snus syntes jeg. Men altså, funker bra, kjøper det nå av og til når det ikke er veldig mye å velge mellom Lenke til kommentar
Payung Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Å joda, smaker da en del den, men kanskje en god del mer moderat smak enn en del andre typer. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Vanesak i guess Jeg har muligens blitt litt for vant til salmiakk smaken. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Siden det ble så mye prat her om Crushed Ice så kjøpte jeg meg en boks. Den er KJEMPEGOD smaker rett og slett nam Tror denne og Gøteborgs Rapé kommer til å bli mine faste kompiser Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Gøteborgs Rapé = tesmak og lukt, men den er god Har havnet i en rutine der livet består av General Portion etter å ha prøvd de fleste snusmerkene de siste xx årene 1 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 General Ekstra Sterk løs er god gaming/chille-snus Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ja, må ha gam3rsnus når man quickscoper i COD da Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Har fått smaken for General Strong White! Endelig en white-posj jeg kan kose meg skikkelig med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå