Gal_ape Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg jobber på stasjon selv, og der ligger prisen på 79 for porsjon og 89 for løs. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det er vel den beste snusen der ute med høyest kvalitet for lavest pris - GL altså. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Agree with the cute troll. Lenke til kommentar
RuneKO Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Bestilte en eske fra Northerner.com nå, får se hvordan det går. Hvordan gikk det? Fikk du det du bestilte? Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 å du hellige General Ekstra Sterk Løs! FOR en snus! 1 Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Snakker du om smak eller styrke nå? Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Snakker du om smak eller styrke nå? alt! er vel min favoritt innen snus! Tok å kjøpte en idag, har ikke hatt den på leeenge! og det gjor godt! Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Har snust av og på i 3 år nå, og føler jeg har såpass kontroll at jeg ikke blir avhengig. (ja, du kan gjerne le ) Nå er det i alle fall 7mnd siden sist jeg kjøpte en boks, den varte vel i omtrent 2mnd. Har bestandig kjøpt posjonsnus, men tenkte jeg måtte prøve løs bare for å ha gjort det. Så gikk til innkjøp av en boks General løs for helgen.. Og hellige london for en følelse! Lenke til kommentar
Miena Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 best av skruf stärk og general sterk? og er egentlig nick and johnny mye sterkere enn disse to? hva liker vi best? Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Liker best smaken av general Lenke til kommentar
huggy Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Slenger meg på General! Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 NJ for meg. Våknet akkurat midt på natta med en pris jeg hadde glemt å spytte ut. Da jeg våkna og kjente jeg fortsatt hadde snus i munnen, skvatt jeg litt men så kjente jeg på den og konkluderte med å fortsette å sove med snusen i. Den var så god Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Da er det helg, og vi fyker på med en god, gammeldags General løs. Ha en fortreffelig helg, dere! Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ok, det har seg sånn at det var en gutt som er to år yngre en meg som spørte om jeg skulle kjøpe snus til han. Han sier at han gir meg 250 kr for to bokser med snus. Jeg er i stuss om jeg skal kjøpe til han fordi han er to år yngre en meg, men jeg tenker jo på pengene så klart. Men hva synes dere? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Bøtene er verre. La gutten finne andre måter å kjøpe på. Enten ved å prøve selv i butikker og fremstå som selvsikker og over atten - eller ved å bryte loven og skaffe falsk ID. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg ble kjøpt til da jeg var under 18, så nå gjør jeg opp for det igjen og kjøper til vennene mine som er under 18. De jeg ikke kjøper til er randoms som står utenfor butikken. Har gått i N&J i flere måneder her nå. Hadde et lite avbrekk da 05 og 06 kom. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det er et spørsmål bare du kan svare på. Selv er jeg under 18, men kjøper selv, fordi jeg vet om mange steder jeg får kjøpt. Så godt det lar seg gjøre kjøper jeg selv fremfor å be noen venner/bekjente bryte loven. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Selv er jeg veldig velvillig til å kjøpe til venner som er under 18, da jeg selv hadde venner som kjøpte for meg. Men merk: Dette er da gode venner. Lenke til kommentar
Jødereiret Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei, et par spørsmål angående snus.. jeg har ikke snust så altfor lenge, siden før sommerferien engang, går cirka en boks på litt under en uke, og tannkjøttet har allerede trukket seg merkbart opp.. går tannkjøttet tilbake på plass hvis man tar en pause/slutter å snuse? Og, hvor lang tid tar det før man blir ordentlig avhengig, og sliter med å slutte? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ikke vet jeg. Men jeg lekte med tanken på å slutte her en kveld (har snus i tre år), og begynte kaldsvette og skjelve bare av tanken. Etter tre år er du med andre ord fucked. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå