Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor får du kjøpt PureNordic hen da? bor i ålesund (så er ikke den største byen ;) ) ellers så er tannkjøttet mitt helt sårt å jævlig allerede etter intensive skole dager frem mot min første eksamen som jeg hadde idag, kommer vel til å blø i fra tannkjøttet når siste eksamen er ferdig den 20.des :p

Vel, hvor mange ganger større Ålesund er enn her jeg bor, vet jeg ikke. Men det er sikkert et par meter større. Har dere Anytime? Der jeg fikk den hvertfall :) Ellers får du vel bare sjekke diverse kiosk-greier

Lenke til kommentar

er ikke noe problem, vertfall etter mine erfaringer. spørst litt om den har ligget i kjøleskap/fryser eller om den har ligget i rom temp, og om det er løs eller porsjon ;)

I armyen så drev en kompis å snuste en skruf løs som hadde gått ut for 1 år siden, og det funka . harhar.gif

Kjøpte nylig to bokser med General løs som gikk ut 14.03.11. Synes de ikke var like bra som fersk, men prisen tatt i betraktning(20,- per boks), så var dette et godt kjøp.

Lenke til kommentar

Ble nok en Nick & Johnny Crushed Ice, men har ikke turt å prøve den enda :p

bare prøv den.

Man blir ikke kvalm, så lenge man passer på å ikke svelge snusvann(var det som gjorde meg eventuelt kvalm de første gangene jeg snuste)

Selve nikotinen er jo bare deilig;)

Prøvde den, gikk overraskende bra :p Ja, nikotinen er digg. Verre med smaken, fy faen :p Men tok den ut med en gang jeg merket at den begynte å renne, synes den lukter helt forjævlig :p

Lenke til kommentar

Thunder RAW? Er ikke det noe nytt som har kommet i bl.a. Sørensen-sjappene?

Helst ikke Thunder. Snuste det før, men de siste 6 mnd har jeg snus general og nick and johnny. Har ikke lyst å ligge i bakken av en Thunder en gang til. Første gang jeg prøvde Thunder Frost, så tok jeg fire stk i leppa, sammen med noen kompiser. Herre. Kan ikke beskrives cool.gif

Lenke til kommentar

Har prøvd meg med en boks N&J Crushed Ice i ny og ne. Vet enda ikke helt hva jeg syns om den. På en side alt for sterk og til dels kvalmende smak, men på en annen side et godt avbrekk til "vanlig" snus siden den er så annerledes.

Forøvrig styrker Skruf Stark Portion plassen sin på toppen av alle snuser jeg har smakt. Komplett snus rett og slett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...