Khalifen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har snust jevnlig i et halvt år nå, hovedsaklig for å kutte ut røyk, men det lengste jeg har klart meg uten snus er vel to-tre døgn. Lenke til kommentar
Jødereiret Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 hmm. får vel prøve å ta en pause nå, fordi hvis man jevnlig tar pauser en gang i blant, så blir man vel aldri ordentlig avhenig tipper jeg.. og orker ikke å bli det:p blir for dyrt Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvis målet er å ikke bli avhengig så bør du slutte så fort som mulig. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg vil takke han som minnet meg på hvor god General ekstra sterk løs faktisk er. Kongesnus Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg vil takke han som minnet meg på hvor god General ekstra sterk løs faktisk er. Kongesnus Versegod! ;D den er nydlig! Var netopp i trondheim og spilte håndballkamp, var ikke noe bedre en å putte oppi en general ekstra sterk løs etter kamp! og ikke minst dagen derpå støl og sinnsyke smerter i hele kroppen, klokken 8 om morgenen før frokost! da vart alt mye bedre ja! Lenke til kommentar
Jødereiret Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 http://www.tv2.no/nyheter/snop/ti-aar-siden-wilhelm-tyskeberget-ble-reddet-av-en-snusboks-3502167.html epic Lenke til kommentar
gennis Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 fytti faen onyx er den ultimate kosesnuse Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 fytti faen onyx er den ultimate kosesnuse Da hadde jeg heller gått for GROV snus svart. Myye bedre smak. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Har ikke sansen for onyx i det hele tatt for å være ærlig. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 har prøvd den engang, og var helt grei! veldig kul boks da! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Onyx var ikke god. Støtter forslaget til Zomboy. Lenke til kommentar
Jødereiret Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Fikk faktisk prøvd Onyx for første gang i dag selv, når jeg bommet av en kamerat.. Det jeg lurer er er hvorfor posene er svartere enn natten.. Er det fargestoff eller noe? tobbakk er jo ikke kølsvart heller? Men på den andre siden, så var det en helt grei snus, jeg merket ikke så altfor stor forskjell fra vanlig general hvis jeg skal være ærlig, men det er også noen måneder siden jeg var borti det sist;) Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 har glemt definisjonen på svarteposer, men det er akkurat det samme som white Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Uh, hyggelig gjensyn med Röda Lacket i dag :-) Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har ikke sett RL på lang tid. Hvor gjemte den seg? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 I skapet på Ica. Skulle ha General Løs, men fikk eit innfall når eg såg den :-) Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Meget! Hva med pose snusen, noen som har sett den i det siste? Hjalp en kompis å bære en sofa i dag, ble belønna med et løfte om at han skal kjøpe et tårn med 05 til meg når han drar til Sverige på fredag, blir king Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Uh, hyggelig gjensyn med Röda Lacket i dag :-) Röda Lacket-lös er utrolig god. Den er veldig enkel å pakke (i hvert fall for meg, som er generelt udugelig til å pakke), og den smaker godt. Holder seg godt oppi leppa i stedet for å løse seg opp. Trooor jeg har sett porsjonen på rema 1000, til deg ovenfor her som lurte. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Vi har RL portion på min butikk, men ikke løs. Veldig rart, i grunn. Løs-versjonen har jeg ikke sett på flere måneder. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 jeg viste ikke at RL hadde porsjon engang jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå