Lommebok Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Som madskk sier. Porsjon er ikke verdt kjøpet. Meget tørr snus selvom den er fersk. Løs er god! Lenke til kommentar
gennis Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 spessielt navn på boksen? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Snus som smaker gløgg og pepperkake frister faktisk ikke noe spesielt. :0 Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 alt må prøvest! ;D Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Spennende med julesnus. Må prøves, men kanskje litt tidlig enda? Selv har jeg snust om kamp med holdbarhetsdatoen på snusen jeg kjøpte duty free i sommer. Endelig er jeg ferdig med alle boksene så jeg kan begynne å prøve andre typer enn General løs. Ikke det at den er dårlig, men det er alltid spennende å prøve noe nytt. Noen tips til løssnus som er gode. Jeg er ganske konservativ i smaken, men takker ikke nei til noe nytt noe. Kjøpte en boks med Skruf sterk løs på Kiwi i stad. Helt grei foreløpig. Fin konsitens. Endret 22. oktober 2011 av nortridge Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ettan løs er favoritten min ihvertfall. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Liker godt General Ekstra Sterk Løs jeg, veldig go å bake, varer lenge oppi. Har egentlig bare brukt General sine løs typer, men kjøpte Probe Whiskey og Gøteborg Rapé i sverige, men Gøteborgen falt desverre ikke i smak (porsjonen er veldig god, så ble ganske skuffa), Proben er veldig god vertfall! Men de to typene får du kjøpt kun i Sverige. Ellers har jeg vert innom Thunder Frosted løs, den var god smak på. Men jævlig å bake etter mine behov Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Synd at det er så elendig utvalg i Norge.. Probe hørtes interessant ut, men rape synes jeg ikke noe om(det er den som smaker gin?) Testa thunder porsjon og den er en snus som er god i moderate mengder. Visste ikke at den fantes i løs.. Takk for tips. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Den har mye forskjellig bær smak, men jeg kobler den ikke mot gin akkurat Joa, dem har endel Thunder løs ja Lenke til kommentar
kalli Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hva vil dere erfrarne anbefale til en som vil ha noe som ikke er så sterkt siden jeg ikke har snuset lenge? Har prøvd Catch med lakris og syntes den hadde passe effekt. Men prøvde Catch med eukalyptus og den ble jeg småkvalm av. Er den no sterkere enn den med lakris, eller er det eukalyptusen som gjør den kvalmende? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Er usikker på om eucalyptus er sterkare enn lakris. Det trur eg ikkje, så det er nok smakstilsettingen som gjer deg kvalm. Eg reknar med du er ute etter posjonssnus. Vil anbefalle snus uten smak, så du kan prøve: General (vanlig) General White 01 05 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Ingen grunn til å gå over til sterkere snus enn det du er komfortabel med. Blir jo bare mer avhengig. Så Catch er ganske fin snus. Du kan også prøve Skruf orginal som mange liker (men som smaker forferdelig), og general porsjon. Endret 24. oktober 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
kalli Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ingen grunn til å gå over til sterkere snus enn det du er komfortabel med. Blir jo bare mer avhengig. Så Catch er ganske fin snus. Du kan også prøve Skruf orginal som mange liker (men som smaker forferdelig), og general porsjon. Nei, er nettopp det. Så jeg vil gjerne ha noe som er ca. samme styrke som Catch. Er da de snusene du nevnte og de Wackee nevnte over her, lure valg? Vil liksom ikke bruke penger på en snusboks som er altfor sterk så jeg ikke orker den. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tror alle nevnte er sterkere. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 General Original Portion og 01 skal vel være 8 mg. Er vel det de vanlige Catch-typene er også? Har fanden ikke smakt på noe som helst slags Catch på snart to år. Hvertfall ett og et halvt år. Husker de gode tidene, da vi satt på taket på skolen i solsteika, med Catch Eucalyptus under leppa. Good, good times. 1 Lenke til kommentar
Jødereiret Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Rett etter jeg hadde tatt i en snus, klødde jeg meg i øyet, og det svei helt sykt mye, så bare en advarsel for alle andre her, ikke klø dere i øyet rett etter dere har tatt en snus.. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det er jeg smerterlig klar over, da jeg bruker linser. Det suger steinhardt om du skulle glemme deg før du setter inn linsene (snussaft på innsiden av linsene), eller om du bare skal rette på den. Da er det bare å slå seg selv så hardt i magen så du nesten begynner å grine og får annet å tenke på. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 skjer titt og ofte, hakke værre etter du har baka deg en kule. dæven det svir! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Ja steike heller.. En gang slo jeg meg i balla i ren refleks pga ekstrem smerte. Det var ikke så lurt! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå