Nik0 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Btw, er det mulig å få Thunder i norge? Har ikke sett den enda. Noe sted i Oslo? Mail M. Sørensen og spør hvor nærmeste detaljist som tar den inn er. De er eksklusiv importør for v2tobacco i Norge. Ellers kan du jo bestille fra nettsiden deres eller stikke innom lageret deres på Slependen/Billingstad. Vært innom der selv:) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hvordan vet du hva en hest smaker? Forestill deg å sette tenna i pelsen på den her: Kan vel ikke smake så godt? - Det er uansett bare et uttrykk for at det ikke smaker spesielt godt. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Så jo ganske saftig ut da. Kan godt hende det smaker bedre enn Endret 16. oktober 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Btw, er det mulig å få Thunder i norge? Har ikke sett den enda. Noe sted i Oslo? Mail M. Sørensen og spør hvor nærmeste detaljist som tar den inn er. De er eksklusiv importør for v2tobacco i Norge. Ellers kan du jo bestille fra nettsiden deres eller stikke innom lageret deres på Slependen/Billingstad. Vært innom der selv:) Takk for svar! :-) Så du sier det bare er å ta turen innom lageret? Oo Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Gjort det selv flere ganger, og tror ikke jeg er alene. Lurt å sende en mail eller ringe først da, for å være sikker på at det er folk på jobb det tidspunktet du tenkte deg dit. Benytt frid at msorensen dot no eller 66847211 for å høre du, så får du garantert svar. Ligger ellers på baksiden av Staples-bygget på Billingstadsletta, bare å kjøre av E18 til Slependen og 2 sek. Lenke til kommentar
Jødereiret Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 De selger også Thunder i Oslo antageligvis, for på en jallabutikk her i Asker, så selges det Thunder, og han som jobber der kjøper inn snusen selv i Oslo, som han selger i butikken sin. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 De selger også Thunder i Oslo antageligvis, for på en jallabutikk her i Asker, så selges det Thunder, og han som jobber der kjøper inn snusen selv i Oslo, som han selger i butikken sin. Tenker du på den ved Kiwi i Asker? :!: Takk for svar folkens! Lenke til kommentar
Jødereiret Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) De selger også Thunder i Oslo antageligvis, for på en jallabutikk her i Asker, så selges det Thunder, og han som jobber der kjøper inn snusen selv i Oslo, som han selger i butikken sin. Tenker du på den ved Kiwi i Asker? :!: Takk for svar folkens! Jepp;) Men er ikke alltid han har det inne da, er egentlig ganske random hva han har.. Endret 16. oktober 2011 av Jødereiret Lenke til kommentar
Jødereiret Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Forresten, et spørsmål, snuser dere på midten eller på siden? Jeg synes selv det er mye diggere å snuse på midten, men gidder ikke å miste strengen Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hva skal du med strengen a? Snuser selv på siden, gjort det ganske så lenge nå. Men dytter stadig borti sida på strengen, og tror den har fått litt slitasje allikevel. Snuser på siden fordi jeg liker å ha den der, da. Som sikkert skjønt, driter jeg i strengen Lenke til kommentar
Jødereiret Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 du har et lite poeng.. man trenger den ikke til noe, men blir ikke leppa mye dvaskere hvis den blir slitt bort? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Tja, kan vel tenkes at den blir det, ja Men tror ikke det er snakk om noen betydelig utseendeforskjell med det første, hvertfall Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg snuser akkurat der det passer meg. Primært ved denne berømte strengen. For min del kan den godt slites bort med en gang, den er bare i veien for meg. Den har en lei tendens til å dele bakesnusen min min de gangene jeg prøver meg på en sånn en.. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Må man ikke ha strengen for at overleppa i en trutmunn skal komme ordentlig ut? Om folk skjønner hvor jeg vil hen? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Må man ikke ha strengen for at overleppa i en trutmunn skal komme ordentlig ut? Om folk skjønner hvor jeg vil hen? Ser ikke helt den? Det jeg derimot ser er at det ikke kan være pent å smile uten strengen. Den slappe overleppa kan "vrenge" rundt, siden det ikke er noe til å holde den fast. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Vel. Poenget var ikke trutmunnbevegelsen, det var vel heller det at uten strengen, er det ting med munnen som man ikke lenger vil kunne gjøre like godt. Deriblandt å smile. Godt mulig det å lage trutmunn blir som før. Endret 17. oktober 2011 av Kallileo Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Visst faen til deg over. Når jeg smiler, så beveger ikke overleppa seg i det hele tatt uten snus, og jeg får heller ikke til å bevege den på midten. Ikke det at jeg husker at jeg noen sinne har klart dette, men kan noen av dere som snuser på siden bekrefte at det er slik kontra de uten streng? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Strengen min er jo fortsatt på plass, og jeg kan bevege overleppa som jeg vil. Men er jo begrenset hvor spreke kast man får gjort med den Den beveger seg vel når jeg smiler også. Men er ganske sikker på at de bevegelsene jeg kan nå, kan jeg uten strengen også. Den virker ikke veldig aktivt, bare en strek med kjøtt. Lenke til kommentar
Jødereiret Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Investerte i en boks med general igjen idag.. Synes den smaker alt for surt, ikke helt min favoritt, man kan ikke smake NOE annet enn den sure citrus smaken nesten. Skjønner ikke hvorfor det er den mest populære snusen, Mange som er mye bedre. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 "The One Taste" Smaker faktisk enda tre ganger bedre på fest. Da begynner det å bli vilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå