jigaplow Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 N&J Crushed Ice? Sterkere enn Catch, ja. Catch Eucalyptuus - 8mg nikotin (?) Crushed Ice - 12-14 mg nikotin (?) General Ekstra Sterk - 15 mg nikotin. Så har du noe å sammenligne. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Men dere, hvor mye niktoin er det i Pure Nordic Liquorish Sterk? Når jeg tok morgenprellen i senga i dag, ble det maks buzz, og beina mine var borte når jeg våknet igjen! You know that feeling yeah? Aldri kjent noe slik fra f.eks. General Ekstra Sterk. (PN Liquorish er btw helt dritt ellers.) Endret 23. november 2011 av jigaplow Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 N&J Crushed Ice? Sterkere enn Catch, ja. Catch Eucalyptuus - 8mg nikotin (?) Crushed Ice - 12-14 mg nikotin (?) General Ekstra Sterk - 15 mg nikotin. Så har du noe å sammenligne. Crushed Ice er vel 15? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 N&J Crushed Ice? Sterkere enn Catch, ja. Catch Eucalyptuus - 8mg nikotin (?) Crushed Ice - 12-14 mg nikotin (?) General Ekstra Sterk - 15 mg nikotin. Så har du noe å sammenligne. Crushed Ice er vel 15? Mye mulig! Lenke til kommentar
Neekita Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Sørensen tobakk sjappe var jammen en bra oppdagelse, ja. Det skal være sikkert!! Der var det utrolig mye nytt som må prøves! Heisann! Jeg har nettopp begynt å snuse fast, før var det bare på fester. Har begynt med Catch Eucalyptus, da jeg liker mintsmaken. Har sett at de har fått en ny type Nick & Johnny, white mint eller noe. Noen her som har prøvd den? Er den veldig sterk i forhold til Catch? Catch er vel ikke noe sterk i det hele tatt. Det var det jeg snuste helt i begynnelsen også. Nick & Johnny er nok myeee sterkere og det vil du merke. Du mener vel N&J crushed ice, den er jo "extra strong". Men kjør på, det er en av mine favoritter fordi det kiler litt under leppen Endret 23. november 2011 av Rumpelstiltskin Lenke til kommentar
Missen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Sørensen tobakk sjappe var jammen en bra oppdagelse, ja. Det skal være sikkert!! Der var det utrolig mye nytt som må prøves! Heisann! Jeg har nettopp begynt å snuse fast, før var det bare på fester. Har begynt med Catch Eucalyptus, da jeg liker mintsmaken. Har sett at de har fått en ny type Nick & Johnny, white mint eller noe. Noen her som har prøvd den? Er den veldig sterk i forhold til Catch? Catch er vel ikke noe sterk i det hele tatt. Det var det jeg snuste helt i begynnelsen også. Nick & Johnny er nok myeee sterkere og det vil du merke. Du mener vel N&J crushed ice, den er jo "extra strong". Men kjør på, det er en av mine favoritter fordi det kiler litt under leppen Hehe nei, merker allerede at jeg ikke får den følelsen lenger som jeg gjorde i begynnelsen Har du en snus som jeg kan gå over til som er litt sterkere, uten at jeg får nikotinsjokk? Liker ikke "vanlig" snus, helst noe med mint Lenke til kommentar
Neekita Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Sørensen tobakk sjappe var jammen en bra oppdagelse, ja. Det skal være sikkert!! Der var det utrolig mye nytt som må prøves! Heisann! Jeg har nettopp begynt å snuse fast, før var det bare på fester. Har begynt med Catch Eucalyptus, da jeg liker mintsmaken. Har sett at de har fått en ny type Nick & Johnny, white mint eller noe. Noen her som har prøvd den? Er den veldig sterk i forhold til Catch? Catch er vel ikke noe sterk i det hele tatt. Det var det jeg snuste helt i begynnelsen også. Nick & Johnny er nok myeee sterkere og det vil du merke. Du mener vel N&J crushed ice, den er jo "extra strong". Men kjør på, det er en av mine favoritter fordi det kiler litt under leppen Hehe nei, merker allerede at jeg ikke får den følelsen lenger som jeg gjorde i begynnelsen Har du en snus som jeg kan gå over til som er litt sterkere, uten at jeg får nikotinsjokk? Liker ikke "vanlig" snus, helst noe med mint Hmm. Hvis du vil ha mint så kommer jeg faktisk ikke på noen andre enn Mocca mint, den vil du få mindre effekt av enn catch da. Tidligere solgte de Skruf Fresh White, den var mint, men har ikke sett den i butikken på lenge, lenge. Hvorfor liker du ikke vanlig snus? Renner det? Jeg merker ikke noe smak av snus. Tørk deg under leppen slik at den er noen lunde tørr før du putter inn snuser, da vil den ikke renne Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Du får sjekke ut Thunder Frosted Det er mint General har også noe mini-mint-white-stæsj, men har kun sett det på div. nettsider. Vil aller helst anbefale deg vanlig General Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Malboro kom med snus for en god stund siden Men den er ikke såå ille. Smaken er helt ok, men den er gjennomvåt før man får'n i leppa. Det er litt irr. Strong white portion er ihvertfall ille. Kvalmende vanilje-aktig smak. Nasty. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hvis du vil ha sterkere, men ikke er helt på ekstra sterk, så vil jeg anbefale deg Gøteborgs Rapè. Må hardne leppen litt før du går videre. Så kan du ta Nick & Johnny orginal som er sterk og så crushed ice. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Takker for svar! Noen som har prøvd den nye Skruf slim fresh? Skal visst være mint, men er like mye nikotin som i Catch da, så blir kanskje ingen forskjell. Lenke til kommentar
Neekita Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Takker for svar! Noen som har prøvd den nye Skruf slim fresh? Skal visst være mint, men er like mye nikotin som i Catch da, så blir kanskje ingen forskjell. Synes den er sterkere enn catch, du kan jo gi det et forsøk om du finner det i butikken! Lenke til kommentar
Missen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Takker for svar! Noen som har prøvd den nye Skruf slim fresh? Skal visst være mint, men er like mye nikotin som i Catch da, så blir kanskje ingen forskjell. Synes den er sterkere enn catch, du kan jo gi det et forsøk om du finner det i butikken! Jobber i matbutikk, og vi har den Hehe. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Har et noe sært spørsmål egentlig. Skiftet over til snus for snaue to måneder siden og veldig fornøyd så langt. Men blitt noe diskusjon rundt det med plasseringen. Studerer, for å være ærlig, ikke hvor folk plasserer posen, men er det virkelig så uvanlig å legge den på høyre eller venstre side? Prøvd på midten men synes det bare er stress med å holde den på plass. Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg har den mest på venstre side, men tar den også over på høyre for å kjenne kilinga litt noen ganger Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hadde venstre, ene og alene i 3 år.. Var bare naturlig. Nå gjør jeg det litt på midten(bare med long-poser), og på høyre iblant når jeg vil kjenne sviinga. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg har den mest på høyresida, men begynt å snuse på venstresida i det siste da tannkjøttet har trukket seg mistenkelig mye opp på høyresida. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Prøvde en Pure Nordic Mint jeg fikk for 40 kroner i en pakkissjappe i Kvadraturen i Oslo. Den var forsåvidt grei, men jeg fikk en voldsom trang til å vaske munnen etterpå. God effekt, og deilig sviing. Etter at jeg begynte med 06 for en stund siden, har jeg ikke brukt noe annet. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg takler ikke å ha den i midten. Fører til kjipe effekter. Vil spille hockey, snakke dialekt og gå på NTG. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg har den på venstresiden, i midten og på høyresiden, har ikke tenkt på det før faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå