Grannystyle Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Thunder er ett dansk merke så har funnet de på narvesen og 7 eleven. lurer nesten på om at de er de eneste som tar inn utenom tobakk sjapper da. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Ër blitt veldig glad i 05 og 06. 05 varer utrolig lenge, og gir ganske god virkning. Smaker godt også Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 http://www.svensktsnus.se/sv/produkter/Kaliber/ noen som har sett dene i norge?? Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kunne folk gitt meg noen tips til nye snuser som jeg kan prøve ut? Har de siste årene gått i Skruf, General ekstra sterk, 02-06 og Nick & Johnny. Bor i Bergen, og da vil egentlig alle butikker være tilgjengelige, siden jeg bor midt i sentrum. Hørt om LP, men vet ikke om den selges i Norge enda? Forresten, noen som savner Claq Qui? Aldri vært så fornøyd med en snus, som jeg var med Claq Qui. Så måtte de slutte å produsere den, jævler Lenke til kommentar
Neekita Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kunne folk gitt meg noen tips til nye snuser som jeg kan prøve ut? Har de siste årene gått i Skruf, General ekstra sterk, 02-06 og Nick & Johnny. Bor i Bergen, og da vil egentlig alle butikker være tilgjengelige, siden jeg bor midt i sentrum. Hørt om LP, men vet ikke om den selges i Norge enda? Forresten, noen som savner Claq Qui? Aldri vært så fornøyd med en snus, som jeg var med Claq Qui. Så måtte de slutte å produsere den, jævler Ta deg en tur ned på M. Sørensens tobakk sjappe på torgalmenningen/galleriet. Der har de stort utvalg! Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kunne folk gitt meg noen tips til nye snuser som jeg kan prøve ut? Har de siste årene gått i Skruf, General ekstra sterk, 02-06 og Nick & Johnny. Bor i Bergen, og da vil egentlig alle butikker være tilgjengelige, siden jeg bor midt i sentrum. Hørt om LP, men vet ikke om den selges i Norge enda? Forresten, noen som savner Claq Qui? Aldri vært så fornøyd med en snus, som jeg var med Claq Qui. Så måtte de slutte å produsere den, jævler Ta deg en tur ned på M. Sørensens tobakk sjappe på torgalmenningen/galleriet. Der har de stort utvalg! Ja, har vært der før, men flaten for noen priser. Sist gang jeg var der, for 2 år siden, så kjøpte jeg Thunder til 100 kr eller noe, hvis jeg ikke tar helt feil. Uansett. Kan ofre en 100 lapp for en ny variant. Hvilken anbefaler du? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 100 kr? Skjedde ikke. Koster 68,- fra webshoppen. 10 kr billigere for i overkant av et år siden. Lenke til kommentar
Jødereiret Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ble nok en Nick & Johnny Crushed Ice, men har ikke turt å prøve den enda bare prøv den. Man blir ikke kvalm, så lenge man passer på å ikke svelge snusvann(var det som gjorde meg eventuelt kvalm de første gangene jeg snuste) Selve nikotinen er jo bare deilig;) Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ble nok en Nick & Johnny Crushed Ice, men har ikke turt å prøve den enda bare prøv den. Man blir ikke kvalm, så lenge man passer på å ikke svelge snusvann(var det som gjorde meg eventuelt kvalm de første gangene jeg snuste) Selve nikotinen er jo bare deilig;) Kan si deg at du burde glede deg, den er sykt deilig Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Savner tiden som fersk snuser må jeg si. God effekt av Skruf Original, til og med godfølelse av en jævla Catch. Nå kan jeg gjøre hva rakkern jeg vil, merker ingenting uansett. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Savner tiden som fersk snuser må jeg si. God effekt av Skruf Original, til og med godfølelse av en jævla Catch. Nå kan jeg gjøre hva rakkern jeg vil, merker ingenting uansett. Hmm, jeg pleier å få godfølelsen av Skruf Sterk til tider. Litt rart, siden jeg ikke får samme følelsen av Skruf Xtra Sterk. Lenke til kommentar
Jødereiret Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 appropo effekt, jeg har ikke merket buzzet på flere uker nå, og i går kveld, satt jeg å spilte tetris på facebook, 3 på natta. og helt plutselig kom det sykeste nikkobuzzet ut av ingen stedet, aner ikke hvordan det skjedde Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Vel, fint for dere. Jeg kan stappe kjeften full av 06, og General løs ES i nesa, uten å merke noe.. Ikke er jeg storforbruker heller. Røyker Kent på fest, og har gått ned til Skruf Original da jeg uansett ikke kjenner noen forskjell i styrke fra Nikk og Jonny som er favoritten. Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Vil dere ha sterk snus, så kan jeg anbefale Odens Extreme Tror det er den sterkeste snusen med 22mg/g nikotin Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Vil dere ha sterk snus, så kan jeg anbefale Odens Extreme Tror det er den sterkeste snusen med 22mg/g nikotin Har hørt den smaker helt forjævlig? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Kan bekrefte. Den smaker faktisk, som du sier, helt forjævlig. Alle mine venner prøvde den, og den falt ikke i smak hos noen. Men selvfølgelig - smaken er som baken delt i to. 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg nevnte at jeg lurte på hvor mye nikotin det var i Pure Nordic type sterk. Sendte mail til Pure Nordic, og fikk jammen meg svar. Hello ..., Thanks for your interest in PureNordic. We have a lot of new exciting products in Norway, I hope you will get a change to try more of them. We have 4 flavors in Norway, Its Liqurish, IceMint, WintherGreen and Classic. They are all made with the Normal strength of 8 mg, and Strong taste of 16 mg, so 18 was a good guess ! If you like the strong flavors, you should also try the WintherGreen and IceMint, they are also very popular. Best regards, Karsten Poulsen PureNordic Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 hvor får du kjøpt PureNordic hen da? bor i ålesund (så er ikke den største byen ) ellers så er tannkjøttet mitt helt sårt å jævlig allerede etter intensive skole dager frem mot min første eksamen som jeg hadde idag, kommer vel til å blø i fra tannkjøttet når siste eksamen er ferdig den 20.des Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Fant ut at jeg hadde en boks som var utgått for en 3-4 dager siden. Er den rå å bruke? Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 er ikke noe problem, vertfall etter mine erfaringer. spørst litt om den har ligget i kjøleskap/fryser eller om den har ligget i rom temp, og om det er løs eller porsjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå